Pregga skrev 2010-07-23 19:43:18 följande:
Hej min partner i oro, haha
asså lika bra å åka in om man e orolig å mår dåligt, sj har jag haft lite svår ångest sen igår å även idag, men det ger med sig..tror det började med ambulansfärd å allt....å känslan av vanmakt, samt blodiga flytningar..
va skönt att allt var bra med lillan, när hon e sådär lugn, har du provat å putta på henne då?
jag vet att saft, kall sådan eller isglass brukar få fart på de små, haha
min moderkaka ligger i framvägg så det e många rörelser som jag missar pga det, kanske du har likadant?
va skönt att hon lagt sig med huvudet neråt nu iallafall:)
Gött med grillat, å du att du inte ätit kan göra bebis lugnare med, det sa dom på spec mvc till mig :)
Tjena mittbena
Ja här e vi två orosfall i högklackat
Men fy varför har du haft ångest?
Fy fasen jag lider med dig, vet ju själv hur det är med det där med ångest. Har ju ständigt det jäkla skiten också men försöker tänka klart iaf.
Hur är det med dina flytningar nu?
Mitt kommer och går vilket är lustigt och desutom blöder det fårn min "älskade" kompis där bak som inte alls verkar vilja försvinna trots behandlingen av salvan i baken.
elinnnnn skrev 2010-07-23 19:41:08 följande:
ojdå förlossningsbesök. vad spännande skönt att allt var bra och hoppas du inte känner smärta längre.. kramar om
skönt att hon vänt sig rätt också =) grattis
usch då ingen mat sen kl.12??? ja då är det verkligen dags att äta. gott med grillat och pommes =)
Jag har haft en skön fredag, var iväg och lunchade och handlade "hjälm mössor" till lillan och present till min syster som ska firas imorgon. sen har jag dammsugit och dammat och plockat och städat, usch blev nyss färdig och jag är helt slut. orkar inte ens gå och duscha :S men förhoppningsvis snart ;)
Jag må var lustig men vad är "hjälm mössa"? Är det en sån där skydds sak?
Haha snälla söta du om du orkar dusch så gör det åt mig med haha...
Lutar åt att man kommer vara smågrisig tills imorgon bitti då man orkar
Är så jäkla hungrig nu så jag måste äta innan jag storknar.