• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Skönt med ny säng. Våran är också lite som en hängmatta men vi har nya, ska bara orka byta och bära ut den gamla. Det blir väl nån gång nu snart.

Nä nu åker jag hem!

Vi hörs imorgon.

SweetLilly skrev 2010-04-21 16:00:12 följande:
    ja det såg så ut! sen skulle det bli varmare till helgen och sen till veckan! Åh imorogn ska vi åka och köpa ny säng,ska bli så skönt! Vi har jättegamla madrasser som man ligger som ett U i, haha
  • Mandy86

Kollade nyss igenom H&Ms senaste katalog som kommit idag med posten
    Inte en enda sida med mammakläder..suck

• lillabambi
    Mandy86 skrev 2010-04-21 18:44:50 följande:
    Kollade nyss igenom H&Ms senaste katalog som kommit idag med postenInte en enda sida med mammakläder..suck
    nej jag fattar inte hur det kan finnas så himlans lite mamma kläder :(
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-21 18:50:26 följande:
    nej jag fattar inte hur det kan finnas så himlans lite mamma kläder :(
    e inne en snabbis bara, lillan å jag har shoppat loss, å vart ute å käkat å myst..haha nu ska det målas naglar å smycka dom med nagel smycke..haha
    sen kl 21.00 blir det glass å godis framför vårt favvo program, köpte nya örhängen å annat till henne, nu e hon sååå glad så.haha bus unge..jage  helt slut asså...men kul å shoppa e det, men som ni säjer, det finns ju SÅÅÅ LITE urval av mammakläder, skrämmande ju. å trist.
  • lullelulle
    Pregga skrev 2010-04-20 22:02:54 följande:
    Hej å välkommen in i tråden :) kul att du joinar oss vi ligger ju så lika, ska ha den 18 aug. å det e såå mys å känna lilleman :)
    Så kul, ja då är vi inte långt ifrån varandra. :) Så du vet att det e en pojke? Själv har jag inte någon aning. :)
  • lullelulle
    Ns mamma skrev 2010-04-20 22:31:40 följande:
    Hej hej!Visst är det mysigt att känna det lilla livet :)Är det första barnet?Jag har en son på 3½ och väntar lillpojken till 31 juli..
    Ja det är väldigt spännande och samtidigt en väldigt konstig känsla, men på ett bra sätt :)

Det är mitt första barn så det är lite svårt att föreställa sig hur livet kommer förändras, men jag är säker på att det kommer vara den bästa förändringen man får här i livet!

Vad mysigt med grabben på 3½ år, måste vara en rolig ålder, också ska han bli storebror nu, spännande! :)
  • Bubbis10
    lullelulle skrev 2010-04-21 19:34:42 följande:
    Så kul, ja då är vi inte långt ifrån varandra. :) Så du vet att det e en pojke? Själv har jag inte någon aning. :)
    hha jo vi e ju jättenära :) jo jag vet att det e en pojke, min nyfikenhet tog överhanden denna gng ...haha
  • SweetLilly

Idag på ultraljudet så sa läkaren att "man kan se ibland vad det är för kön, men alla vill ju inte veta.." Så jag sa att vi inte ville veta så då nickade han. Så där var det nära att jag fick veta, men icke!

Lilla pyret väntas 100806
  • Ns mamma
    lullelulle skrev 2010-04-21 19:40:13 följande:
    Ja det är väldigt spännande och samtidigt en väldigt konstig känsla, men på ett bra sätt :)Det är mitt första barn så det är lite svårt att föreställa sig hur livet kommer förändras, men jag är säker på att det kommer vara den bästa förändringen man får här i livet! Vad mysigt med grabben på 3½ år, måste vara en rolig ålder, också ska han bli storebror nu, spännande! :)
    Ja, det är definitivt den bästa förändringen man kan vara med om i livet!
  • Ns mamma

SweetLilly: Härligt med ett ultraljud bara sådär :) Och vilken tur så att de såg att lill*n växer till sig och håller koll på det..
    Är själv lite orolig att jag skall få ett stort barn, sonen vägde ju 4160g (visserligen föddes han på bf+12) och eftersom jag väntar en till pojk och andra barnet ofta verkar bli större så...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10