• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Godmorgon tjejer!

Jag orkar inte läsa bakåt men jag ser att vi har en ny tjej på tråden, roligt! Välkommen!

Här hemma har det varit full rulle. Igår hade vi besök från mina svärföräldrar hela dagen från morgonen. Det var mycket skoj men jag var ett kolli på kvällen.
    Nu ska jag vara lite negativ men vilket skitväder vi har! När ska sommaren infinna sig kan man ju fråga?

Annars så går det framåt för mig som för alla andra Skrattande Jag har planerat att börja tvätta upp lillans kläder. I vilken vecka har ni tänkt att börja packa er förlossningsväska?

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen packa Michelles väska som ska på kollo idag, stackarn i regnet...

~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Den kära leken: mysigt med en nyfödd :). Nallepuhmamma: haha gumman jag rakar mig varann dag då jag inte fixar nå annat psykiskt :) men det är inte lätt då jag är stor men jag sätter upp ena foten på badkarskanten och kämpar på så gott det går :)

~*~Våran lilla prinsessa väntas 100825~*~
  • carohl

God morgon! Här är man på väg till jobbet och det suger pudeltå :(. Min flicka ska på läger idag, hoppas att det klarnar upp här då det är himla grått. Konstig sommar det har varit hittills... Igår så busade lillan i magen med min sambo. Han tryckte lite lätt och hon puttade tillbaka. De lekte ganska länge, hon tog ut sina kroppsdelar ganska mycket. Vad han var glad över att kunna komunicera med sin bebis :)

• carohl

Eftersom jag har jobbat så har jag inte skrivit nå då jag följt tråden från mobilen. Jag såg tjafset igår. Jag håller med om att det kan vara negativt här inne ibland även om det varit bättre i slutet. Jag anade dock att du den kära leken skulle komma dagen efter och börja riva upp allt då de redan satt punkt för det hela redan. Förstår att detta tas som ett påhopp men du hoppar ofta på 'vissa' du med bla mig. Varför skriva vissa och inte bara skriva du tycker har vissa regler. Du har ofta skapat kalabalik och sen loggat ut och varit i offerposition, synd! Inga är offer här inne. Nu kanske ni tycker att jag också kommer in dagen efter och säger mitt men det vill jag bara säga att har man haft en dispyt dagen före behöver man INTE dra upp den igen dagen efter...

• carohl

Den kära leken: du har hoppat på mig om massor bla om att jag skulle ta reda på könet. Om jag skulle göra skillnad på barnet om det vore ett annat kön. Shoppingen också bara för att jag inte är som du och bara vill ha begagnat så är man inte miljövänlig. Nästan alla gillar att handla till sina bebisar. Men jag har sagt mitt nu. Fortsätt att le du

• carohl

Här hemma i gävle har det varit så fula dagar. Men idag är det sol, underbart! Jag ska bara njuta av min lediga dag :)

• carohl
    Pregga skrev 2010-06-16 09:44:46 följande:
    Sorry gumman, jag hade ju en tid till kirurgen idag för operation....skulle ju opereras idag, hade helt glömt det...därför var jag tvungen att ta det samtalet..men nu blir det operation när lilleman e född å lite större....
    Ok men det låter ju bra Glad
  • carohl

Haha jag är hemma nu och då jag kom innanför dörren tog jag upp luren för att ringa fk angående havandeskapspenningen. Jag vet inte än om det blir beviljat eller ej vilket jag räknar med... Hur som helst så var det ju hemskt uppmuntrande när man kom fram jag fick köplats 330 men det ska ta bara ca 5 min innan de svarar så jag måste säga isåf att de är effektiva!

• carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 10:17:10 följande:
    330? Jäklar haha.
    Pregga skrev 2010-06-16 09:44:46 följande:
    Sorry gumman, jag hade ju en tid till kirurgen idag för operation....skulle ju opereras idag, hade helt glömt det...därför var jag tvungen att ta det samtalet..men nu blir det operation när lilleman e född å lite större....
    Vad är det för operation du skall göra?

När i vilken vecka behöver man inte vara rädd längre om bebben skulle födas? Alltså jag vill absolut inte att min lilla sessa skall födas för tidigt. Tidigast v 37 men ej över tiden heller.
    Ja jag vet helt galet haha men nu har jag plats 35 i kö Skrattande
  • carohl

Nu kom jag äntligen fram för att få veta att de beräknar att mitt ärende ska vara klart den 8:e juli... aja jag har sökt from den 25:e juli. Innan det har jag semester! Skrattande

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10