• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

såå nu e det dax att ringa tatueraren, men va han tjötar i tel...upptaget!!!
    jaja jag ska ringa han ett par gng till, måste ha prisuppgift på mina sista 2 tatueringar:)

efter förlossningen såklart, ska tatuera in mina barns namn å datum på handleden.
    har ju redan 4 st, hihi så detta blir nog de sista.

funderade på en sak-var sjutton tog angel20
    å familjen mu vägen??hoppas allt e bra med dom..

• Bubbis10

Nu har jag kännt min lilleman liiite idag, annars så e han mkt lugn, men det e klart efter gårdagens bravader så, haha då va han ju helt sjövild.....
    ska gå med min dotter om en stund å göra ngt vi älskar-SHOPPA!! haha å gå å fika/käka någonstans...sen blir det att måla naglarna på henne å smycka dom med nagelsmycken, kan ju säja att hon e heelt lyrisk..haha
    mitt {#lang_emotions_heart} sen blir det å handla lite göttans till ikv då vår serie kommer....sen ska jag logga in när hon sover, så fullt ös idag..lär ju få ont i ljumskarna..men men hon e det bästa å man får inte glömma det i sin grav heller...

• SweetLilly

Nu är jag hemma igen!

Det blev bara ett samtal, så denna läkaren kunde göra en remiss till narkosläkarna, så de kan bestämma och se vilken bedövning jag kan få, och sen ta beslut om KS.
    Men så fick jag göra ett ultraljud! Bara sådär oväntat Allt såg fint ut, den lille var lite rund om magen sa läkaren, välgödd sa han, haha.
    Så nu har jag fått tid till tillväxt-UL och ska invänta papper från nakosen då..
    Men denna läkaren sa att det lutar nog starkt åt ett KS med tanke på min abesvär. Och eftersom jag endå är så tagen av detta så kan det tänkas bli upp till 3v innan BF..!

Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Åhh vad mys med nytt UL. Jag vill med! Haha. Men det var ett bra möte då iaf?

SweetLilly skrev 2010-04-21 15:37:09 följande:
    Nu är jag hemma igen! Det blev bara ett samtal, så denna läkaren kunde göra en remiss till narkosläkarna, så de kan bestämma och se vilken bedövning jag kan få, och sen ta beslut om KS. Men så fick jag göra ett ultraljud! Bara sådär oväntat Allt såg fint ut, den lille var lite rund om magen sa läkaren, välgödd sa han, haha. Så nu har jag fått tid till tillväxt-UL och ska invänta papper från nakosen då.. Men denna läkaren sa att det lutar nog starkt åt ett KS med tanke på min abesvär. Och eftersom jag endå är så tagen av detta så kan det tänkas bli upp till 3v innan BF..!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 15:40:43 följande:
    Åhh vad mys med nytt UL. Jag vill med! Haha. Men det var ett bra möte då iaf?
    ja alltså jag visste ju inte vad jag skulle vänta mig, men blev väl lite orolig att jag inte får nåt KS nu, men det lät som att dte lutade dit iaf.. Läkaren var supergullig så det kändes tryggt!
    så nu blir det ul i v30 och sen i v35!
  • den kära leken

Vad roligt att få se den lilla kotten. Hoppas du får som du vill.

Nu ska jag snart åka hem. Skönt. Här skiner solen. Hur är vädret i gbg?

SweetLilly skrev 2010-04-21 15:44:37 följande:
    ja alltså jag visste ju inte vad jag skulle vänta mig, men blev väl lite orolig att jag inte får nåt KS nu, men det lät som att dte lutade dit iaf.. Läkaren var supergullig så det kändes tryggt! så nu blir det ul i v30 och sen i v35!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 15:47:13 följande:
    Vad roligt att få se den lilla kotten. Hoppas du får som du vill. Nu ska jag snart åka hem. Skönt. Här skiner solen. Hur är vädret i gbg?
    lite varierande, lite kyligt med ett par regnstänk, men solen har trängt sig fram lite när och då..
  • den kära leken

Ja kyligt är det här också. Hoppas det blir fint till helgen iaf!

SweetLilly skrev 2010-04-21 15:48:24 följande:
    lite varierande, lite kyligt med ett par regnstänk, men solen har trängt sig fram lite när och då..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 15:58:18 följande:
    Ja kyligt är det här också. Hoppas det blir fint till helgen iaf!
    ja det såg så ut! sen skulle det bli varmare till helgen och sen till veckan!

Åh imorogn ska vi åka och köpa ny säng,ska bli så skönt! Vi har jättegamla madrasser som man ligger som ett U i, haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10