• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-21 00:15:10 följande:
    asså jag mår skitdåligt när jag skällt på henne idag, för det va onödigt...jag va trött,hungrig å hade lite ont i ljumskarna..men det e ju inte hennes fel, men det gick ut över henne...guuu va man känner sig hemsk. jag sa såklart förlåt å pussade å kramade henne..hade jag vågat ha henne i min säng inatt så hade jag det, men vi flänger med armar å ben åt alla håll båda 2...haha stackars liten som slog sig....asså man känner sig ju usel...även om pappa tröstar bra så e mamma bäst, haha får bli en heldag med henne å mig å mys imon....en mamma dotter dag :) dom uppskattar hon så mkt, hihi å jag med.
    Låter super ju. Du ska inte må dåligt över d nu om du har förlarat å bett om ursäkt så e d nog lugnt från hennes sida å Graviditeterna är ju snart över å jag hoppas d gäller humörs-berg-å-dal-banan oxå.... Så att man kan få var sig själv.....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-21 00:19:35 följande:
    saken e denna att jag brukar inte skälla på henne...vi pratar för det mesta om saker vi tycker olika om, hatar å bli arg på henne, fuck the rest men INTE henne. Hon e det bästa som hänt mig....tänk att lite skäll kan ge en så dåligt samvete så man blir galen här.. haha tack, ja det kommer ju helt klart hjälpa till, baby liften kostar ju 1200 kr bara den. Brio,jättefin. hahaa sängtricker kommer nog funka jättebra då kommer hon känna sig såå stor med ens :) jag köper ju till min dotter åxå nu, men man har ju inte hur mkt pengar som helst å nu när man får börja om helt fr början med bebis...så e det såå mkt som ska handlas....men ska gå å shoppa ngt till lillan imon, ska ta med henne så hon får välja ngt :) sen blir det en midda eller fika på det, å på kvällen så kommer vårt program :) MYYYYS!
    Nä, jag vet, pengar växer ju inte på träd precis.... Du måste lägga in bilder sen på allt du handlat ju
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:20:37 följande:
    Låter super ju. Du ska inte må dåligt över d nu om du har förlarat å bett om ursäkt så e d nog lugnt från hennes sida å Graviditeterna är ju snart över å jag hoppas d gäller humörs-berg-å-dal-banan oxå.... Så att man kan få var sig själv.....
    jo det ska bli mys, jo asså jag ropade in henne i min säng å sa-kom å lägg dig lite här....pussade henne på kinderna å sen kramade jag om henne å sa förlåt att jag skällde på dig, det va mkt dumt gjort...inte ditt fel att jag e trött å just nu har lite ont. hon sa att allt var ok, å att hon inte e ledsen längre men att hon blev det just då..uch...jo man e ju inte helt sig själv alla dagar...känslor som bara dalar upp å ner....får ont i ljumskarna i timmar efter att jag gått en lite längre stund....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:23:36 följande:
    Nä, jag vet, pengar växer ju inte på träd precis.... Du måste lägga in bilder sen på allt du handlat ju
    haha aa det e en hel del asså....hahahaha blir en del foton men varför inte :)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-21 00:24:39 följande:
    jo det ska bli mys, jo asså jag ropade in henne i min säng å sa-kom å lägg dig lite här....pussade henne på kinderna å sen kramade jag om henne å sa förlåt att jag skällde på dig, det va mkt dumt gjort...inte ditt fel att jag e trött å just nu har lite ont. hon sa att allt var ok, å att hon inte e ledsen längre men att hon blev det just då..uch...jo man e ju inte helt sig själv alla dagar...känslor som bara dalar upp å ner....får ont i ljumskarna i timmar efter att jag gått en lite längre stund....
