• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:02:26 följande:
    Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
    Hua jag vet jag fasar lite för hur ekonomin ska bli när man lever på fp och ok nu ska jag inte klaga då jag är inte ensam så jag kommer absolut inte behöva vända på mina kronor men man vänjer sig vid en standard.
    Å andra sidan så fick jag klara mig på 60kr/dan och skatta på det när jag fick Michelle och då mina vänner var jag ensam och visst jag fick lite bidrag som bostadsbidrag bland annat men det var tufft dessutom så stal Michelles pappa mitt kontokort så fort han kom över det för att ta mina blöjpengar till sprit och knark. Så jag har levt som värst och då borde jag inte oroa mig vilket jag inte gör men man blir bortskämd....
    För jag älskar med att stooooor shoppa hahahahaha
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • knyzzel

Nä, jag designade boken någon gång i december å har beställt den först nu... Blev ganska nånga pantburkar å flaskor för att ha råd me den hahahahaha, men d va d värt

• carohl
    Pregga skrev 2010-04-18 00:03:23 följande:
    har inte bölat på ett par dar eller nåt, men jag ha haft lite blandade känslor idag gällande mitt x å hur framtiden kommer se ut...å det känns ju såklart lite ovisst.....
    Ja fan det där är på två sätt... hur det än blir gumman så kommer din son att ha dig och Natta och bättre än så kan han inte få det {#lang_emotions_kiss}
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-18 00:07:51 följande:
    Hua jag vet jag fasar lite för hur ekonomin ska bli när man lever på fp och ok nu ska jag inte klaga då jag är inte ensam så jag kommer absolut inte behöva vända på mina kronor men man vänjer sig vid en standard. Å andra sidan så fick jag klara mig på 60kr/dan och skatta på det när jag fick Michelle och då mina vänner var jag ensam och visst jag fick lite bidrag som bostadsbidrag bland annat men det var tufft dessutom så stal Michelles pappa mitt kontokort så fort han kom över det för att ta mina blöjpengar till sprit och knark. Så jag har levt som värst och då borde jag inte oroa mig vilket jag inte gör men man blir bortskämd.... För jag älskar med att stooooor shoppa hahahahaha
    Ja eller hur... Tänkte jobba som FAN nu fram till den siste Juni, sen har jag ju en månad innestående lön. Nä, jag har oxå makens lön att luta mig mot, men jag kommer inte orka gå hemma 1 år i sträck. Kommer nog att börja jobba efter 8 mån å sprida ut mammaledigheten. har kvar dagar med dottern oxå så d ska nog lösa sig. DET SKA LÖSA SIG, har jag bestämt hahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:08:02 följande:
    Nä, jag designade boken någon gång i december å har beställt den först nu... Blev ganska nånga pantburkar å flaskor för att ha råd me den hahahahaha, men d va d värt
     mjo hade man vart 2 st som delade på allt, men ni vet ju hur mkt som måste inhandlas å jag får stå för det själv....så det e en sak som inte e viktigast just nu, men jag ska såklart köpa en :)
    carohl skrev 2010-04-18 00:02:22 följande:
    Jag brukar inte heller grina annars men som sagt när man är grav så gör man det tydligen men som jag sa tror jag att det är en kombination av hormoner och trötthet.Och nä gumman jag finns för dig som du finns för mig.KRAAAAM
    naaaw va söt du e min latisnak ros {#lang_emotions_flower} som du ställt upp på mig, du anar inte hur mkt det betyder...du e en ängel {#lang_emotions_heart}

kraaam
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:02:26 följande:
    Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
    jag vill ju shoppa stort nu, haha men gjorde det lite för mkt förra månaden å det blev riktigt tight denna månaden så nu får jag ta det lite lungt....
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:06:02 följande:
    Ja, hur blev d ska han flytta eller du drömde bara? Hängde inte riktigt med, typ. Men kan du inte gå in på go`bokens hemsida å kika i paketet då?
    asså jag vet inte om det e prat bara eller allvar, han sa ju i förbifarten sist vi pratade att han skulle flytta utomlands å jobba, han har vart i london nu sa han å jobbat där....ja det sa han sist asså....men jag vet inte om det bara e snack...hm, kanske man kan kolla där...ska kika, hahahah
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:08:02 följande:
    Var in och snokade på din sida efter boken och vad fiiiin! {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:12:22 följande:
    Ja eller hur... Tänkte jobba som FAN nu fram till den siste Juni, sen har jag ju en månad innestående lön. Nä, jag har oxå makens lön att luta mig mot, men jag kommer inte orka gå hemma 1 år i sträck. Kommer nog att börja jobba efter 8 mån å sprida ut mammaledigheten. har kvar dagar med dottern oxå så d ska nog lösa sig. DET SKA LÖSA SIG, har jag bestämt hahahaha
    Det löser sig alltid. Som sagt kolla jag hade det jobbigt förut och fixade det ändå. Allt ordnar sig alltid...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-18 00:09:32 följande:
    Ja fan det där är på två sätt... hur det än blir gumman så kommer din son att ha dig och Natta och bättre än så kan han inte få det
    ok,ok nu blev jag fuktig i ögat här......tusen tack gumman, du e en riktigt bra vän {#lang_emotions_heart}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 00:13:25 följande:
    asså jag vet inte om det e prat bara eller allvar, han sa ju i förbifarten sist vi pratade att han skulle flytta utomlands å jobba, han har vart i london nu sa han å jobbat där....ja det sa han sist asså....men jag vet inte om det bara e snack...hm, kanske man kan kolla där...ska kika, hahahah
    Okej, men då får du å barnen kanske lite lugn å ro?! Vet att du vill att prinsen din ska ha en bra relation med sin pappa, men så som han har varit mot dej så tror jag nästan bara att lillkillen blir förvirrad om han hör pappa säga sådan saker om sin goa mamma. Dem kan få en bra relation senare oxå även om dem första åren går till spillo. In å titta.
    carohl skrev 2010-04-18 00:17:33 följande:
    Var in och snokade på din sida efter boken och vad fiiiin!
    Tack! Har ändrat den MÅNGA gånger innan jag blev nöjd.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-18 00:19:07 följande:
    Det löser sig alltid. Som sagt kolla jag hade det jobbigt förut och fixade det ändå. Allt ordnar sig alltid...
    jo men så e det ju...jag kämpar ju på här för att få ihop så mkt som möjligt innan lillemans nedkomst, visst blir det lite tight nu ett tag men det går ju....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10