Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Mandy86 skrev 2010-08-16 22:30:30 följande:
    Vill helst inte ringa och åka in igen och sen att det inte är vattenavgång.. så jag väntar några timmar till och ser om det fortsätter likadant =)

åhh..mitt choklad e slut, har inget gott
    men gumman då, e du osäker så åk in å kolla...det skadar ju inte:)
    LillSkruttet skrev 2010-08-16 22:33:23 följande:
    hahaha
    Snacka om att man läser in ALLT i att det är något på gång....hehe! Sitter säkert här i morgon igen, utan bebis utanför magen, och känner mig lika lurad som förut......

Natti natt!!
    Jotack jag vet, e jag trött? hm...då måste det vara på G, hm....jag har värkar till tusen, jaaaa nu kommer han-icke! men jag har ju städmani å boar....nopp ingen bebis, men nu har man ju faktiskt diaree.....wehooooo det bränner som batterisyra i röven.....näe inte det heller..hahahaha natti natt gumman :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-08-16 22:38:12 följande:
    hon tvättade händerna men bytte inte kläder!!

Jag rökte förut men jag hade en speciell rök ajcka innan jag skulle ta leo samt en påse på huvudet så inte håret skulle lukta, men nu när man slutat så känner man rök lukt ännu mera! de tränger igenom allt ju!
    Får igen min mobil i morgon så jag får se hur den är då?

Hur e det annars med magen och allt!

Peppar ta i trä vilken krabba där inne !!!
    vad härligt!!! Så glaaad för dig
    Ok, jotack jag som inte röker själv å aldrig har känner direkt stanken urk...hahahaha påse över håret,vilken syn, snyggovitch..haha
    Ok, för jag messade dig å fick inget svar....blev lite undrande....tänkte -nu har hon hittat ngn annan å mysa med, hahahahahaha
    jodå idag e magen rätt lugn aså...värre var det natten till idag..men men
    hihi tack gumman, jo jag e så glad att han väger lite mer, känns skönt :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 22:47:17 följande:
    Mandy - Luktar dom något?

Pregga - Det var en film =)

Roligt att ni "känner" att något KANSKE är på g!!

Själv är jag mest bara trött. Lillen bökar rundor där inne och så har jag lite mutthugg men det är inte mycket att hurra för.....
    Ok, :)

hahahaha att jag inte döööör av skratt, min dotter sa nu fr sängen, mamma XXXXX tjej e ju ful! jag svarade men natta så säjer man inte, hon svarar med-men bergatrollet då? mitt x syster, hahahahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 23:04:24 följande:
    ASG!!! Så söt hon är...ett klockrent svar =)
    hahaha jaa jag vet, hon e underbar Skrattande Tom mina vänner å fam kallar henne för det, men vi har ju våra skäl aså.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 23:07:53 följande:
    HAHA ja speciellt du som fått så mycket skit från henne... Tror inte ni hade sagt så om det inte var sant!! =)
    jo aså hon har snackat sååå mkt skit om mig, å beter sig som en hagga! Uch....min fam å vänner har ju reagerat starkt på det sista som blev nu. sen beter hon sig som ett riktigt troll å ser ut som ett, haha min mamma som aldrig har träffat människan såg direkt vem hon var för ett tag sedan, hon såg ngt som var stort, med burrigt hår,såg sliten ut, å vrålade Gracias på spanska till juggar å var snörfull mitt på dan, morsan sa det-kan bara ha vart bergatrollet, hahahaha att jag inte dog av skratt.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 23:20:19 följande:
    Haha!! Då fattar jag varför hon "heter" bergatrollet =) ... Nu ska jag hoppa i sängen =) Sov gott
    Mja skulle du se henne DÅ skulle du förstå, hahaha natti natt sov så gött Glad
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-16 23:35:01 följande:
    Hej! Ni som fått bebis förut, har ni fått riktlinjer på när det är dax att åka eller ringa in? Hur långt ska det gå mellan värkarna och hur länge ska de sitta i?
    Mja jag har ju barn, men det e lite olika på förstföderska å omföderska ang tid mellan värkar osv, det brukar ju gå fortare som omföderska. Men jag tycker man ska lita till sin egen kropp, å e du minsta osäker så åk in, det skadar inte :)
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-16 23:40:18 följande:
    Fin bild förresten Pregga. Är det du?
    tack gumman, hihi japp det e jag :)
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-16 23:49:38 följande:
    Ringer in nu. Har haft värkar ca 5,5 timmar nu. Runt 2 minuter med 6-8 minuters mellanrum.
    Hihi do it :) å glöm för jösse namn inte att uppdatera, haha när har du Bf?
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-16 23:55:52 följande:
    I söndags!
    Oj, va spännande...vilken tur att bm pregga e inne, hur känns dom? värkarna? mkt ont, ut i ryggen eller bara mage? har du badat å tagit alvedon å sett om det ger med sig?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10