• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Malinski79

Tjoho...Inatt fick jag veta att min kompis som va på förlossningen igår fick sin lilla tjej sent igår kväll {#lang_emotions_laughing} Det roliga är att tjejen vägde precis lika mycket som min Ella (29020g) å va 47 cm lång..Å då är Ella född 10 dagar för tidigt å denn lilla tjej 1 mån för tidigt, så hon kanske ska va glad att hon inte gick tiden ut {#lang_emotions_wink}

Såååå skönt iaf att allt gick bra,så nu har jag legat å "bölat" lite till inatt,blir ju sååå rörd och glad för hon har velat ha barn i sååå många år och nu har hon sin lilla prinsessa!!!!

Ella 070911
  • tetta

God morgon. Idag blir det en bra dag. Mvc läkare besök väntar.

Vad är det för babyboxar ni pratar om......

• den kära leken

God morgon!

Babybox.se Där kan du beställa tetta!

Malinski: Vad roligt att allt gick bra för din vän.

• carohl

Mornn mornn!

Nu ska jag iväg och jobba en kortis (9-14). Undrar hur det ska gå för mig idag, jag har sen igår kväll en nerv i rumpan i kläm så jag kan knappt sätta ner foten så jag haltar nå exremt, suck...
    Inte för att vara negativ men fy vilket bajsigt väder, det är ju såååå grått ute blä! Hoppas det skiner upp under dagen.

Ha en bra dag tjejer!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-04-21 07:20:27 följande:
    God morgon. Idag blir det en bra dag. Mvc läkare besök väntar.Vad är det för babyboxar ni pratar om......
    man får en fin blöjhink, en burk med vanish,en liten intimtvål,amnings skydd mm-GRATIS! haha du bara reggar dig å hämtar ut det på en butik som du väljer själv, tror det va 2 alternativ, jag hämtade min på baby proffsen.
  • Bubbis10

näe jag tror bestänmt att det blir sängen en liten stund till nu...hm, undrar just vad lilleman ska tycka om detta.....sen efter kl 2 idag så ses vi inte förens sent ikv...idag ska lillan å jag SHOPPA :) wiii, haha ha en hel dag bara för oss själva me mys...
    ser jag fram emot :)

• SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-20 22:51:15 följande:
    Jag tittar på Top Gear med sambon och jag måste säga att vi såg en skitcool gubbe, han heter Seasick Steve. Sök på honom på youtube Vilken sköning... hihi...
    Var han med där?!! ooh I love him!! Han är så jäkla bra, har 2 skivor med han
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

God morgon förresten
    Idag vaknas besök på spec.MVC i GBG, för att snacka kejsarsnittet.. har ingen aning om jag får datum eller ej idag, troligen inte men kanske!

• den kära leken

Men gud vad spännande! Tänk om du får datum idag :) Vi har 10 veckor kavr innan vi får veta om det blir KS eller om vi får chans att försöka föda vaginalt. Känns som en evighet.

SweetLilly skrev 2010-04-21 08:17:34 följande:
    God morgon förresten Idag vaknas besök på spec.MVC i GBG, för att snacka kejsarsnittet.. har ingen aning om jag får datum eller ej idag, troligen inte men kanske!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 08:28:03 följande:
    Men gud vad spännande! Tänk om du får datum idag :) Vi har 10 veckor kavr innan vi får veta om det blir KS eller om vi får chans att försöka föda vaginalt. Känns som en evighet.
    Ok, har det bestämts nåt datum för beslut då eller..?

Ja jag vet inte alsl vad detta mötet ska ge, det visste inte min BM heller, jag kan få datum, men det kan också bara vara att de vill träffa mig för att ta ett beslut...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10