Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ns mamma skrev 2010-03-05 18:05:22 följande:
    Ja, i de flesta fall är det ju bra med bebisen! Det var skönt att bm började med att undersöka ryggraden och hjärnan idag för att utesluta ryggmärgsbråck så att jag kunde slappna av och njuta av att se min lilla skrutt!När man gör ul så här sent ser man ju verkligen mycket, supermysigt..
    Ja det är häftigt vad de kan se idag! Och skönt! Så man inte få världens chock när den lille kommer ifall det skulle vara nåt galet.

Nu ska jag dricka lite koffeinfritt kaffe med min darling och sen blir det väl slapp i soffan!
    Lilla pyret väntas 100804
  • SweetLilly

hejhej! Hoppas ni har en skön lördag!
    Själv sitter jag ensam just nu och har jättetråkigt, maken är på garagemöte i föreningen och där blir de väl sittandes och dricker kaffe halva dagen antar jag

Ikväll ska vi iväg och äta middag hos vänner, det ska bli väldigt trevligt!

Har en ny magbild också!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-06 12:07:50 följande:
    Gillar ALLA dina bilder skarpt!
    oh, tackar!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-06 12:16:56 följande:
    hehe så lite ...älskar ju rocka billy, ala 50tals stilen...en av mina bästa väninnor e ju exakt likadan. det ser grymt häftigt ut när hon fixar iordning sig å ska ut....stor blomma i sitt mörka hår...rutigt med tuffa hängsen på korta brallor mm...såå grymt!
    Ja rockabilly är en skön livsstil. Sen så är det ju små "inriktningar" i stilen i sig också, som det är i de flesta stilar.
    Vi gillar ju det gamla, samlar på gamla möbler/prylar o.s.v
    vårt barn kommer bli skadat , haha.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-06 12:37:44 följande:
    jo helt klart e det så :) blev inspirerad å la upp....trumvirvel..tatatatatattataaaaaaaaabilder på pappan att bli i mitt galleri. aset ska ju trots allt bli far :) asg
    haha, ja ni såg ju kära ut iaf
    Jag var lite tveksam till om jag skulle lägga in bild på min man, men han fick hänga med där haha

nej nu måste jag äta nån lunch, magen vrååålar av hunger nu!
  • SweetLilly
    Ns mamma skrev 2010-03-06 20:06:50 följande:
    Var inne och kollade dina bilder, vad din mage har växt. Kul!
    jag tyckte inte det syntes så bra på bilden men dte kanske det gjorde? Hihi ja det känns att den är mycket större! När jag ligger ner nu så står den rätt upp
  • SweetLilly

Det med hungern håller jag me dom! Ibland är det en period när jag kan äta hur mycket som helst, och ibland går nästan inget ner!

Hoppas ni har en fin söndag! Vi ska iväg till Ikea idag och köpa en garderob till vårt nya gästrum/blivande barnrum.

Har bokat in att vi ska till Ullared också i april! det känns skoj!

• SweetLilly

jag har börjar få ont i nedre delen av magen när jag står och går, är lite orolig för vad det kan vara. Känns som ligamenstsmärtorna, men hela tiden? Och så fort jag gör nåt. Känns inte på morgonen så mycket men ökar under dagen..

Måste fråga när jag gör RUL imorgon..

• SweetLilly

hej tjejer! Idag är det RUL!! Är jättenervös men samtidigt jättepirrig och glad!

Svar på preggas fråga; jo torkade aprikoser är laxerande..

Min man kommer hem tidigt idag så ska vi äta lunch ihop här hemma, sen bär det av! Hoppas man hittar dit vi ska, haha. Får åka i GOD tid. Jag tycker det är lite jobbigt att åka till nya platser sådär, men det ska nog gå bra! Har ju honom med mig!

Efteråt ska vi nog äta ute, hoppas på det, känns som man vill "fira" om allt är ok. Få hur han känner för det.

Har gjort en jättelista för att shoppa i Ullared nästa månad, ser dyrt ut

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-08 11:17:10 följande:
    Åhh så spännande. Klart du är nervös. Funderar också på en tur till Gekås. Men ska först inventera, skriva lista och gå på RUL. Vi bor ju inte så långt ifrån dock så jag kan åka flera gånger om jag vill.
    ok, nja vi har iaf 17 mil så jag vill inte åka varje helg men jag var inte sådär jäteimpad av Gekås när jag var där sist, men då tittade vi iofs inte på barnavdelningen
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10