• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

morrn morrn!

Vi låg länge i sängen idag och vi kände lilla Pyrets sparkar och nu såg vi för första gången sparkarna på utsidan! Coolt!

ang torr hud, jag är torr i vanliga fall, men nu är det nästan så man fjällar haha. Det kliar i hårbotten, riktigt jobbigt ibland.

Nu ska dte ätas lite nybakt bröd och ta dagen som den kommer.. Maken ska snickra och jag ska..slappa, haha.

Lilla pyret väntas 100806
  • knyzzel
    Lysmasken skrev 2010-04-18 06:43:21 följande:
    Morrn Ska ställa mig å fixa ihop lite deg så man kan baka bröd.
    Go`morron. D låter gott. Själv skulle jag ha sovit nu, men dottern ville att mamma skulle upp. hahahaha å när jag kom upp så ser jag att solen strålar. Tänkte gå till 4H-gården med henne i dag.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-18 01:09:04 följande:
    Engelsk prov 2 kapitel innehållande 10 texter å över 200 glossor. Jippi.... Blir väl att börja plugga i morron då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jisses, ja det va inte lite du hade att göra urk....
    godmorrn föresten :)
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-18 06:43:21 följande:
    MorrnSka ställa mig å fixa ihop lite deg så man kan baka bröd.
    mums med nybakat....suck, jag som hatar å baka asså....typiskt..
    SweetLilly skrev 2010-04-18 09:59:06 följande:
    morrn morrn!Vi låg länge i sängen idag och vi kände lilla Pyrets sparkar och nu såg vi för första gången sparkarna på utsidan! Coolt!ang torr hud, jag är torr i vanliga fall, men nu är det nästan så man fjällar haha. Det kliar i hårbotten, riktigt jobbigt ibland.Nu ska dte ätas lite nybakt bröd och ta dagen som den kommer.. Maken ska snickra och jag ska..slappa, haha.
    meh...va det ska ätas nybakat då....japp det kliar i hårbotten, trodde jag fått lus först ju, hahahaha men jag e bara krut torr :)
  • carohl

God morgon!

Här är vädret underbart vackert! Vilken energi jag fick av att bara titta ut imorse!

Jag ska ta mig en promenix till posten och hämta mitt paket. Det ska bli roligt!

SweetLilly skrev 2010-04-18 09:59:06 följande:
    morrn morrn!Vi låg länge i sängen idag och vi kände lilla Pyrets sparkar och nu såg vi för första gången sparkarna på utsidan! Coolt!ang torr hud, jag är torr i vanliga fall, men nu är det nästan så man fjällar haha. Det kliar i hårbotten, riktigt jobbigt ibland.Nu ska dte ätas lite nybakt bröd och ta dagen som den kommer.. Maken ska snickra och jag ska..slappa, haha
    Åh vad mysigt! Man blir så glad när man ser magen åka lite hit och dit {#lang_emotions_smile}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10

Har funderat på detta med nr 2....jag trodde jag va förstoppad,men man skiter ju bara ut överflödet....å det va inte mkt! så jag antar att min kropp suger åt sig en jäkla massa  me tanke på hur mkt jag äter...

• Lysmasken
    knyzzel skrev 2010-04-18 10:02:38 följande:
    Go`morron. D låter gott. Själv skulle jag ha sovit nu, men dottern ville att mamma skulle upp. hahahaha å när jag kom upp så ser jag att solen strålar. Tänkte gå till 4H-gården med henne i dag.
    Bakade solrosbröd/bullar. Det var helt ok men det är inget bröd jag kommer baka så ofta.
    Pregga skrev 2010-04-18 10:17:50 följande:
    mums med nybakat....suck, jag som hatar å baka asså....typiskt.. meh...va det ska ätas nybakat då....japp det kliar i hårbotten, trodde jag fått lus först ju, hahahaha men jag e bara krut torr :)
    Gillade inte heller det innan men sen vi flyttade till huset förra året så har jag börjat gilla det mer å mer.

Har tvättat 3 maskiner med tvätt oxå, men det där att hänga upp & vika det är ju mindre roligare.

Försökte kratta ena landet härom dagen & plocka lite ogräs. Gick inte riktigt bra, magen börjar ju bli lite ivägen. Hur fasiken ska jag fixa mitt trädgårdsland...

Var på kalas igår hos en släkting idag är det kalas hos en annan släkting.
    Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • SweetLilly

Nu ska vi åka och hälsa på vänner och köpa deras babygym!

Ni får ha en bra dag!!

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-18 10:56:06 följande:
    Bakade solrosbröd/bullar. Det var helt ok men det är inget bröd jag kommer baka så ofta. Gillade inte heller det innan men sen vi flyttade till huset förra året så har jag börjat gilla det mer å mer.Har tvättat 3 maskiner med tvätt oxå, men det där att hänga upp & vika det är ju mindre roligare.Försökte kratta ena landet härom dagen & plocka lite ogräs. Gick inte riktigt bra, magen börjar ju bli lite ivägen. Hur fasiken ska jag fixa mitt trädgårdsland...Var på kalas igår hos en släkting idag är det kalas hos en annan släkting.
    asså nybakat e ju det bästa, men palla asså....beundrar dom som gör det...hahaha jisses va aktiv du e då, hahaha jag tycker det e en bedrift att gå å handla....
  • Bubbis10

har inte vägt mig nu på ngn V men jag tycker jag står stilla....suck....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10