• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu måste jag panikstäda! Jag har inte lyft ett finger idag här hemma förutom att tvätta och det sköter ju sig självt, ahaha... snart kommer min karl hem så jag ska laga mat också man vill ju vara en "bra fru" hahahaha

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Hej!

Ser att ni har snackat när man tror att man ska föda... Jag gick över med min flicka 8 dagar och då jobbade 12 timmar om dagen tills jag var 8½ månad gången. Jag var superaktiv, gick i trappor, klev upp redan 4.40 varje morgon/natt. Jag ringde till förlossningen och frågade vad jag kunde göra, de sa åt mig att ha sex så vi fick ha det (det var på kvällen) inget hände trodde jag. När jag vaknade på morgonen gick jag upp och kissade och 5 min senare gick vattnet och bara några få timmar senare var hon ute.
    Jag skulle tro att jag kanske går över lite då bm har sagt att det brukar vara ganska lika men vi får se, kanske att värmen gör att hon kan komma 8 dagar tidigare denna gång? Glad

• carohl
    den kära leken skrev 2010-06-07 11:00:52 följande:
    Ja vi blir ju inte ledsna om de anländer i tid :)
    Nä precis och en vecka tidigare än beräknat är ju inte alldeles för tidigt. Om jag får välja så vill jag iaf helst ha henne i augusti.
  • carohl

Måste ta tag i denna dag nu!
    Jag ska göra massor Glad
    Kl 13 ska jag till sjukgymnasten, sen kommer min flicka hem. Kl 16.30 ska jag på min systerdotters dagisavslutning och kl 17.30-19.30 ska vi på föräldrargrupp. Som sagt fullt upp!

Haha måste fråga er om ni tycker att jag överreagerar när jag blev ganska irriterad över att när jag väl accepterade min dotters pappas vännerförfrågan på FB så "stal" han hälften av bilderna jag har upplagda på henne. Visst jag fattar det är hans dotter också men han tog tex bilder från när vi var på semester i Bulgarien, några från Italien och andra Monaco. Han vet ju inte ens vart bilderna är tagna. Jag ska nog börja vattenmärka de, synd att man inte får ha sina bilder ifred. Han kan väl knäppa egna eller??

• carohl
    den kära leken skrev 2010-06-07 11:30:46 följande:
    Jo man kan ju tycka att han kan ta sina egna bilder. Varför vill han ha dem där du och din dotter upplevt nåt tillsammans istället för bilder på när han och hans dotter upplever saker. Konstigt tycker jag. Men det är nog bara att acceptera att de bilder man lagt ut på fejjan är för alla. Tyvärr.
    Han gör ju ingenting med henne! Jag ska nog ta bort honom som vän. För mina bilder är inte för alla då det är bara de jag accepterat som vänner som får titta på mina bilder. Jag ska ge honom en liten pik imorgon då det är skolavslutning att han ska ta sina egna bilder så slipper han sno mina. Tar han fler bilder så tar jag bort honom...
  • carohl

Nä nu ,åste jag lämna datorn! Haha annars kommer jag inte iväg på nåt idag Flört

Ha det bra nu tjejer!

• carohl
    lillabambi skrev 2010-06-07 14:45:08 följande:
    halloj tjejer... bm besök idag
    Idag vecka 29 och har sf mått 25 cm...
    2 cm på tre veckor är de inte lite lite?
    Allt är nog som det ska, annars hade nog bm sagt annat Flört
    ~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-06-07 15:02:28 följande:
    tur jag har er... är ett nervvrak... suttit o jkikat på kurvan o jag ligger exakt på linjen på nedersta kurvan¨
    Ingen fara gumman, man ska kunna bolla lite med varandra.
    Jag låg lite över medel då jag var där sist men hon sa att det också var naturligt. Så lite plus minus noll får man nog räkna med. Bm kan ju sina jobb och jag tror att skulle de se nå avvikande så säger de nog till Glad
    Jag hoppas att min flicka i magen kommer att väga ungefär lika som min dotter gjorde (3120g) men jag tror dock att denna tös kommer att väga mera...ajajajajaj....
  • carohl

Nu ska jag sätta fart igen... fasiken jag tycker inte att jag får sitta nå idag... Rynkar på näsan
    Får se om jag hinner/har ork att logga in ikväll.. annars ses vi imorgon em.

Kram

• carohl

Idag har det varit full rulle! Har kommit hem nu för att endast byta byxor, ska iväg och hämta mat nu för att äta hos syrran. >Vi har nämnligen inget kök att sitta i nu då alla våra vardagsrumsmöbler står därinne för imorgon bitti kommer golvläggaren för att byta parkett. Det kommer att bli superfint och underbart men just nu är det lite jobbigt då man inte kan röra sig i sitt hem riktigt bra. Inte på nedervåningen iaf....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10