Vi fortsätter, Bf aug 10
Nu ska jag dricka lite koffeinfritt kaffe med min darling och sen blir det väl slapp i soffan!
hejhej! Hoppas ni har en skön lördag!
Själv sitter jag ensam just nu och har jättetråkigt, maken är på garagemöte i föreningen och där blir de väl sittandes och dricker kaffe halva dagen antar jag
Ikväll ska vi iväg och äta middag hos vänner, det ska bli väldigt trevligt!
Har en ny magbild också!
Det med hungern håller jag me dom! Ibland är det en period när jag kan äta hur mycket som helst, och ibland går nästan inget ner!
Hoppas ni har en fin söndag! Vi ska iväg till Ikea idag och köpa en garderob till vårt nya gästrum/blivande barnrum.
Har bokat in att vi ska till Ullared också i april! det känns skoj!
jag har börjar få ont i nedre delen av magen när jag står och går, är lite orolig för vad det kan vara. Känns som ligamenstsmärtorna, men hela tiden? Och så fort jag gör nåt. Känns inte på morgonen så mycket men ökar under dagen..
Måste fråga när jag gör RUL imorgon..
hej tjejer! Idag är det RUL!! Är jättenervös men samtidigt jättepirrig och glad!
Svar på preggas fråga; jo torkade aprikoser är laxerande..
Min man kommer hem tidigt idag så ska vi äta lunch ihop här hemma, sen bär det av! Hoppas man hittar dit vi ska, haha. Får åka i GOD tid. Jag tycker det är lite jobbigt att åka till nya platser sådär, men det ska nog gå bra! Har ju honom med mig!
Efteråt ska vi nog äta ute, hoppas på det, känns som man vill "fira" om allt är ok. Få hur han känner för det.
Har gjort en jättelista för att shoppa i Ullared nästa månad, ser dyrt ut ![]()