Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-23 20:21:22 följande:
    hjälmmössa, nä inte sån skydds sak, förstår vilken du menar hehehe
    det är en mössa i sån här modell
    www.katvigbarnklader.se/20-katvig_hjalmmossa_...

jag har köpt vita med spetskant på haha, tror det kommer bli supersött på min lilla prinsessa =)
    Jaha haha okej.
    Ja det kommer säkert bli jätte sött
    Sånna mössor e sött
  • Nallepuhmamma

Vet inte om jag kan säja "God" morgon idag

Har hemsk värk (Foglossning/Ischias) och kan inte röra mig knapt.
    Har skrikit av smärta inatt då jag råkat vända mig och idiotfan till karl ryter att jag ska hålla flabben.
    Inte fan hjälpte han mig nu på orgonen heller då jag skulle på toa utan jag fick gråtandes kräla/åla till toan och dra mig uppåt med en dotter efter mig som frågar mig varför jag ålar på golvet
    Till råga på detta hann jag knapt upp till toan utan råkade hinna kissa på mgi lite
    Känner mig äcklig och motbjudande.

Jag pallar inte med detta,Jag är som en handikappad och ska stå ut med detta många veckor till plus högst sannolikt på övertid också.

Känns bara som jag vill gå under jorden nu totalt.

Ingen fattar hur jobbigt ont jag har för enligt andra kan man itne ha så ont om man kan gå vissa dagar och jag blir bara ombedd att gå på kryckor vilket jag ej kan eller sitta i rullstol vilket ej går i vårt hus då gångarna e smala osv.

Just nu känns allt som ett helvette.

• Nallepuhmamma

Är dessutom avdomnad helt därnere både vid hål nr 1 och 2

Vad fan e detta?

• Nallepuhmamma

Tyvärr funkar inte ett sådant bälte då jag fått låna sådant och provat innan.

Tänker även på hur jag bär,går,ligger osv men det går fasen inte.

Har fått massera benen,häcken samt ryggen så nu kan man iaf gå någålunda dock med hjälp av möblerna man kan stötta sig emot.

Det verkar ju fasen vara jobbigare och jobbigare att vara gravid för varje graviditet man går, iaf för mig

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-07-24 11:43:21 följande:
    Hey gumman!
    jo jag vet att du bryr dig å jag blir alldeles varm i hjärtat av det, å jag vet ju att det inte är värt det, så nu ida var det hela nog. Jag ska ha med min väninns som tänkt fr början, har fixat med dottern å allt så händer det ngt så blir det taxi in eller i värsta fall ambulans. Vi rök ihop här nu på Fm, ang dopet, jag är troende å jag sa fr början att vårt barn ska döpas i kyrkan, å det sa han inget om alls. Tills idag när jag sa att hans syster inte är välkommen, å detta var ingen nyhet för honom. Hon har behandlat mig så oerhört illa, å jag tål inte människan. Å saken e den åxå att alla i min fam å mina vänner har sagt-jag kommer inte hälsa på henne eller prata med henne, så då fattar du ju vilken stämning som väntar. ÅÅÅ NEJ TACK! då sa han-kommer inte min syster så kommer inte jag. jag svarade bara helt lungt, ok ditt val å missa din son,s dop!
    Då svarade han-det blir inget dop för jag bestämmer lika mkt som du. DÄR va det lite svårt å hålla sig för skratt, efter allt som han gjort så skulle jag inte tro det. han har ju en kommande rättegång för smuggling
    sen har han ju annat omkring sig som inte är bra,hans syskon har...hm diverse "vanor" som e mindre lämpliga.

jag har försökt hela graviditeten att få honom delaktig, men han har inget intresse alls å det e ju inget som jag kan tvinga på honom. Å nu har ni mitt ord på att han kommer inte få vara med på förlossningen, då jag vill ha folk där som bryr sig om mig å barnet. jag skulle storhandla idag, å han skulle hjälpa mig då jag lätt får sd nu å kan inte lyfta tungt....
    han tog sina kläder å skulle gå så frågade jag-ska du inte hjälpa mig å handla nu?
    han svarade-du får ta taxi!
    jag-ja det kan jag göra men jag vågar ju inte lyfta
    han-åk 2 gng då!

Sååå han bryr sig inte ens om att jag inte kan lyfta, men jag har andra vänner å be om hjälp å DETTA kommer jag såklart ta upp med familjerätten.
    jag har så sjukt mkt saker på honom redan som visar att han är totalt olämplig å ALLA i min omgivning har sagt samma sak- jag vet att du vill att dominic ska ha sin pappa men du kan inte utsätta dig själv för honom hur mkt som helst, du kan ju inte vända in å ut på dig för att få han intresserad.
    å det e ju sant.....

han är en stor egocentrerad skit. Å jag ska berätta ALLT för familjerätten å såklart så har jag ju flera vittnen på samtalen mellan oss 2 :)
    Min mamma som ändå in i det sista har tyckt bra om honom å försökt å se hans bra sidor har den senaste månaden sagt-gumman, du måste sluta försöka nu-han är inte intresserad.
    å det ska till mkt för att hon ska säja ngt om han! Hon sa det med-han e totalt oansvarig, du måste inse det nu...

å Nu har jag inget annat val.
    kraam

ps, nallepuhmamma-din man e ett svin han med!
    Men Pregga är du säker på att inte ditt ex och min "man" inte är besläktade???

Dom verkar ju vara helt bakom flötet bägge två.
    Man undrar vilken planet dom kommer ifrån. Sicka jävla rickspuckon!!!
  • Nallepuhmamma

Jaha snart dags och svepa en STOR bamse mugg med Hallonbladste igen

Mums...Nop...Men hjälper det så gör det

Har drukit det förr juh också.

Här regnar det i skåne idag såååå jäkla gött men det kunde ju öst mera ner så brunnen fylls mera

• Nallepuhmamma

Ang hallonbladste:::

NEJ det gör INTE så att fl startar men KAN ge sd och är man mogen redan osv så kan det ju ge lite hjälp på vägen till en fl.

Man kan även dricka Basilikate, ha Kanel i och nejlikor.

Vissa blandar allt detta (Jag gör det)...

Jag har drukit detta med sonen och nu denna gången då man gick in i tredje trimestern (Börjar 2-3 mån INNAN bf) och jag har gått över tiden alltid men som sakt det stärker livmodern m.m

• Nallepuhmamma

Förvärkar kan man ha långt innan förlossningen startar tyvärr så det ä'r ingen garanti på att det skall starta snart

Som omföderska kan man känna av det tidigare också

• Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-07-25 18:26:23 följande:
    nä det tror vi inte. det bara känns lite så extra idag. iallafall för mig. men det kanske bara är en sån dag med lite mer SD, förvärkar, tryck nedåt, och molande värk... det kanske är helt borta imorrn, vad vet jag =)

jag har iallafall nyss packat halva BB väskan iallafall hahhaa
    Mysigt.
    Min bb väska har redan varigt klar i ca 2 v men jag ändrar den hela tiden hihi.

Har ni märkt av att era slemmisar gått?, Hur ont gör era förvärkar?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10