the jeryds skrev 2010-02-21 20:54:53 följande:
ja fööör mkt, tycker hela hemmet är fullt av spel. å är det inte det så är det en laddare man snubblar på! HUuua. Jagh ar haft mkt problem med blödningar, spricknigar hemmorojder när jag är hård i magen. Min räddning har vart stora kaffekoppar på morgonen. Så passar jag på att tömma tarmen då... sen dess har det vart lugnt. men det står ju att det nu ska bli mer probl i den regionen just för det ökade blodtrycket och mängden osv. så det får du se som ett av dina symptom :D mår man inte illa, trillar skitan isär.
hahahaha döör av skratt, jaha så nu kan jag iskallt räkna med att skitan trillar isär, det lät ju riktigt mys, asg.....
mja det e inte mkt blod, men lite just när jag vart stenhård.....
knyzzel skrev 2010-02-21 20:54:16 följande:
Så nu har jag läst alla inläggen å uppdaterat mig lite om vilka som är här inne, så om jag finns med på er besökslista så e d bara därför att jag var lite extra nyfiken av mig. Själv har väl d värsta som jag känner av släpt, men jag fick reda på idag av maken att mitt humör fortsarande är lite bitchigt (eller hur d stavas), men det e som sagt inget jag känner av mer än att han uppfattas som lite slö å trög. Känner dock av matdillen. Just nu är vitlök och pizzasallad med mycket vinäger högst på topplistan tätt föjld av citrusfrukt samt juice. Fick reda på av en kollega att apelsin (mitt absolut måste) binder allt annat vatten i kroppen. E d sant?! På absolut säkert illamående-lista så ligger stekt mat, matlukt, fet mat å mer än 7-10 bitar godis överst.Har er vikt förändrats något? Själv har jag gått ner från 82 kg till 75 kg, men har fortfarande fetma enligt BMI då jag bara e 164 cm. (suck)
haha klart att du inte e bitchig, du e bara missförstådd! hahahaahah
asså det e la det symtomet jag har haft isåfall-en sann ragata! men det börjar ge med sig..hahaha