-
jaså? hm, då vi båda har Bf imon så kanske det e lugnet före stormen...vet du det är ....trumvirvel.-....ett TECKEN! hahahahahatetta skrev 2010-08-17 14:26:01 följande:Min skrutt är oxå väldigt lugn idag.. -
Jo jag misstänker väl åxå att ha nklämt åt ngt då det gjorde ont på den sidan som jag låg på...jaa nu du gumman har vi bf imon, nu gäller det...hahaha PREESSSSAAA!!!! hahahaha har med haft lite småvärkar men inget så..Familjen Mu skrev 2010-08-17 14:27:40 följande:Nä tror bara de e din lille busiga kille som "möblerat om" lite i magen din!
Japp bf imorgon för min del oxå ju, men har just nu lite små värkar...vågar dock inte hoppas på något längre *snyft* Däremot går dem bak i ryggen, typ som hugg!
Naaaw va du e gullig
mutthugg däremot...
hihi vara ärlig...ska in i duchen här nu..*hint hint* hahahaha men vi hörs senare hoppas jag :)
kraaam -
Måste kila så jag hinner inte svara på allt, MEN ja jag har fåttt flera varningar på min data så fort jag skulle logga in, å min data rensade virus direkt....kramLillSkruttet skrev 2010-08-17 14:33:15 följande:Jisses vilken helvetesnatt jag haft!!! Inte sovit mycket alls. ONT ONT ONT och illamående och tryck och mol och värk och fan och hans moster.....*suckar* Dock inte en normal värk i sikte, bara en eländig evighetslång mensvärk som inte var att leka med. Kanske fick 2 timmars sömn inatt allt som allt.....
Vaknade sen i morse, efter att faktiskt slumrat lite på morgonkvisten, och då har jag migrän!!! Men jisses!!! Hur mycket ska man palla med egentligen? Är dessutom själv hemma med dottern då maken jobbar.....känns ju så där lagom kul att bråka med en trotsig 3-åring när man har migrän och 2 timmars sömn i bagaget.....
Nej, nu får bebisen faktiskt ta och komma ut snart....ska värken hålla på på det här viset lär jag ju öppna mig utan regelrätta värkar och så trillar h*n ut när jag minst anar det. Livrädd att det ska dra igång med krystvärkar direkt på det där molet och värken, så jag inte hinner fatta att det är på gång.
Förresten, någon som vet något om det där med trojansk häst på fl? Min dator varnar och varnar så fort jag går in här. -
Innan jag tar en duch....shit aså...det bara rinner flytningar här???? va i helsike???
-
Klart du får tjalla??? lillabambi??? VEM????Malinski79 skrev 2010-08-17 14:55:06 följande:Men jösses tjejer va ni har skirvit här!!!!
Nu har jag läst igenom!! Ang. viruset så jag trodde min dator hade fått knäpp här igår när windows mediaplayer startade 3 ggr utan anldening...Kanske därför FL låg nere en stund imorse (iaf när jag skulle logga in)
Har haft en kompis som varit här hela dagen, ar varit super mysigt!!! Ella har varit på förskolan för första gången sedan 6,5v tillbaka...Hon va sååå glad!!!
Vet inte om jag får skvallra, MEN VI HAR FÅTT EN NY TRÅD BEBIS!!!!!!!!

Så PREGGA...va säger vi???? SKÅÅÅÅÅÅÅL tamejtusan

Här bökar bebisen som aldrig förr å det är ett TRYCK neråt...Men tror det har att göra med att jag va å handlade igår..Hade jätte ont i hugget efter det
Att man aldrig lär sig!!!!
SKÅÅÅÅÅL

Ska åka in till Fl nu, det rinner ngn grön sörja...å det kan vara färgat fostervatten=inte bra....eller slemmis= BRA! -
Kom just hem å ska backa snart å läsa vad ni skrivit
Jag fick en rejäl hinnsvepning, trodde jag redan var öppen 1 cm sen innan men det sa dom att det e alla typ, ja för fingerblomman å det var inte samma sak som att öppna sig.
MEN nu är jag öppen 1,5 cm å tappen e kort. Ska ringa in för att få en tid till ställningstagande kanske redan imon å då sätter dom igång mig senast fredag.
Det var inte fostervatten utan en sådan flytning som kan komma i samband med förlossning så visst är det på g. Efter denna hinnsvepning så känner jag mig totalt misshandlad där nere, men nu ser det ut som om jag får min son innan fredag, då som sätter igång mig, som det ser ut iallafall.
Nu ska jag backa å läsa med, ser att det skålats igen, hihi
kraam -
Grattis PNC Å MALTEN, hahaq va roligt, man blir så glad...
GRATTIS Å SKÅÅÅÅL TA MIG TUSAN , eller hur malinski

-
Jo därför att min graviditet har varit så präglad av oro å sen har jag ju bf imon, å kan inte sova på nätterna. E ju vaken till 4 på morrn ibland kl 7, pga värkar...å jag kunde få en sovdos å ligga inne, men jag är ju fullgången nu så. Å jag e dessutom ganskla så liten i mig själv å han väger redan 3700 å jag vill inte ha snitt.Malinski79 skrev 2010-08-17 18:29:30 följande:Men varför vill de sätta igång dig för???? Skönt iaf att det inte va missfärgat fostervatten!!!!!
Ska tillägga att Bm sa-jag ska DRA LITE I TAPPEN nu, behöver jag säja att det gjorde ont??!! å jag blöder en hel del...men värkar har jag
-
Hihi jo det ser ut så, skulle ringa för en tid till ställningstagande imon å kan få tid samma dag,sen får man komma typ dagen efter eller samma dag för det med. tack gumman...e öm i hela muttan nu..elinnnnn skrev 2010-08-17 18:30:55 följande:ja, men jag håller tummarna för det ;)
Pregga: redan denna vecka?? åh vad spännande! lycka till!!Tack gumman, aså jag har inte fått sova på såå länge nu...har ont i timmar, 10-12 timmar hela nätterna...lillabambi skrev 2010-08-17 18:31:33 följande:Grattis PNC Å MALTEN
jag håller tummarna för dig Pregga!! -
haha jag tänker inte under några omständigheter ringa honom. Pratade med min mamma som blivit igånsatt med alla oss 3 å det var inga problem å hon sa det att på den tiden så var det inte snack om att det kunde bli snitt, för DET vill jag inte. Men det e pga min oro som varit, å nu kan jag inte sova alls pga den, satt här inne vid 3,4 imorse..å skrev i andra trådar-e helt slut. jag älskar min graviditet, men nu e jag fullgången å trött på att ha ont HELA tiden...sen kan han inte bli så mkt större om jag ska få ut han...Malinski79 skrev 2010-08-17 18:36:06 följande:Ok....Härligt att höra...Hoppas det håller i sig nu då + att det händer grejer...
Å du vet vad som "gäller" nu..Du ringer INTE XXX när det är dags
Ja man vill ju verkligen helst slippa både igångsättning + snitt, men jag ska inte säga nåt...För än sålänge mår jag bra å trivs med att va gravid..Men det ändras säkert snabbt runt bf