Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

t0va skrev 2010-02-21 17:13:29 följande:
    helt klart ligamenten, jag har det väldigt ofta, så det är inget att oroa sig för. 
    Ok, tack så mkt för svaret...hehe hade det suttit på sidan så hade jag inte reagerat över det, men nu va det frampå..:)
    SweetLilly skrev 2010-02-21 17:13:37 följande:
    jupp, jag skulle snyta mig i morse och fasen vad det högg. Det hjälper om man spänner magmuskerna och håller emot lite med handen, det gjorde det på mig iaf..
    Tack så mkt för svaren, känns genast bättre....:)
  • Bubbis10

En fråga till
    jag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt?
    Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-02-21 17:39:48 följande:
    Nej jag har inte heller några symtom kvar längre...Men ligamenten känner jag av å tror ju även att jag känt av mini många ggr,men tycker ändå det är svårt att veta om det verkligen är mini eller tarmarna Kände ju inte förrän i v 22-23 förra gången..Men kanske inte har moderkakan fram denna gång..
    Ok, va skönt för jag kääner mig inte det minsta gravid asså...men jag känner ju liten dock, tack å lov..har lite molvärk nu med....
    Ns mamma skrev 2010-02-21 17:49:32 följande:
    Nej, försvann för några veckor sedan..
    Ok, ja¨å du ligger ju lite före mig så det kanske e dags nu då....
    SweetLilly skrev 2010-02-21 17:53:16 följande:
    ja de sväller hela tiden så de är lite ömma och ibland "bränner" det lite i dem. Känner mig ansträngd i huden. Jag hade 75C förut och de var på gränsen till för stor, nu får de inte plats för 5 öre, har inte kommit iväg och köpt nån ny än så jag vet inte vilke nstorlek jag fått men det är nog ett par kupstorlekar iaf..
    haha jo men det känner jag igen, har mkt större nu å röstvårtan, vårtgården e mkt större å mörkare....
    Sulfur76 skrev 2010-02-21 18:44:19 följande:
    Ja pregga alla symtom förutom ont i nedre magen har försvunnit och nu känner man sig inte gravid förutom magen som växer på ordentligt.
    Ont i nedre delen av magen? menar du molvärk?
    Mellanie skrev 2010-02-21 18:44:59 följande:
    Ni som känner av eran bebis, var i magen känns det? väldigt långt ner eller lite under naveln? Är i vecka 17 och tycker att jag känner nåt ibland, men e inte säker... Känns som nån pickar inifrån : )
    jag känner min mkt tydligt :) det känns som små puttar, påminner lite om när tarmarna fr början flyttade på sig, men inte riktigt så ändå...
  • Bubbis10
    Mellanie skrev 2010-02-21 18:44:59 följande:
    Ni som känner av eran bebis, var i magen känns det? väldigt långt ner eller lite under naveln? Är i vecka 17 och tycker att jag känner nåt ibland, men e inte säker... Känns som nån pickar inifrån : )
    Prova å lägg dig på rygg å dra upp benen lite, haha det blir trångt å liten, EY you, det blir trångt här inne, å så får man en kick...hahahahahaa
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 19:57:37 följande:
    hAHAHAHA pregga, så gör jag med, sitter ofta ihopkrupen vid frukostbordet ocg då djävlar sätts det igång. Har dock inte fått något jätte uppenbart än. ibland som puttar ibland som gaser... Har fortfarande ömma bröst, även om det kommer och går lite.
    Heeej gumman!
    Va kul att du änteligen kommer in i tråden =)
    Malten skrev 2010-02-21 19:59:55 följande:
    Jag har inte känt sparkar än, men jag ska testa ditt tips Pregga =) Ang. symptom har jag inte så många längre. Brösten har jag inte ont i, men har inte haft det innan heller, varken i denna grav, förra eller vid mens ex. De har varit lite ömma bara ibland. Och växt har de inte gjort heller nämnvärt. Vägde mig igår och hade gått upp nåt kilo sedan inskrivningen.  
    Ok, jo man får väl tro på attd en ena graviditeten inte e den andre lik....börjar släppa oron så kommer ngt som man bara-va? vad va det? typ.....
    Jo testa det, haha brukar få fart på liten här..spicielt om jag e mätt :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-21 20:21:32 följande:
    Välkommen!! Skriv in dig i bf-listan  så kommer d med där uppe sen då Pregga för in alla.
    hey babe ;)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-21 20:22:07 följande:
    HEEEEEEEEEEEEJ!Hoppas allt e bra med er.Min data har varit konstig!Här e det ok har ul den 1 mars och längtar!Har inte kännt sparkar än men hoppas på det
    hey tjejen=)
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 20:27:44 följande:
    hoppades som attan att det skulle bli rätt nu med bf listan , verkar som det blev det . o Känner mig mallig och tuff för detta! :) Ville inte att mitt första intryck i tråden skulle vara "pucko" Haha. tack för det varma välkommandet, här ska jag nog trivas :)Är det många från göteborg?  Ja, pregga nu orkade jag inte hålla mig mer :) Känns som ett mysigt gäng som jag säkert kommer trivas med.
    hehe vi har ju pratat en del du å jag via inboxen, å jag gillar dig. Klart du e varmt välkommen in. Vi bor ju rätt så nära, tar la en stund bara med vagnen..hehe

MOLVÄRK välkommen tillbax....suck...men kanske ska se det positivt....
  • Bubbis10

En fråga till.....ngn mer som blött ngt fr tarmen när ni varit hårda i magen?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10