• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Ns mamma
    Belly skrev 2010-04-26 23:59:45 följande:
    Vi ska köpa BabySafe iZi Sleep. Den kan man fälla bak så att bebisen kan sova helt liggandes, så behöver man inte väcka bebben när man kommit hem...
    Det låter ju smidigt! Tror att BeSafe brukar få bra i tester också, ska kolla på det skyddet..
  • Bubbis10

Nu e jag riktigt förbannad!!! mitt x skulle komma hit för vi hade saker att ordna upp, det var en timme sen. Tror han på fullaste allvar att mitt liv kretsar runt om han behagar att dyka upp, å kom han igår bara för att skaffa sig ett alibi som han kan köra upp i röven, blir så jäkla förbannad!!!!!

det ante mig att han inte kom å var intresserad av sin son, utan av att få hjälp å stöd i en fuckad situation som han själv satt sig i idioten!

Vilket i och försig e bra för mig, det visar åter igen genom hans handling även för myndigheter vem han är!!!

Grrrr nu e jag riktigt arg, å tänker inte ens öppna dörren nästa gng fanskapet kommer. Han ville väl bara försäkra sig om att jag skulle backa upp han  åsaken var denna att jag ville inte ha han på insidan nu när vi ska ha barn. MEN hans handling får han stå för sj, han gjorde ett val, nu får han ta konsenkvenserna.

UTAN min hjälp. Jäkla svin asså.

• Mandy86

Godmorgon..ahh skönt med en ledig dag =)

Blir en liten sväng upp i stan tror jag.
    Har inte känt lillan sparka särskilt mycket de senaste dagarna..
    börjar undra om hon har ont om plats där inne {#lang_emotions_cool}

• Ns mamma
    Pregga skrev 2010-04-27 09:54:13 följande:
    Nu e jag riktigt förbannad!!! mitt x skulle komma hit för vi hade saker att ordna upp, det var en timme sen. Tror han på fullaste allvar att mitt liv kretsar runt om han behagar att dyka upp, å kom han igår bara för att skaffa sig ett alibi som han kan köra upp i röven, blir så jäkla förbannad!!!!!det ante mig att han inte kom å var intresserad av sin son, utan av att få hjälp å stöd i en fuckad situation som han själv satt sig i idioten!Vilket i och försig e bra för mig, det visar åter igen genom hans handling även för myndigheter vem han är!!!Grrrr nu e jag riktigt arg, å tänker inte ens öppna dörren nästa gng fanskapet kommer. Han ville väl bara försäkra sig om att jag skulle backa upp han  åsaken var denna att jag ville inte ha han på insidan nu när vi ska ha barn. MEN hans handling får han stå för sj, han gjorde ett val, nu får han ta konsenkvenserna.UTAN min hjälp. Jäkla svin asså.
    Vet ju inte vad han gjort, men förstår att det inte är helt oskyldigt, så det bästa är väl att du slipper ha med honom att göra just nu för att inte själv bli inblandad i skit?
    Tror du kommer klara dig mkt bättre utan honom och som det verkar nu kommer er son säkert också att få det stabilare utan honom än en pappa som titt som tätt försvinner och pysslar med skit..Sen vet ju inte jag hur allt ligger till men av det man läst här så verkar han ju inte vara mkt att hänga i granen..
  • Bubbis10

Nu blev jag genast på bättre humör då lilleman gör sig kraftigt tillkänna :) hihi see you all later girls :)

• elinnnnn

den kära leken: vad skönt att allt gick bra hos BM :)Mitt nästa bm besök kommer bli av hemma i Sverige, jippi :D:D:D:D:D

Idag går jag in i vecka 26!!!!

Igår hade jag värk i magen hela kvällen och vaknade redan kl.5 av att det fortfarande värkte. Jag har ingen aning om vad bebis höll på med egentligen. Möblerar om kanske... Men nu känns det som vanligt och bebis sparkar mjukt :)

Jag vill ju gärna inte ha massa sd och värk och annat nu när jag snart ska resa. hem, bara 2 veckor kvar ju!!

BF 100809
  • SweetLilly

morrn morrn på er tjejer!

Pregga;jag tycker du gör bäst i att lämna ditt ex utanför. Inget barn mår bra av att ha en frörälder som inte ställer upp helhjärtat utan bara slarvar runt.
    Min mamma lämnade min far pga han bara festade och lekte, han var aldrig hemma.
    Jag tog upp kontakten igen när jag var 20 år, men jag kan ärligt säga att jag hade ju mått lika bra utan att ta kontakt, han är ju lika än idag. Folk ändrar sig inte lika lätt som man vill tro.

Nu de senaste dagarna har mitt Pyre varit helt vild i magen! Magen bara hoppar, haha. La tvdosan på magen igår och den studsade nästan av! Ska försöka filma det, såg så himla skoj ut.

Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-04-27 11:12:58 följande:
    morrn morrn på er tjejer!Pregga;jag tycker du gör bäst i att lämna ditt ex utanför. Inget barn mår bra av att ha en frörälder som inte ställer upp helhjärtat utan bara slarvar runt.Min mamma lämnade min far pga han bara festade och lekte, han var aldrig hemma.Jag tog upp kontakten igen när jag var 20 år, men jag kan ärligt säga att jag hade ju mått lika bra utan att ta kontakt, han är ju lika än idag. Folk ändrar sig inte lika lätt som man vill tro.Nu de senaste dagarna har mitt Pyre varit helt vild i magen! Magen bara hoppar, haha. La tvdosan på magen igår och den studsade nästan av! Ska försöka filma det, såg så himla skoj ut.
    Godmiddag gumman! Haha, hoppas du lyckas filma det. jag såg ett filmklipp på nåns blogg, hur hela hennes mage rörde sig såg jättehäftigt ut fast samtidigt lite läskigt hahaha
    BF 100809
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-27 11:29:04 följande:
    Godmiddag gumman! Haha, hoppas du lyckas filma det. jag såg ett filmklipp på nåns blogg, hur hela hennes mage rörde sig såg jättehäftigt ut fast samtidigt lite läskigt hahaha
    haha, ja det känns lite som att man har en liten alien där inne Känns så overkligt att man faktiskt har en levande människa i magen!
    Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn

sweetlilly: ja fast det är precis vad vi har en levande människa i magen alltså, inte nån alien hahahaha

jag kollar rundor på gravid bloggar och kommit in på många som nyss fått barn.. åh jag börjar längta riktigt mycket till bebis är ute :) Inatt drömde jag att vår dotter var född. Hon låg och sov i mitt knä och var så liten och fin :)

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10