Familjen Mu skrev 2010-08-17 12:37:49 följande:
Skickar massor varma och tröstande kramar till dig Pregga! Den där idioten är inte ens värd att tala om. Hoppas verkligen att saker och ting ordnar sig för er (dig, dottern o lilleman) för IDIOTEN behöver ni INTE!
Här rör sig lilleman som bara den idag, han leker något så extremt med sina fötter, jag kan riktigt ta tag i dem hehe...Men jag sa till honom: "Är det inte bättre att du kommer ut och busar med mamma på riktigt?"

Tack hjärtat

jag ringde just till familjerätten å dom sa att han har INGA som helst rättigheter å efter att jag berättade hur han betett sig så tyckte dom även att umgänget skulle ses över när det e dags för det. Å det kan dröja länge innan det ens blir aktuellt.
saken e denna gumman, att det var INTE såhär jag ville ha det, jag ville att han skulle vara del av vår son,s liv.
jag erbjöd honom att vara här i början, sova med honom på bröstet, ligga brevid när jag ammar så dom får kontakt....men hans DATA var viktigare. Han kommer säkert åka ner till fr i denna stund, men han har inget att hämta där.
va mys att lilleman rör sig, åå man blir så varm i kroppen.
ska prata med BB åxå så dom slår på full sekretess ang mig. det kan man begära.
hahaha jaa visst e det bättre att han kommer ut så kan du ta hans fot på riktigt, hahaha busungen :)