Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-02-21 22:56:29 följande:
    Fan va härligt. Jag vill bli RUND!
    anar dock en viss ironi, haha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-21 23:14:45 följande:
    Nu ska jag sova tjejer! Denna dag har varit jobbig även om jag mår bra så tog det psykiskt på mig och huvudvärken har varit ett faktum hela dagen.Kram på er, sov så gott!Ska förresten ringa imorgon och kolla om jag få göra mitt vul imorgon ist. för på torsdag.Natti natt!
    Förstår att det tagit på dig idag, å såklart e huvudvärken där som på beställning. stress å oro...hoppas du får en tid imon ist, har dig i tankarna. imon ska jag iväg till kursen, om man kan ta sig fram i snön...jisses va mkt det är....nästan ingen spårvagn går heller...natti natt gumman, sov så gott...
    kramen
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-02-22 07:34:53 följande:
    Hejsan'vecka 16 i dag;)
    hehe japp me to :)

känns så skönt, har du haft ngn mer molvärk?
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-02-22 07:39:09 följande:
    Hade lite i går men nu mår jabra;)sj då??vill bara börja känna den där inne så man vet att den lever men de gör de;)ska på ul den 23 mars längtar massor!!
    hehe ok, jo jag hade en del molvärk igår å känner det komma lite smygandes nu...jag känner ju den lille ganska så ofta nu, typ varje dag :)ska på mitt rul den 26te...känns ju som en evighet.....
  • Bubbis10

vet inte om jag ska gå till kursen ida asså....vaknade å har ont i halsen...tänkte mest om det smittar, lillan har ju vart sjuk nu i en vecka..

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-22 07:47:59 följande:
    God morgon allihopa!Vilken helg. Jag säger bara ett ord: SNÖ =)
    Godmorgon:) jaa verkeligen, det e ju snökaos här..ingen trafik går som den ska....
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-22 07:51:54 följande:
    jag ligger nerbäddad med en dator på magen, är fortf inte bättre sen förkylningen. spruckna läppar, svider som atttan. snorig o tät. usch. Men ledvärken har gett med sig. Molvärk ska du nte oroa dig för pregg. det är heeeelt normal =) Godmorgon:-*
    Godmorgen=)
    Jo jag har ju alltid sett molvärk som ett gott tecken, det händer ju ngt-växer ju på så klart att det känns. Skulle vara mer konstigt om det inte kändes alls ngn gng.
    men asså först har jag molvärk, sen går det helt över.....då blir man orolig-jaha, växer det inte mer?
    Sen kommer det tillbax å då blir man orolig fär det....herregud asså....
    Fy va jobbigt med ledvärk mm, jag blir nog hemma idag....har som sagt ont i halsen, så det kanske e min tur nu....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-22 07:55:01 följande:
    Nä bussen var liiite sen i morse men jag kom fram till jobbet till slut. Men jag har verkligen ingen lust att jobba. 4 månader kvar innan semester. Vad ska jag hitta på i 4 månader för att få tiden att gå?
    kan tänka mig det, här e typ alla spårvagnar inställda, jag ville gå....men samtidigt så e jag helt slut...ja för å få tiden å gå...haha kommer du på det så dela gärna med dig =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-22 08:02:36 följande:
    Jag lovar att dela med mig om jag kommer på det =)Kan tänka mig att vagnarna har problem. Men bussarna kanske går? Fast jag tycker absolut du ska stanna hemma om du är dålig.
    haha tack :) jo jag känner mig lite småkrasslig å då lillan vart hemma i en vecka fr fritids på lovet å hostar upp lungorna i stort sett å snörvlar så vill jag inte riskera å smitta alla andra, elle bli sämre själv.. jo vagnarna har svårt å ta sig fram nu....
    the jeryds skrev 2010-02-22 08:02:46 följande:
    nej nu börjar jag tröttna på dettaä värsta blodtrycksfallet när man är upp med, men det ger nog med sig snart... Tack <3Pregg. jag vet, visst är man tokig!! nu tror jag dock att det är dags för oss som väntar i augusti att tagga ner o tro på våra graviditeter. haha novemberbebisarnas mammor får va oroliga ist. vi får starta oron igen framåt sommaren när det är dags att spekulera kring födslar =)
    Jo klart du har rätt, jag går ju in i v 16 idag, så jag borde ju kunna känna mig trygg å slappna av...jag har åxå vid ett par tillfärllrn haft blodtrycksfall...spiciellt om jag suttit ner å reser mig upp, då snurrar det till ibland...å jag kan får en liten snab känsla av illamående. men det går över lika fort....
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-22 08:08:35 följande:
    ja fyyy =( Har ju en bldtr på 90/50.....
    Oj, men har du sökt för detta?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10