• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Lysmasken

Morrn töser

Imorrn har man UL längtar dit. Som sagt känner ingenting av den lilla. Men det har jag inte gjort med någon innan förrän sent. Symtom har jag inga heller.

Igår så fick lilltösens avdelning besök av kräksjukan å hon själv åkte på det igår senare på em. Hon åt inget på dagis å sov ingen middag. 2 äckelblöjor & en spya fick man stå ut med. Men sen har det inte blivit mer. Å hoppas att ingen annan åker på det nu.

• Angel20
    Pregga skrev 2010-03-02 10:22:37 följande:
    ok, då ligger jag en v före dig. kanske e normalt vid denna tiden då....v 20-24 växer det påfr 16 cm-30 cm
    men då växer dom juh 3cm i veckan..! =0)
  • Nallepuhmamma
    Har inte kunnat vara inne på datorn/äh på 1½ vecka pga vårat internet/telefon legat nere pga vädret *suck*.

Hoppas allt är bra med er andra?

Vad ska man säja?
    tror inte bebisen lever i min mage faktist.
    Såhär i v 16 har jag itne känt NÅTT livstecken ifrån den och har inte äns en liiiiiten bula på magen

med barn nr 1 kände jag kraftig första spark i v 16 och med nr 2 i v 13 redan och dom säjer ju man ska känna tidigare men icke här nu
  • den kära leken

Dessa jäkla veckor, Man kan lätt bli förvirrad. Hehe imon är jag iaf i vecka 17!

Pregga skrev 2010-03-02 10:24:56 följande:
    Jo det stämmer men jag e ju i v 17 nu gumman, hehe ja men det e ju du med...hahahahaha
    BF 100817
  • Angel20
    Lysmasken skrev 2010-03-02 10:27:08 följande:
    Morrn töserImorrn har man UL längtar dit. Som sagt känner ingenting av den lilla. Men det har jag inte gjort med någon innan förrän sent. Symtom har jag inga heller.Igår så fick lilltösens avdelning besök av kräksjukan å hon själv åkte på det igår senare på em. Hon åt inget på dagis å sov ingen middag. 2 äckelblöjor & en spya fick man stå ut med. Men sen har det inte blivit mer. Å hoppas att ingen annan åker på det nu.
    uscha, den där kräksjukan... stackars barn! hoppas hon snart bli bättre å att som sagt ingen annan blir smittad...
     d påminner om min vän vars dotter helt plötsligt började kräkas på coop för några dar sen, så hjälplös stackarn, d bara kom mer å mer.. å alla e juh väldigt rädda för att bli smittade så ingen e villig att hjälpa till!!
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-02 10:27:53 följande:
    men då växer dom juh 3cm i veckan..! =0)
    mja nästan men inte nu tyvärr....asså det ökar väl på senare antar jag men nu går det lite saktare...
    Lysmasken skrev 2010-03-02 10:27:08 följande:
    Morrn töserImorrn har man UL längtar dit. Som sagt känner ingenting av den lilla. Men det har jag inte gjort med någon innan förrän sent. Symtom har jag inga heller.Igår så fick lilltösens avdelning besök av kräksjukan å hon själv åkte på det igår senare på em. Hon åt inget på dagis å sov ingen middag. 2 äckelblöjor & en spya fick man stå ut med. Men sen har det inte blivit mer. Å hoppas att ingen annan åker på det nu.
    Men godmorgon!
    UU fy va jobbigt, har ju hört att den beryktade vinterkräkskukan härjar igen...suck asså. sj blir jag aldrig magsjuk å har inte varit, men lillan åker ju på det jämt.
    jaa jag längtar med till mitt rul..hihihi
    jag känner min lilla nästan dagligen sen kan det gå 2 dagar då liten antagligen sover..å det e helt stilla....
    men gu så det ömmar i underlivet nu då....tur att jag ska träffa läkaren imon..
  • puchelina88
    t0va skrev 2010-03-02 10:16:42 följande:
    Villken vecka är du i då?  Jag har visserligen fått tid till min BM, men det är efter RUL som blir i v. 20 och sen v. 22 blir andra mötet med bm. 
    vecka 17!
    när vi ska på andra RUL et är ja i vecka 20
  • Angel20
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-02 10:28:26 följande:
    Har inte kunnat vara inne på datorn/äh på 1½ vecka pga vårat internet/telefon legat nere pga vädret *suck*.Hoppas allt är bra med er andra?Vad ska man säja?tror inte bebisen lever i min mage faktist.Såhär i v 16 har jag itne känt NÅTT livstecken ifrån den och har inte äns en liiiiiten bula på magen med barn nr 1 kände jag kraftig första spark i v 16 och med nr 2 i v 13 redan och dom säjer ju man ska känna tidigare men icke här nu
    gumman då, ska du inte försöka få tid för UL då?? d e juh jätte plågsamt att gå å tro att d e livlöst där inne..
    jag hoppas å tror att den här graviditeten uttrycker sig bara annorlunda än tidigare.. *kramar om*
  • Nallepuhmamma
    Angel20 skrev 2010-03-02 10:35:48 följande:
    gumman då, ska du inte försöka få tid för UL då?? d e juh jätte plågsamt att gå å tro att d e livlöst där inne..jag hoppas å tror att den här graviditeten uttrycker sig bara annorlunda än tidigare.. *kramar om*
    Tror helt ärligt inte jag skulle få ett ul bara för jag är orolig när jag inte blött eller nått.
    Dom öär inte så generösa här
  • Angel20
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-02 10:37:23 följande:
    Tror helt ärligt inte jag skulle få ett ul bara för jag är orolig när jag inte blött eller nått.Dom öär inte så generösa här
    ge dig inte... jag skulle stå på mig, dom nekade mig UL här, men efter mycke tjat så fick jag en tid senare samma dag... jag har svårt att förstå dom om dom skulle neka dig?? du har juh en helt annan känsla än dina tidigare graviditeter och säg att d känns inte som d ska!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10