    Nu har jag pimplat cola så att Lillebror har fått hicka hahaha stackarn. Jo, jag har oxå börjat känna av d ordentligt nu. jobbigt för skolan sluatinte förens den 11 eller 14 Juni å jag tänkte jobba till den sist Juni, men vi får väl se vart d landar. Om jag har legat på rygg en stund (typ 15 min eller mer) så måste jag rulla över på sidan å få ner fötterna på golvet sen få sambon hjälpa mig resten av vägen upp. D gör så J*VLA ont i bäckenet asså
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-21 00:30:07 följande:
    haha aa det e en hel del asså....hahahaha blir en del foton men varför inte :)
    Rätt tanke. Jag har ju inte börjat shoppa än å behöver lite insreation å tipspå bra å lagom dyar shoppingställen på nätet å på stan....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:34:25 följande:
    Nu har jag pimplat cola så att Lillebror har fått hicka hahaha stackarn. Jo, jag har oxå börjat känna av d ordentligt nu. jobbigt för skolan sluatinte förens den 11 eller 14 Juni å jag tänkte jobba till den sist Juni, men vi får väl se vart d landar. Om jag har legat på rygg en stund (typ 15 min eller mer) så måste jag rulla över på sidan å få ner fötterna på golvet sen få sambon hjälpa mig resten av vägen upp. D gör så J*VLA ont i bäckenet asså
    hahahaha super du ungen full på cola? haha värtsa fyllehickan ju {#lang_emotions_wink}
    mjo asså jag vill inte klaga då jag har haft en perfekt graviditet, men just ljumskarna känns än, efter timmar då jag gått lite mkt....haha jag får med rulla upp ur sängen...men såå ont har jag inte.....fast det känns ku lite, men som sagt...jag klagar inte, har haft en perfekt graviditet...å kom just å tänka på hur underbart det är att slippa mensen :)

Kan inte knäppa min jacka längre,dragkedjan går inte över magen å knapparna öppnar sig...haha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:36:09 följande:
    Rätt tanke. Jag har ju inte börjat shoppa än å behöver lite insreation å tipspå bra å lagom dyar shoppingställen på nätet å på stan....
    oj, jag har köpt det mesta dyra typ
    vagn,säng,fick skötbord,apjälskydd,kläder,bellini babygym,amningskudde,babysitter,matstol,baby björn bärsele,hm...det e ngt mer asså..hahhaha men kommer inte på det nu bara, har lite ont så jag ska lägga mig nu....det sitter ju bara i ljumskarna tack å lov....men jag tror det e min viktökning, 12 kg...å jag e van att vara riktigt liten...
    kram å sov gött...natti natt....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-21 00:39:58 följande:
    hahahaha super du ungen full på cola? haha värtsa fyllehickan ju mjo asså jag vill inte klaga då jag har haft en perfekt graviditet, men just ljumskarna känns än, efter timmar då jag gått lite mkt....haha jag får med rulla upp ur sängen...men såå ont har jag inte.....fast det känns ku lite, men som sagt...jag klagar inte, har haft en perfekt graviditet...å kom just å tänka på hur underbart det är att slippa mensen :) Kan inte knäppa min jacka längre,dragkedjan går inte över magen å knapparna öppnar sig...haha
    Japp stackarn får väl ligga på avgiftning.... Nä, denna grav. har inte varit kul. Hormoner på alla håll, sjuk å trött konstant, foglossningar å sd har avlöst varandra, illamående dygnet runt å nu en ny trött- å bölfas med smått illamående runt måltiderna. Ska ta mig en kiwi nu tänkte jag.... Har aldrig ätigt d innan men jag tyckte att d luktade gott när en kollega åt d på jobbet.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-21 00:43:32 följande:
    oj, jag har köpt det mesta dyra typ vagn,säng,fick skötbord,apjälskydd,kläder,bellini babygym,amningskudde,babysitter,matstol,baby björn bärsele,hm...det e ngt mer asså..hahhaha men kommer inte på det nu bara, har lite ont så jag ska lägga mig nu....det sitter ju bara i ljumskarna tack å lov....men jag tror det e min viktökning, 12 kg...å jag e van att vara riktigt liten... kram å sov gött...natti natt....
    God natt. Ska plugga vidare 1 timme innan jag går å lägger mig.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10