• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:42:52 följande:
    Jo, samma här. Tack å lov för silvertejp när barnen är högljudda
    haha aa det e en bra uppfinning det där asså....*asg*
    asså nu kliar det på ena sidan av magen,funderar på om det e huden som expanderar...hm...men jag tycker jag står still nu i växten på magen ju...får små sd nu varje dag, dock inte lång å inte heller smärtsamma..utan när jag e ute å går typ...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:46:11 följande:
    haha aa det e en bra uppfinning det där asså....*asg* asså nu kliar det på ena sidan av magen,funderar på om det e huden som expanderar...hm...men jag tycker jag står still nu i växten på magen ju...får små sd nu varje dag, dock inte lång å inte heller smärtsamma..utan när jag e ute å går typ...
     Det har jag oxå (sd under promenader) prova ta mindre å långsammare steg. Fungerade för mig. Man vill ju inte sitta inne när solen skiner så härligt. Min hud stramar oxå ibland. Speciellt efter duschen, men d funkar med lite badolja eller babyolja. D e väl som huden först sväller (där av rynkiga fingertoppar) å sen drar ihopa sig när den torkar
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:53:38 följande:
     Det har jag oxå (sd under promenader) prova ta mindre å långsammare steg. Fungerade för mig. Man vill ju inte sitta inne när solen skiner så härligt. Min hud stramar oxå ibland. Speciellt efter duschen, men d funkar med lite badolja eller babyolja. D e väl som huden först sväller (där av rynkiga fingertoppar) å sen drar ihopa sig när den torkar
    ok, jo jag får fösöka dra ner på tempot när jag går, e såå van att gå i snabb takt....vanesak...jo asså nu på kvällen så kliade det så sjukt på ena sidan bara..men som sagt, det börjar väl strama, å jag ser inte ngn skillnad på magen längre fast andra gör det.
    fick höra fr mina grannar-ååh va fint du bär din mage, du bär fram han jättefint.-...blev såå stolt :)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:56:17 följande:
    ok, jo jag får fösöka dra ner på tempot när jag går, e såå van att gå i snabb takt....vanesak...jo asså nu på kvällen så kliade det så sjukt på ena sidan bara..men som sagt, det börjar väl strama, å jag ser inte ngn skillnad på magen längre fast andra gör det. fick höra fr mina grannar-ååh va fint du bär din mage, du bär fram han jättefint.-...blev såå stolt :)
    Fan, va kul... Själv ser jag inte heller att magen växer bara att fötterna försvinner å stå hunden precis vid mina ben så försvinner hon oxå hahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:57:59 följande:
    Fan, va kul... Själv ser jag inte heller att magen växer bara att fötterna försvinner å stå hunden precis vid mina ben så försvinner hon oxå hahahaha
    jo det va skoj :) hahahaha jaa asså jag ser ju inte var det kliar så jag ropade på min dotter å bad henne kolla om hon såg ngt..haha å jag kan vara glad att jag inte rakade av ngt annat med hyveln då jag inte ser ngt :)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:59:40 följande:
    jo det va skoj :) hahahaha jaa asså jag ser ju inte var det kliar så jag ropade på min dotter å bad henne kolla om hon såg ngt..haha å jag kan vara glad att jag inte rakade av ngt annat med hyveln då jag inte ser ngt :)
    Hahahaha... Själv så ä spegelen min BÄSTA vän just nu. Får väl ta bilder på min mage snart å lägga in så du se den. Annars? Hur har dagen varit? Läste att du e så rund att du inte ser stolarna längre{#lang_emotions_surprised}
  • knyzzel
    Bara 109 dagar kvar tills Lillprinsen är här! Vart tog tiden vägen. Fler som känner att tiden bara springer iväg?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 22:04:02 följande:
    Hahahaha... Själv så ä spegelen min BÄSTA vän just nu. Får väl ta bilder på min mage snart å lägga in så du se den. Annars? Hur har dagen varit? Läste att du e så rund att du inte ser stolarna längre
    hahaha jaa spegel för all del..haha mja asså jag har nog inte riktigt insett att jag inte e lika smidig längre, haha visade min nya bh till vänner idag, dom tittade chockat på mig å utbrast-OJ VILKA STORA!! hahahaahha min dag har faktiskt varit bra...lite mkt tankar å funderingar men men det ger sig....
    knyzzel skrev 2010-04-17 22:12:07 följande:
    hahaha jo tiden går undan nu, det va inte längesen vi satt å bara väntade på att komma till v 12...hahaha men jag tycker ändå det känns långt kvar ju :(
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-04-17 22:12:07 följande:
    ja nu går tiden väldigt fort!!
    Lilla pyret väntas 100806
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-04-17 22:19:29 följande:
    ja nu går tiden väldigt fort!!
    Jag får nästan panik på d å känner att jag inte hinner riktigt
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10