Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-08-08 19:14:14 följande:

Hoppas huggen lättar lite...
    Ja undrar vilket datum man får?! Skrattande Det är ganska roligt ändå att man inte vet! För de som är skrockfulla hoppas jag att de inte får på fredag då det är fredag den 13:e då...

hahaha DET hade vart ngt, du vet XXXX e ju lätt skrockfull, hahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-08 19:24:04 följande:
    Ja hahahahahahaha saker och ting kan ju vara ett "tecken" hahahahahahahahaha.....
    hahahahaha, jaaaa jag vet :)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-08 19:35:10 följande:
    Precis.
    Pregga skrev 2010-08-08 19:21:42 följande:
    Mja förutom att muttnbenet håller på att klyvas på mitten så nej, hahahaha mja mkt,mkt trött å sugen på ngt att äta hela tiden..
    Samma här. Får massa hugg så man böjer sig. Hungrig hela tiden. Just nu är jag super trött kan lägga mig vart som helst!Här får man höra att det är ingen idé att gnälla för man går ju ändå över.
    Jag vill inte det. Ska prata med min bm på torsdag...
    Jo aså just idag så har dom gjort riktigt ont, å som jag skrev så tror jag det är när bebis pressar på med huvudet å det i sin tur leder till att ett hormon som jag inte minns vad det heter utsändras å mjukar upp tappen, så jag tror inte det tar mer än ett par dar nu...jotack, som min mamma sa idag-jaa tänk så går du över tiden med 2 v då skrattar jag ihjäl mig....öh, jag ser INTE det roliga i det å blir skitsur!
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-08 19:44:36 följande:
    Pregga: alla runt omkring en verkar tycka det är kul att skoja om att gå över tiden osv osv..medan man själv letar tecken efter att förlossningen ska sätta igång
    ja aså jag ser inte det roliga i det alls, å min morsa speciellt vill att jag ska ligga platt fall i sängen å¨helt inte röra mig överhuvudtaget. Hon e på mig heeela tiden, men han kommer när han e redo...öh, jag är i v 39 FFS!!!
    å sen, hahah jaaaa tänk så går du över, då skrattar jag....shit, jag bara tappar all lust å prata med henne.
    tetta skrev 2010-08-08 19:52:41 följande:
    Men herregud. Här  får man en tid 2 veckor efter bf för en igångsättningstid. Så totalt ca 3 v efter bf. Jag skulle blivit igångsatt 2 veckor efter bf men som tur var startade av sig själv samma dag.
    jag blev ju erbjuden igångsättning men tackade nej, pratade med en väninna tidigare idag som gjort det å det slutade med akut snitt...så det vill jag inte...DOMINIC, nu hör du vad mamma säjer, å stora syster.-PRESSA!!!! hahahahaa
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-08 19:57:24 följande:

Nu har man ÄNTLIGEN blivit av med mannens kompis här ifrån som varigt här och häckat sen halv 2 idag och åkte precis nu.

Fasen man orkar ju inte med folk här hemma sålänge nu. man blir bara irreterad och förbannad.

Nåja det är la ett temprament man har som gravid

Nå tjejer nu vill jag att ni ger mig glada besked att ni har värkar har ni det?

haha var ute på en lite rask promenix i regnet å INTE en värk kom....
    Perssonlund skrev 2010-08-08 21:16:12 följande:
    Hallå tjejer! Måste fråga vet ni någo affär som har en massa fina påslakan till vettigt pris. OBS INTE ikea eller Jysk,tycker inte dom har så mycket att välja på. Vill gärna ha mer motiv på påslakan och örngott, och mer färg =)
    Mja beror på var du bor, jag har köpt mina på happyland, visst dom är mkt dyrare..men jag e supernöjd å dom har såå fina :)
  • Bubbis10

kan inte säja vem då jag inte frågat om lov, men ngn har starka värkar här på tråden, ÅÅÅHHHH så spännande :)

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-08-08 21:32:13 följande:
    hej hej
    den 6/8 kom våran son;)
    Va??? å my good, haha GRATTIS Å I VANLIG ORDNING-SKÅÅL SkålHjärta

Stort Grattis till puchelina flickor, vi höjer våra glas i vanlig ordning å skååålar,
    så skål ta mig tusen Skål
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-08 21:36:07 följande:
    Späääännande...det va på tiden att det händer nåt i denna tråden Jag HOPPAS jag vet vem...
    Hihi jo det vet du kanske , hihi men jag vill inte säja ngt ifall hon inte vill...haha sätter det igång så, äh jag ska fråga henne, hahahaha
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-08 21:43:17 följande:
    Haha..Ja just ja..Glömde..SKÅÅÅÅÅÅÅÅL {#emotions_dlg.flower}Skål
    haha jaa jag menar det i vanlig ordning, *asg* jag skrev till henne på fb att hon får komma in å skriva..haha
    shit, jag blev så exalterad här nu så jag fick min första riktiga värk här nu..hahahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-08 22:01:06 följande:
    Kommer in som snabbast för att jag fick veta via ett mess av Pregga att du har fått barn!

Grattis till er pojke!! Skrattande
    Ngn känner sig som en skvallerbytta, hahaha men det e glädjande nyheter ju, jisses....jag fick första värken typ för dagen här nu..hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10