den kära leken skrev 2010-02-25 07:14:22 följande:
Pregga: Men vad sa han? Låtsades han som ingenting eller? Men framförallt och viktigast, hur mår du efter detta besök?
Godmorgon Gumman!
Jo han kom in i hallen sken upp som en sol när han såg magen å sa-det blir en flicka, jag har ändrat mig .....bjuder du på en kopp kaffe? jag blev helt ställd å jag hade min väninna här som satt som jag å häpnade vid köksbordet, då han malde på om hur viktigt det är nu att jag får i mig näring osv....till slut kunde inte min väninna vara tyst utan frågade han-å vad faan gör du här egenteligen? du har hållt dig borta hela tiden nu. Kommer hit å spelar allan !
Han blev riktigt sne, så dom 2 började tjaffsa rätt rejält....men det va ändå skönt att han fick höra ngn annan kalla han idiot med. hahahaha
jag vet inte vad jag ska tänka å känna...jag frågade han om det som hans psykade syrra går å säjer, att jag e en manupilativ psykopat som sabbar hela hans liv, å att han vill inte veta av barnet mm. Han såg ärligt talat paff ut, å sa-har hon sagt det?
Men det har jag inte sagt. Jag har sagt til dig att jag är glad för barnet å det är inget som ändrats. Sen ville han med hem till min mamma en stund...hon e lite sjuk....
Å när vi kom oväntat lite full med....(grr) men han ville med dit en sväng...min mamma sa-va trevligt att se er tillsammans utan att klösa ögonen ur varandra! Å då sa han, du det kommer aldrig bli vi 2 igen...Det närmaste vi kan komma det är att vi är vänner nu när vi ska ha barn. Men jag har inte heller träffat ngn annan sålänge hon e gravid....
jag har helt ärligt talat blivit så stark att jag bryr mig inte. det positiva i det hela var att lillen började sparka...haha som attan med. men asså klart det va blandade känslor å jag tror det va så fr hans sida med, han tittade på mig å verkeligen ansträngde sig för att inte le...men men. jag skiter faktiskt i vilket nu. det e som det e.....kram