Malinski79 skrev 2010-02-21 17:39:48 följande:
Nej jag har inte heller några symtom kvar längre...Men ligamenten känner jag av å tror ju även att jag känt av mini många ggr,men tycker ändå det är svårt att veta om det verkligen är mini eller tarmarna Kände ju inte förrän i v 22-23 förra gången..Men kanske inte har moderkakan fram denna gång..
Ok, va skönt för jag kääner mig inte det minsta gravid asså...men jag känner ju liten dock, tack å lov..har lite molvärk nu med....
Ns mamma skrev 2010-02-21 17:49:32 följande:
Nej, försvann för några veckor sedan..
Ok, ja¨å du ligger ju lite före mig så det kanske e dags nu då....
SweetLilly skrev 2010-02-21 17:53:16 följande:
ja de sväller hela tiden så de är lite ömma och ibland "bränner" det lite i dem. Känner mig ansträngd i huden. Jag hade 75C förut och de var på gränsen till för stor, nu får de inte plats för 5 öre, har inte kommit iväg och köpt nån ny än så jag vet inte vilke nstorlek jag fått men det är nog ett par kupstorlekar iaf..
haha jo men det känner jag igen, har mkt större nu å röstvårtan, vårtgården e mkt större å mörkare....
Sulfur76 skrev 2010-02-21 18:44:19 följande:
Ja pregga alla symtom förutom ont i nedre magen har försvunnit och nu känner man sig inte gravid förutom magen som växer på ordentligt.
Ont i nedre delen av magen? menar du molvärk?
Mellanie skrev 2010-02-21 18:44:59 följande:
Ni som känner av eran bebis, var i magen känns det? väldigt långt ner eller lite under naveln? Är i vecka 17 och tycker att jag känner nåt ibland, men e inte säker... Känns som nån pickar inifrån : )
jag känner min mkt tydligt :) det känns som små puttar, påminner lite om när tarmarna fr början flyttade på sig, men inte riktigt så ändå...