Vi fortsätter, Bf aug 10
Jo jag ska snittas, så det blir ju troligen i slutet på juli. Beror ju lite på när jag får mitt BF också, få se på måndag! Spännande!
då får jag hoppas mitt pyre blir som mig! Jag var jättelugn som liten, där mamma satt mig där satt jag. sen i tonåren var jag rätt lugn också, bara det att jag och min mamma har alltid haft lite problem med varandra, så vi bråkade en del..
men annars var jag lugn.
Samma med maken, totalt lugn. Hoppas dte smittar av sig ![]()
hej igen tjejer! Nu har jag sovit i 2 timmar, gött
men är inte piggare för det dock..
Ska iväg och storhandla när maken kommer hem, pust säger jag bara, vill inte alls. men jag har inte varit utanför dörrn sen i fredags så det är väl bara att pallra sig ut och kämpa.
God morgon!
Härligt med fredag! Jag älskar fredagar fastän jag är ledig hela veckorna
Längtar till mitt RUL på måndag!!!! Riktigt nervös faktiskt!
Jag är kissnödig jämt så jag känner ingen skillnad på blåsan jämfört med före, så jag kan inget säga om den..
Jag får uppstötningar om jag dricker mycket juice eller annat surt, men det tror jag är rätt vanligt.
Får så jobbig huvudvärk emellanåt, på en sida, slår till bakom ögat och strålar ner i käkarna..brr. Men det är ju vanligt att få migränliknande smärtor när man är ravid så det är väl bar att stå ut. Måste dricka mer vatten dock, är dålig på det..
Vad händer i helgen då tjejer? Vi ska nog på middag hos vänner, det ska bli trevligt! Själv sitter man ju ensam hela dagarna, man blir lite sällskapssjuk
manne har fått ett plåster när han kommer hem, haha
Nu ska jag börja med middagen här! Blir stuvade morötter och falukörv!
Ikväll blir det bara massa tv/film och popcorn!
Ha det så skönt tjejer!