• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • tetta
    den kära leken skrev 2010-04-21 10:59:55 följande:
    Sydde mycket korsstygn innan men har helt slutat med det. Vad är Miranda naller? Kommer tillbaka efter lunch nån gång. Tja så länge.
    Här ser du miranda nallen:

www.annikashandarbete.se/item_show.asp
  • mammailund85
    Ns mamma skrev 2010-04-21 10:24:34 följande:
    hej hej, här skiner solen, får så mycket energi av det! Har börjat sova oroligt på nätterna, men om jag inte minns helt fel så gjorde jag nog det när jag väntade sonen också..Mkt mardrömmar och så... Sover ni bra på nätterna?
    Jag har också massa mardrömmar och vaknar titt som tätt. Vet inte om det är pga ryggproblemen, att lillen sparkar eller kanske bara graviditeten i allmänhet.
  • mammailund85

Jag har just haft min bror här några timmar. Han kom med nattåget från berlin och åkte nu vidare till lkpg. Vi har suttit och fikat och spelat geni, trevligt men inte mkt plugg gjort här inte. Om nån timme är det dags för vattengympa med tantmaffian :)

• Bubbis10

såå har man vaknat igen, hahahaha

asså jag har nog inte riktigt insett hur stor jag e nu, trots att folk frågar om jag ska föda vilken dag som helst...såå jag gick rakt in i en stol med sidan, jag fick ju inte ont på ngt vis....men blev ändå orolig nu, har inte känt min prins efter det....jag vet ju att han ligger i vatten å e skyddad....men jag blev ändå orolig nu..

• Ns mamma
    Pregga skrev 2010-04-21 12:29:48 följande:
    såå har man vaknat igen, hahahahaasså jag har nog inte riktigt insett hur stor jag e nu, trots att folk frågar om jag ska föda vilken dag som helst...såå jag gick rakt in i en stol med sidan, jag fick ju inte ont på ngt vis....men blev ändå orolig nu, har inte känt min prins efter det....jag vet ju att han ligger i vatten å e skyddad....men jag blev ändå orolig nu..
    Nej, var inte orolig..De ligger så skyddade så..
    Jag tror också att jag är mkt smidigare än vad jag är t ex om man ska knö sig förbi i trångt utrymme..Magen har stött emot många gånger, haha..
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 12:34:25 följande:
    Nej, var inte orolig..De ligger så skyddade så..Jag tror också att jag är mkt smidigare än vad jag är t ex om man ska knö sig förbi i trångt utrymme..Magen har stött emot många gånger, haha..
    ok, jo men exakt...skulle gå emellan 2 kundvagnar...å bump så tog magen emot...jisses, jag som vägde 45 kg när jag blev gravid å lätt som en plätt har nog inte hunnit inse att jag blivit stor....har kämpat med vikten i alla år å nu plötsligt så e man större.....men du tror inte det e ngn fara då? jag har ju inte känt han efter det?
  • Ns mamma
    Pregga skrev 2010-04-21 12:39:31 följande:
    ok, jo men exakt...skulle gå emellan 2 kundvagnar...å bump så tog magen emot...jisses, jag som vägde 45 kg när jag blev gravid å lätt som en plätt har nog inte hunnit inse att jag blivit stor....har kämpat med vikten i alla år å nu plötsligt så e man större.....men du tror inte det e ngn fara då? jag har ju inte känt han efter det?
    nä, det är nog verkligen ingen fara med honom, han tycker väl snarare det blir goare gungning när du bumpar in i saker och sover ännu goare..haha

Måste sticka nu, ska hämta lilleman på dagis..Ses säkert ikväll, ha en bra dag alla!
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 12:42:47 följande:
    nä, det är nog verkligen ingen fara med honom, han tycker väl snarare det blir goare gungning när du bumpar in i saker och sover ännu goare..hahaMåste sticka nu, ska hämta lilleman på dagis..Ses säkert ikväll, ha en bra dag alla!
    ok, tusen tack gumman....önskar dig d-samma..kram
  • den kära leken

Ahhhhh det känns som en evighet kvar. 119 dagar. Hur långsamt kan det gå?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10