Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 20:37:13 följande:
    hehe japp det stämmer =) det var väl kanske det mest som lockade, annars hade det vart jobbigt att hoppa in i en tråd där alla är så täta. men nu kände jag mig ju lite trygg med dig iaf =) Så trädde fram. Jag recis du o jag kan ju amma ikapp till sommaren :) Har ju dessutom varsin stor upplaga barn med, som kanske kan spela DS HAHA :) Ingen mer i tråden från göteborg?
    hehe så söt {#lang_emotions_smile} du e lätt en av oss här injne vettu =) jaa vi får la springa lös här i stan me amning åt höger å vänster, hahaha
    jaa min dotter älskar ju å spela så det hade FUNKAT! hahahaha
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 20:47:25 följande:
    hihihihi. då har vi en match!!! din dotter med min son :D Vi kan ju hänga var dag !!! :D nybildad famij... hahaGör ongar nått annat än att spela nu för tiden??!
    hahaha aa typ :) näe det e mkt sånt nu asså...nästan lite föör mkt..
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 20:54:53 följande:
    ja fööör mkt, tycker hela hemmet är fullt av spel. å är det inte det så är det en laddare man snubblar på! HUuua.   Jagh ar haft mkt problem med blödningar, spricknigar hemmorojder när jag är hård i magen. Min räddning har vart stora kaffekoppar på morgonen. Så passar jag på att tömma tarmen då... sen dess har det vart lugnt. men det står ju att det nu ska bli mer probl i den regionen just för det ökade blodtrycket och mängden osv. så det får du se som ett av dina symptom :D mår man inte illa, trillar skitan isär.
    hahahaha döör av skratt, jaha så nu kan jag iskallt räkna med att skitan trillar isär, det lät ju riktigt mys, asg.....
    mja det e inte mkt blod, men lite just när jag vart stenhård.....
    knyzzel skrev 2010-02-21 20:54:16 följande:
    Så nu har jag läst alla inläggen å uppdaterat mig lite om vilka som är här inne, så om jag finns med på er besökslista så e d bara därför att jag var lite extra nyfiken av mig. Själv har väl d värsta som jag känner av släpt, men jag fick reda på idag av maken att mitt humör fortsarande är lite bitchigt (eller hur d stavas), men det e som sagt inget jag känner av mer än att han uppfattas som lite slö å trög. Känner dock av matdillen. Just nu är vitlök och pizzasallad med mycket vinäger högst på topplistan tätt föjld av citrusfrukt samt juice. Fick reda på av en kollega att apelsin (mitt absolut måste) binder allt annat vatten i kroppen. E d sant?! På absolut säkert illamående-lista så ligger stekt mat, matlukt, fet mat å mer än 7-10 bitar godis överst.Har er vikt förändrats något? Själv har jag gått ner från 82 kg till 75 kg, men har fortfarande fetma enligt BMI då jag bara e 164 cm. (suck)
    haha klart att du inte e bitchig, du e bara missförstådd! hahahaahah
    asså det e la det symtomet jag har haft isåfall-en sann ragata! men det börjar ge med sig..hahaha
  • Bubbis10
    bizzziie skrev 2010-02-21 21:04:36 följande:
    Hej tjejer! Här kommer man hem från utlandet och får läsa igenom metervis med sidor! Ser att det är denna tråd som ska användas nu.. Har ni börjat om med Bd-listan?? Jag hade ju skrivit in mig i den när denna tråd startade.. Ingen som saknade mig tydligen? Ha en bra kväll..
    Vi började om här, med lite ny energi...hihi å nya tag kan man säja....aså vi har väntat å lägga in listan i tråd beskr tills dom som missat kunde göra det igen å hålla den uppdaterad.....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-21 21:08:52 följande:
     Ja, d kan man säga. Missförstådd är helt rätt ord!
    haha jaa men det känner jag igen, asg.....
    the jeryds skrev 2010-02-21 21:10:19 följande:
    japp det är det och vaginala stygn som väntar, förutom såriga bröstvårtor och sura amningsinlägg...... :D *längtar*
    men jisses va mys....fan kanske skulle sy igen muttan direkt sen...
    hahahahaa
  • Bubbis10
    bizzziie skrev 2010-02-21 21:16:21 följande:
    1. 2.knyzzel 3. 4.SweetLilly 5. 6. 7. ULE, Ns mamma, Bizzie 8. elinnnn 9. 10. 11.The jeryds, sofie laura, 12. 13. 14. 15.Pregga,Puchelina88,Sulfur 16. 17.Den kära leken 18. Familjen Mu 19. AlwaysOnMyMind 20. 21. 22. Malten 23. T0va 24. carohl 25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79 26. 27. 28. 29. 30. 31.
    Gumman, citera inte, bara kopiera listan å lägg in den som den är men innan du publicerar den så fyller du i ditt namn, går det inte så hjälper jag dig =)
  • Bubbis10
    bizzziie skrev 2010-02-21 21:14:08 följande:
    Pregga: fast vi hade ju en Bf-lista i denna nya tråden som många började fylla i på nytt?? Jaja..
    jo jag vet, asså jag vette tusan vad som hände med den, men många har tillkommit å så blev det så....
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 21:18:10 följande:
    ja man kan ju fundera för fan!
    hahaha nej nej såg ett bättre görslag nu =)
    knyzzel skrev 2010-02-21 21:20:32 följande:
    Det gör mindre ont att knipsa gubben (på oss i alla fall) eller det var inte sterilisering ni diskutera
    haha det har du helt rätt i :) nej vi pratade inte stelirisering....hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10