• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-04-20 15:58:35 följande:
    Det är fint med långt hår! Jag har också ner till rumpan och trivs väldigt bra med det. Har klippt av det till öronen 2 ggr och gör inte om det mer nu. Har två rejäla tofsar hemma om man skulle behöva göra en peruk nån gång.
    Jo jag har ju inte kort nu men haha det känns kort men det blir så när man har långt.
    Men till öronen! Det var våghalsigt {#lang_emotions_smile} Jag har också gjort det förut men det var mååååånga år sen.
    Kändes skönt att få det nyklippt nu då man är gravid, topparna blir lättare slitna dessutom plattar jag det då och då annars blir det lockigt och det är jobbigt för då kan jag inte borsta det (om jag inte vill se ut som en björn såklart haha)
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-20 15:58:35 följande:
    Det är fint med långt hår! Jag har också ner till rumpan och trivs väldigt bra med det. Har klippt av det till öronen 2 ggr och gör inte om det mer nu. Har två rejäla tofsar hemma om man skulle behöva göra en peruk nån gång.
    Jag skänkte iväg mitt hår förut då jag klippte av mig så långt. Det skulle till att göra peruker till såna som var cancersjuka. Ett tips om du tycker att de ligger hemma och skräpar...
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-20 16:04:28 följande:
    Ja det blir en väldig skillnad. Men nu gör jag inte om det nåt mer. Tar bara topparna (10 cm) nån gång ibland. Mitt växer som ogräs. Jag har det för det mesta uppsatt dock. Björnar är ju supersöta :)
    Jo björnar är söta men jag är inte intresserad av att se ut som en {#lang_emotions_smile}
    Om jag inte plattar det så behåller jag det lockigt men då borstar jag inte det. Fast jag älskar att borsta håret, det är ju rena massagen...
  • carohl
    tetta skrev 2010-04-20 13:46:10 följande:
    Jag såg en stor vattenmelon när jag handlade och bara sa till mig själv. JAG vill ha!Behöver få i mig vätska när man är lakrits sugen hela tiden..Skönt att ha ngra man kan ventilera med.
    Mums vad gott det lät.... jag vill också ha nu... haha
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-20 18:19:30 följande:
    jag upptäckte en liiten blödning föut i trosan, typ några mm. Nu blev jag extremt nojjig förstås. Vet inte ens varifrån den kom, är ju väldigt hård i magen också..kanske ska ringa gynakuten och rådfråga iaf eller är det förlossningen nu? Är i v22
    Jag hade också smårosa i två dagar för inte så länge sen, det gick över dock. För att slippa oroa dig så kanske du kan ringa. Jag tror inte att det är någon fara men jag förstår dig, man blir nojjig.
  • carohl

Nu var man nyäten, härligt att vara mätt!

Ska ta mig iväg till affären nu, ha det så bra tjejer.

Och Malten det där ska gå bra ska du se {#lang_emotions_wink}

• carohl
    Malten skrev 2010-04-20 18:31:46 följande:
    Jo jag ringde dit och hon tyckte förstås inte jag skulle oroa mig så länge det inte var mer eller gjorde ont. Så jag får väl lite på det även om oron inte släppt helt. 
    Du kanske har anträngt dig lite. Kanske när du varit på toa och gjort 2:an? Man tar ju i ibland. Mitt var efter samlag och det är ju som en ansträngning. Förut brukade det komma rosa ur pullan på mig då jag hade varit och gjort tvåan. Då kontaktade jag de och de sa att det var nog pga ansträngning.
  • carohl

Nu måste jag rusa, sambon står i hallen och väntar på mig sen ett tag tillbaka hihi...

• carohl

Kollar ni inte på DH?

• carohl
    Malten skrev 2010-04-20 21:39:08 följande:
    Den lille har sparkat loss här nyss, så nu känner jag mig ganska lugn...
    Min lilla är också sjövild. Åh vad glad man blir. Älskar min baby {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10