• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-04-18 00:02:26 följande:
    Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
    Hua jag vet jag fasar lite för hur ekonomin ska bli när man lever på fp och ok nu ska jag inte klaga då jag är inte ensam så jag kommer absolut inte behöva vända på mina kronor men man vänjer sig vid en standard.
    Å andra sidan så fick jag klara mig på 60kr/dan och skatta på det när jag fick Michelle och då mina vänner var jag ensam och visst jag fick lite bidrag som bostadsbidrag bland annat men det var tufft dessutom så stal Michelles pappa mitt kontokort så fort han kom över det för att ta mina blöjpengar till sprit och knark. Så jag har levt som värst och då borde jag inte oroa mig vilket jag inte gör men man blir bortskämd....
    För jag älskar med att stooooor shoppa hahahahaha
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-18 00:03:23 följande:
    har inte bölat på ett par dar eller nåt, men jag ha haft lite blandade känslor idag gällande mitt x å hur framtiden kommer se ut...å det känns ju såklart lite ovisst.....
    Ja fan det där är på två sätt... hur det än blir gumman så kommer din son att ha dig och Natta och bättre än så kan han inte få det {#lang_emotions_kiss}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:08:02 följande:
    Nä, jag designade boken någon gång i december å har beställt den först nu... Blev ganska nånga pantburkar å flaskor för att ha råd me den hahahahaha, men d va d värt
    Var in och snokade på din sida efter boken och vad fiiiin! {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:12:22 följande:
    Ja eller hur... Tänkte jobba som FAN nu fram till den siste Juni, sen har jag ju en månad innestående lön. Nä, jag har oxå makens lön att luta mig mot, men jag kommer inte orka gå hemma 1 år i sträck. Kommer nog att börja jobba efter 8 mån å sprida ut mammaledigheten. har kvar dagar med dottern oxå så d ska nog lösa sig. DET SKA LÖSA SIG, har jag bestämt hahahaha
    Det löser sig alltid. Som sagt kolla jag hade det jobbigt förut och fixade det ändå. Allt ordnar sig alltid...
  • carohl

Åh jag måste berätta en sak!

Lillan har ju inte gjort sig till känna för sambon då VARENDA gång  han lägger handen på magen så slutar hon fast hon sekunderna innan har levt rövare så pass att man sett magen bukta ut åt alla håll och kanter som som sagt så blir det kolugnt då han lagt handen på magen tills idag! Hon gav sig till känna, han fick två buffar och vad lycklig han blev! Underbart! {#lang_emotions_heart}

• carohl

tjejer nu fixar jag inte att hålla mina ögonlock uppe längre, inte ens med tändstickor skulle jag tro.

Jag säger god natt, sov så gott och som min dotter alltid säger: dröm fina drömmar {#lang_emotions_dreamer}

• carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:31:02 följande:
    Maken fick sig oxå en omgång av lillprinsen igårkväll. han är inte blyg, men han tycker inte om att bli klappad. Bäst tycker han om när storasyster busar å sjunger å att åka bil
    Mysigt {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:32:01 följande:
    Go natt drömm så sött om alla småkryp du mött /timon å pumba
    hahahaha....
  • carohl

God morgon!

Här är vädret underbart vackert! Vilken energi jag fick av att bara titta ut imorse!

Jag ska ta mig en promenix till posten och hämta mitt paket. Det ska bli roligt!

SweetLilly skrev 2010-04-18 09:59:06 följande:
    morrn morrn!Vi låg länge i sängen idag och vi kände lilla Pyrets sparkar och nu såg vi för första gången sparkarna på utsidan! Coolt!ang torr hud, jag är torr i vanliga fall, men nu är det nästan så man fjällar haha. Det kliar i hårbotten, riktigt jobbigt ibland.Nu ska dte ätas lite nybakt bröd och ta dagen som den kommer.. Maken ska snickra och jag ska..slappa, haha
    Åh vad mysigt! Man blir så glad när man ser magen åka lite hit och dit {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-04-18 11:09:55 följande:
    God söndagsförmiddag Gör ett nytt försök att skiva lite här efter att ha haft krångel med internet..Har kunnat läsa,men när jag skrivit så har det inte synts =(Men men,annars är allt toppen här,känner inte sååå jätte mycket av prinsessan..Men hon har sparkat på lite idag,man blir ju såååå glad...Ska nog börja kika lite på tradera eller blocket efter babygym,vi lånade ett förra gången..Men de ska separera nu så vill inte börja fråga dem om vi får låna igen Hoppas alla ni andra haft en toppen helg oxå?!?! Idag skiner solen här vilket den INTE gjorde igår,då va det full STORM här...
    Vad jobbigt när datorer krånglar...
    Mysigt att känna lillasessan, min har härjat runt med och det är som du säger en glädjande känsla.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10