• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 23:10:47 följande:
    haha asså saken e den att när jag ringer så brukar dom brista ut i gapskratt :)Undrar var knyzzel e ikv? pluggar kanske....varför det lioxom när hon kan vara här inne med oss?! hahahhahaahar just lassat upp en ny portion med spagetti å köttfärs sås....du milde tid...det spänner i huden som ett trum skinn...
    haha jäklans matvrak..... men ska inte gömma mej under bordet... jag äter som en tok jag med :P
    ja hur kan hon dissa oss... och alla andra {#lang_emotions_laughing}
    haha fattar de inte
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-18 23:14:25 följande:
    haha jäklans matvrak..... men ska inte gömma mej under bordet... jag äter som en tok jag med :Pja hur kan hon dissa oss... och alla andra haha fattar de inte
    haha ja asså jag kan inte hejda mig med maten å helt ärligt så börjar det tära på ekonomin...hahaahaah
    ja hur kan hon bara med asså...hahaahhhahhah
  • Bubbis10

kom å tänka på en sak nu som hände idag, har inte sett min underbara madde på ngn v typ eller så..... a iallafall så träffades vi idag å hon bara utbrister, men herregud, det ser ut som om du ska föda närsomhelst!! hahah
    du e ju gigantiskt runt magen, å saken e denna att mina 12 kg sitter på magen å brösten, å jag e lika smal för övrigt...ska ta kort snart å lägga in...haha helbild blir det då..:)

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 23:10:47 följande:
    haha asså saken e den att när jag ringer så brukar dom brista ut i gapskratt :) Undrar var knyzzel e ikv? pluggar kanske....varför det lioxom när hon kan vara här inne med oss?! hahahhahaa har just lassat upp en ny portion med spagetti å köttfärs sås....du milde tid...det spänner i huden som ett trum skinn...
    japp.. jag har pluggat.. har ju BARA 2 kap. som innehåller 10 texter å 269 (noga räknat) glossor till fredag.. suck. Ses kanske i morronkväll (sent i så fall tyvärr{#lang_emotions_cry}) Go`natt på er
  • den kära leken

God morgon alla! Hoppas ni haft en bra helg. Jag köpte superfin spjälsäng i lördags. 300 pix. Och då ingick superfräsch madrass också. Nypris 1600! Ett riktigt kap.

• carohl

God morgon tjejer!

Hoppas att ni har sovit gott, vilken härlig dag med skinande sol! {#lang_emotions_sunny}

Jag skulle ha varit iväg och jobbat ett dygnspass idag men jag blir att jobba från kl 17 till dagen efter istället. Min flicka mår inte bra men jag tror att det är psykiskt då hon är helt förstörd då hennes farmors hund avlivas idag. Hur som helst jag lät henne vara hemma och jag ska va hemma med henne fram till 17 sen får sambon ta över.

Ny vecka, tänk att man blir så glad av det, det innebär att vi går framåt. Jag byter inte förrän på torsdag men vem bryr sog? Det är torsdag snart! {#lang_emotions_laughing}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-19 07:29:18 följande:
    God morgon alla! Hoppas ni haft en bra helg. Jag köpte superfin spjälsäng i lördags. 300 pix. Och då ingick superfräsch madrass också. Nypris 1600! Ett riktigt kap.
    Vad roligt. Vi har okså köpt sängen men måste köpa madrass och täcke till sängen + vagnen nu och spjälskyddet är kvar. {#lang_emotions_smile} Musikmobil har vi sen är sänginköpen klara...
  • Mandy86

Godmorgon!

Då kör jag och sambon snart till barnmorskan för kontroll =)

Vet inte riktigt vad man ska göra där idag, vi får väl se.

Ny vecka idag! Tjoho

• carohl
    Mandy86 skrev 2010-04-19 07:34:33 följande:
    Godmorgon!Då kör jag och sambon snart till barnmorskan för kontroll =)Vet inte riktigt vad man ska göra där idag, vi får väl se.Ny vecka idag! Tjoho
    Åh vad trevligt! De kanske sksa börja mäta magen och lyssna på bebbehjärtat beroende på vilken vecka du är i. {#lang_emotions_smile}
  • den kära leken

Jag har fått massor av täcken och sängkläder av syrror och kompis. Ännu har det inte kostat oss så mycket att skaffa unge ;)

Min bästis jobbar som designer. Hon designar både damkläder och barnkläder men även barn grejer. Bla mobiler, så vi ska få en av henne. Hon gör otroligt snygga saker.

carohl skrev 2010-04-19 07:33:43 följande:
    Vad roligt. Vi har okså köpt sängen men måste köpa madrass och täcke till sängen + vagnen nu och spjälskyddet är kvar.  Musikmobil har vi sen är sänginköpen klara...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10