Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

PNC skrev 2010-08-16 23:55:52 följande:
    I söndags!
    Pratar med Tetta på Fb å hon hälsar å önskar lycka till :)
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-17 00:12:46 följande:
    Tack! Tja, de gör ont nu. Har inte badat sen i förmiddags, har inte tagit värktabletter. De har varit någorlunda regelbundna i 6 timmar nu, så jag abvvaktar lite till men åker nog in i natt känns det som.
    Åh va spännande, nu trillar det in bebbar på tråden ju-UNDERBART :) håller tummarna..hiihi
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-17 08:02:11 följande:
    Glöm inte att virus scanna era datorer då det varit/fortfarande finns, trojanvirus på fl's sida.

jag fick upp igår flera gånger windows media player som öppnades av sig självt och sen gick det inte att stänga ner Familjeliv sidan.....

ni kan kolla runt på familjeliv, det finns ett par länkar om viruset. hoppas dock det är borta nu!
    Godmorrn, japp det första som händer när jag loggar in är varning om virus fr webbsidan?? å att mitt säkerhets program rensade bort det?!

Vaknade å hade jäkligt ont på ena sidan av magen, blev jätteorolig , det har släppt nu dock...?
  • Bubbis10
    Nu ringer mitt x å frågar-HAR DU FÖTT HAN ÄN??

Eh,jag svarade bara -skit du i det, vi tar allt via familjerätten i fortsättningen.
    Han data var viktigare än vår sons födsel, bra då tar vi det därifrån.
    jag sa det med-vi har inget att prata om, han svarade då-öh men det har vi väl-NEJ det har vi inte. så la jag på luren. Tror han på fullaste allvar att han ska svansa in här i vårat liv efter att ha skitit i allt?!

han får gå via Fr med allt nu!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 12:11:27 följande:
    Tycker så synd om dig snäckan! Men försök att inte oroa dig. Vet att det inte är lätt men försök! Han låg säkert emot något.
    jo jag hoppas det....

jag tryckte ju av mitt x, så ringer han upp igen å frågar helt förvånat-tryckte du av mig?
    ÖG ja, vill inte ha med han att göra. han VALDE aktivt bort å vara med ang sin son.
    Bra då får han stå för det å ta konsenkvenserna!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 12:16:18 följande:
    Men!!! Fattar min inte riktigt på dessa karlar! Precis, hellre en dator än att följa med in till förlossningen! Idiotiskt! Jag hade f*n flyttat ifrån min karl om han hade sagt så!!! Som tur är, är jag först föderska och vi vet inte ens om han kommer "hinna" komma...Nu tror jag det eftersom det brukar ta sån lång tid,men f*n känner ångest över att jag kanske ska föda själv... Jag fixar det mesta själv,men att föda? Jo det gör jag kanske men det är ju inte det jag går och hoppas på. Vill ju dela ögonblicket med min sambo.
    Jo men exakt, han missar hellre sin son,s födsel för en data!!!!! å sen kan han med å ringa å tro på fullaste allvar att han har ngt att komma med. NEJ, jag har pratat med familjerätten å han har INGET att säja till om.
    å han ville ha gemensam vårdnad?! shit aså...hur kan man vara så jädrans dum. jag älskar vår son, å hans syster älskar honom, å sååå många andra. Ang att föda själv, jag fattar ju att du såklart vill ha din sambo med, ngt man delar med fadern, brukar ju vara mest naturligt så-MEN man klarar det själv åxå :)
  • Bubbis10
    Jag har kämpat som ett as för att få han delaktig i graviditeten, jag ringde honom häromdan för jag ville inte vara ensam med alla värkar-men han sa ju-min data är viktig, ta en taxi upp så möts vi där.
    wow vilket engagemang! Näe tack, han har inte visat ngt engagemang på 9 månader. så det kan han lägga av å låtsas att han gör nu med. GRRRR
    Blir rasande, som jag kämpat för att få han engagerad, tom köpte han en present, som jag inte hunnit ge honom. näe...en sak är att han skiter i mig. det bryr jag mig INTE om, men att inte vilja engagera sig i förlossningen pga en data-där brast även mitt tålamod.
    han kommer få ta allt via Fr nu. å som sagt, jag har pratat med dom redan, å han e CHANSLÖS!
    det borde han insett själv. jag skulle aldrig neka honom hans son, men nu får han banne mig vänta tills jag har ork å ha med honom.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 12:23:53 följande:
    Precis han fick ett val och gjorde ett val...

Alltså nu efter badet när jag sitter här så känner jag hur det bara forsar ner svett. Jag känner mig inte varm eller något det bara börja forsa svett.... Så ÄCKLIGT!!! Har inte varit med om det innan, trodde först att jag kanske läckte mjölk eftersom det kom så mycket men näää SVETT!!! USCH o FY!!! Kräks
    euw, haha låter...*host* mys...
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 12:37:49 följande:
    Skickar massor varma och tröstande kramar till dig Pregga! Den där idioten är inte ens värd att tala om. Hoppas verkligen att saker och ting ordnar sig för er (dig, dottern o lilleman) för IDIOTEN behöver ni INTE!

Här rör sig lilleman som bara den idag, han leker något så extremt med sina fötter, jag kan riktigt ta tag i dem hehe...Men jag sa till honom: "Är det inte bättre att du kommer ut och busar med mamma på riktigt?" Tungan ute
    Tack hjärtat Hjärta jag ringde just till familjerätten å dom sa att han har INGA som helst rättigheter å efter att jag berättade hur han betett sig så tyckte dom även att umgänget skulle ses över när det e dags för det. Å det kan dröja länge innan det ens blir aktuellt.
    saken e denna gumman, att det var INTE såhär jag ville ha det, jag ville att han skulle vara del av vår son,s liv.
    jag erbjöd honom att vara här i början, sova med honom på bröstet, ligga brevid när jag ammar så dom får kontakt....men hans DATA var viktigare. Han kommer säkert åka ner till fr i denna stund, men han har inget att hämta där.
    va mys att lilleman rör sig, åå man blir så varm i kroppen.
    ska prata med BB åxå så dom slår på full sekretess ang mig. det kan man begära.
    hahaha jaa visst e det bättre att han kommer ut så kan du ta hans fot på riktigt, hahaha busungen :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10