• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-04-19 09:13:58 följande:
    Igår fick jag äntligen veta vad det är som gömmer sig i magen och jag fick som jag ville En liten tös är det och jag är så glad
    Åh grattis till din lilla tös! Vilken fin presbild du har!
    Malten skrev 2010-04-19 09:17:37 följande:
    Aha först nu fattar jag hur man kan se att nån är online :)
    Haha ok det var ju bra {#lang_emotions_wink}
    Mandy86 skrev 2010-04-19 09:15:15 följande:
    Hemma igen.. Barnmorskan var sjuk så fick komma in till en annan..Hon mätte magen till 23? Enligt kurvan sa hon iallafall.Fick också höra bebisens hjärtljud igen och det var normalt det också =)Ska åka till försäkringskassan idag och försöka fatta något som helst, hjälper inte att läsa ett skit eftersom jag jobbar i Danmark så får man höra och läsaolika hela tiden om vad som gäller och inte gäller...Ha en bra dag alla!
    Vad mysigt att få lyssna på bebbehjärtat! Jag har inte fått göra det än.... jag kommer att få göra det för första gången den 12:e maj. Men å andra sidan så har jag fått sett min prinsessa flera ggr.
    Vet du förresten vad ni väntar? Lycka till på fk.
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-19 09:25:27 följande:
    God morgon!Ser att ni pratat vikt..Jag är också lite nojjig och vill inte gå upp så mycket.. Jaghar jättelätt för att gå upp och får kämpa för att gå ner. Jag gick ner 25kg för 3 år sedan och vill ju inte hamna på de summorna igen.Jag äter nästan som innan, bara det att jag börjat äa pasta och potatis, samt fika på kvällen, det är dte enda. Numer äter vi lite gott på helgerna dock , men inga mängder. Endå går man upp så mycket. jag blir helt knäckt av de som säger att de typ äter hela tiden och bara gått upp 4-5 kg endå...*suck* Själv känns det som att man håller igen som attan och det bara rusar.
    Vad jobbigt men jag tror att man går ner gravkilon lättare än andra kilon så länge man äter riktiga saker och att ni unnar er på helgerna måste man få göra.

Jag håller med om att det rusar iväg, jag har redan gått upp 7-7,5 kg. Haha jag tycker inte att jag äter så mycket så att det ska hända men det är väl bebis, fostervatten och allt annat och sen är det så att vi själva lägger som sagt på oss också en del. Som sagt jag tror att det försvinner snabbt. Jag hoppas att jag får behålla lite efter denna lilla tjej eftersom förra gången blev jag supersmal och tappade all färg så jag såg ut som ett lik. Man kan ha "problem" åt olika håll. Nu är man dock äldre så jag tror att man får behålla denna gång, jag är ju inte 19 längre... {#lang_emotions_wink}
    Pregga har skrivit förut att man går ner mycket när man ammar och andra har skrivit att det behöver inte vara så. Jag tror också att det är så men visst att det finns undantag.
  • carohl
    100819 skrev 2010-04-19 09:39:07 följande:
    1.2.knyzzel3.4.SweetLilly5.6.7. ULE, Ns mamma,bizzie8. elinnnn9.10.11.The jeryds, sofie laura,12.13.14.15.Pregga,Puchelina88,Sulfur16.17.Den kära leken18. Familjen Mu19. AlwaysOnMyMind, 10081920.21.22. Malten23. T0va24. carohl25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski7926.27.28.29.30.31.
    Hej vi har en bf tråd som man kan skriva upp sig på då det har tillkommit många och många har fått ändra sina bf-datum

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m50946479.html
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-19 09:58:58 följande:
    Ja nu försöker jag ringa till FK, jaghar plats 205 för tillfället, hade 225 när jag började.Nu ska jag verkligen fråga hur de har tänkt sig.Fattar inte att de inte har bättre resurser i telefon..
    Man blir förbannad! Och gud vad hopplöst när man får en sån köplats, suck! Kunde du inte trycka in ditt nummer så ringer de upp när det är din tur? Så brukar jag göra då jag hatar att sitta i telkö...
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-04-19 10:16:35 följande:
    Hejsan! Ny vecka i dag ;) fick inte sova mycket i morse mini sparkade såå härligt;)
    Härligt med ny vecka! Grattis!
  • carohl
    Mandy86 skrev 2010-04-19 10:29:31 följande:
    Carohl: vi väntar en liten flicka :)Sambon hade önskat en framtida ishockeyspelare men så blir det nog inte
    Jaså vad roligt! Vi väntar också en flicka men det kanske du redan har sett {#lang_emotions_smile}
    Om vi får nå mera barn i framtiden så hoppas jag att det blir en pojk då det här blir andra flickan, tre flickor känns som ganska många hormoner hahaha....
    Njaa man kan ju inte bestämma vad ens barn ska göra på det sättet fast jag vill inte heller att min flicka ska spela hockey då jag inte vill ha en butch.
    Min flicka som jag har idag är väldigt flickig samtidigt som hon är grabbig i det sättet att hon kör cross tex hon gör en massa annat också och killkompisar har hon massor av men hockey näää usch....
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-19 12:01:14 följande:
    Jo men det kan jag hålla med dig om, vill min dotter spela hockey,eller fotboll osv. ja då får hon det, så vill jag inte könsrelatera olika aktiviteter.
    Haha jag håller mig på den andra sidan denna gång gumman. Vi brukar tycka ganska lika men inte denna gång.
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-19 12:10:18 följande:
    Men pregga nu ska du inte vara sån På med klänning,hårsnoddar,deadem osv allt i rosa till din kille hahahaha
    Hahahahaha jag döööööör.... {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Nu loggar jag ut tjejer! Ska ta mig en tur till maxi för handla lite...

• carohl

Hej tjejer!

Jag har varit borta nu ett tag, jag har inte orkat läsa bakåt så mycket. Såg att det hade gått bra för dig Sweetlilly med fk, vad roligt!

Idag har min frissa varit här och gjort mig fin. Mitt hår är nu "bara" till under brösten. I januari hade jag till rumpan så tog jag av en bit då och nu åkte en bra bit till av så nu känns det kort men fräscht.

Hoppas ni mår bra annars

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10