• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-04-18 00:02:26 följande:
    Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
    Hua jag vet jag fasar lite för hur ekonomin ska bli när man lever på fp och ok nu ska jag inte klaga då jag är inte ensam så jag kommer absolut inte behöva vända på mina kronor men man vänjer sig vid en standard.
    Å andra sidan så fick jag klara mig på 60kr/dan och skatta på det när jag fick Michelle och då mina vänner var jag ensam och visst jag fick lite bidrag som bostadsbidrag bland annat men det var tufft dessutom så stal Michelles pappa mitt kontokort så fort han kom över det för att ta mina blöjpengar till sprit och knark. Så jag har levt som värst och då borde jag inte oroa mig vilket jag inte gör men man blir bortskämd....
    För jag älskar med att stooooor shoppa hahahahaha
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-18 00:03:23 följande:
    har inte bölat på ett par dar eller nåt, men jag ha haft lite blandade känslor idag gällande mitt x å hur framtiden kommer se ut...å det känns ju såklart lite ovisst.....
    Ja fan det där är på två sätt... hur det än blir gumman så kommer din son att ha dig och Natta och bättre än så kan han inte få det {#lang_emotions_kiss}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:08:02 följande:
    Nä, jag designade boken någon gång i december å har beställt den först nu... Blev ganska nånga pantburkar å flaskor för att ha råd me den hahahahaha, men d va d värt
    Var in och snokade på din sida efter boken och vad fiiiin! {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:12:22 följande: