Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga och lillabambi - Ni är för söta ni!
Men jag har skickat dom! Får väl se hur lång tid det tar innan du får dom =)

Har bf enl bm 7 sep
26-27 enl då jag plussade/senaste mens
Jag ska till bm den 31/8 alltså 1 v innan bf så då kan dom göra en hinnsvepning enl förlossningen men bm är ju så envisa som åsnor.
Då har jag varit iväg....
Min bm "ville" ej göra en "riktig" hinnsvepning på mig idag för hon ville ej ge mig pinvärkar.
Men visst svepte hon, hon kände på lillemans huvud ett par minuter och hon tyckte visst det var rätt så kul hehe...
Jag var öppen ca 1 cm och livmoderstappen hade utplånats till 2 cm (för två veckor sedan var den 4 cm) och hon sa att den var så mjuk och mogen så förlossningen kunde ske närsom.
Sitter ändå här nu med värkar och det har jag haft sedan vi lämnade mvc så nu kan det väl dra igång?! 
HIhi nu e jag klar i tel, ja aså nu när hon pillat där så provocerar hon ju tappen så klart det kan dra igång :) jag e åxå öppen 1 cm å min tapp som för en v sedan var 4 cm är nu 1,5 eller var det i tors iallafall å har gått fr hård till mjuk, så visst kan det ske närsom....
men hörru, vänta in mig nu..hahahahaa
Jag ska till bm den 31/8 alltså 1 v innan bf så då kan dom göra en hinnsvepning enl förlossningen men bm är ju så envisa som åsnor.
Jo fast gumman det e lite tidigt för hinnsvepning nu å säkert därför dom inte vill....dom tänker ju bara på barnet...å det e ju i sig bra :) kramar om..
och visst hade det varit kul om vi nu verkligen födde samma dag?!
Vet det låter kanske lite skumt haha...Fast man är väl like skum såhär mot slutet eller?! 

DEN var otippad.....hahaha

Fam mu, tack för komplimangen 
Lillan krystade jag ut på två ggr så det gick ju bra! Och jag sprack ingenting... otroligt skönt! Jag blöder ganska mycket nu tycker jag men det tyckte inte det på FL. Lillan började att amma så fort de la upp henne.
Sen är det nog dags för sängen. Har varit dödstrött hela dagen men inte fått ro till att sova. I vanliga fall somnar jag snabbt till filmer om jag är trött men inte idag inte....Så typiskt!!hahaha min morsa å jag har en så sjuk humor men va kul vi har ibland, hon gjorde just en målande beskrivning om hur min son ser ut på insidan...
mamma-ja jag kan se framför mig hur han sitter å håller sig stenhårt fast i varsin äggledare, med trotsigt putande mun å öppna ögon å tänker ilsket-jag tänker inte komma ut!!!!
hahaha fick mig ett gott skratt 
Tittar bestämt på magen, men inte sjutton hjälper det kan jag tala om, han ligger väl på insidan å blänger tillbax. hahahaha