• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-02 15:59:36 följande:
    Hahahaha!!!! Jag har INTE överansträngt mig hahahaha!!
    upp uuuppp försök inte! jag vet nog vad du gör, lägg dig på soffan genast!!! hahaahaha
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-02 16:10:09 följande:
    upp uuuppp försök inte! jag vet nog vad du gör, lägg dig på soffan genast!!! hahaahaha
    Nix jag ska inte lägga mig på soffan jag ska nog åka till uppsala snart för att köpa en ny datorn niiiice!! Christian ringde nyss hehe roligt!
    Ska bara kladda på lite smink sen lämnar jag av det vackra lilla trollet sen bär det av..

Hörs ikväll tjejer!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-02 16:18:21 följande:
    Nix jag ska inte lägga mig på soffan jag ska nog åka till uppsala snart för att köpa en ny datorn niiiice!! Christian ringde nyss hehe roligt!Ska bara kladda på lite smink sen lämnar jag av det vackra lilla trollet sen bär det av..Hörs ikväll tjejer!
    haha att du orkar....jisses, nu har jag ätit å e helt slut! dagens bedrift...hahaha
  • Bubbis10

Elinnn

måste fråga, skulle du bli besviken om du väntade en tös?

• elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-02 16:46:48 följande:
    Elinnnmåste fråga, skulle du bli besviken om du väntade en tös?
    Besviken???? nä ABSOLUT inte. Det har jag väl inte gett sken om? Jag är så glad över att en till synes frisk bebis växer inuti mig. Spelar ingen roll om det är en flicka eller pojke. Jag är glad över att gravid och att bebisen verkar vara frisk. Anledningen till könsUltraljud är bara för att stilla nyfikenheten =) Jag TROR att det är en pojke, det känns så. Men om det är en flicka så innebär ju bara det att jag trodde fel. Inget annat. Jag kommer varken bli gladare eller ledsnare om det är en flicka =)
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-02 16:46:48 följande:
    Elinnnmåste fråga, skulle du bli besviken om du väntade en tös?
    Sanningen är faktiskt att jag i början var helsäker på att det var en flicka, men sen hade jag en dröm om att det var en pojke så nu känns det mer som det. Men som sagt, det spelar absolut ingen roll. Det gör det nog inte för någon härinne....
    BF: 100810 enligt RUL
  • knyzzel

Hahahaha... Vilka drömmar ni har! Ska bara ut med vovvarna

• knyzzel

Så nu e jag tillbaka. Ja var va jag. Jo drömmar! jag har drömt nått som fick min sambo att vakna till en mardrömm! Jag drömmde att han TÄNKTE vara otrogen med nått yngre å drömmen var så verklig att det tog flera min efter d att jag vaknat till att jag fattade att d var en drömm, men även då var jag bara tvungen att smälla till honom (iförebyggande syfte) Stackars j*vel. D konstiga är att jag drömde samma sak med dotter i magen:0) D e min största skräck att att han ska lämna mig eller att jag ska bli tvungen att kasta ut honom. inte för att jag inte skulle klara mig, men han e ju min stora kärlek sedan 8år:0)

• Malinski79

Hej hej tjejer!!

Ser att ni "efterlyser" andra på dagarna...Själv så JOBBAR jag 100% måndag till fredag Så hinner aldrig sitta här på dagarna om inte dottern är sjuk då!!

Här är allt kanon (hoppas jag iaf) känner ju inte heller nåt,tror ju iaf att jag känt mini ett par ggr + att magen vuxit massor

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 18:46:48 följande:
    Så nu e jag tillbaka. Ja var va jag. Jo drömmar! jag har drömt nått som fick min sambo att vakna till en mardrömm! Jag drömmde att han TÄNKTE vara otrogen med nått yngre å drömmen var så verklig att det tog flera min efter d att jag vaknat till att jag fattade att d var en drömm, men även då var jag bara tvungen att smälla till honom (iförebyggande syfte) Stackars j*vel. D konstiga är att jag drömde samma sak med dotter i magen:0) D e min största skräck att att han ska lämna mig eller att jag ska bli tvungen att kasta ut honom. inte för att jag inte skulle klara mig, men han e ju min stora kärlek sedan 8år:0)
    hahaha men det va ju bra å ge ehna en smäll i förebyggande syfte, haha
    asså jag har tjutit av skratt i tel med en väninna å morsan, läste upp en tråd här inne å jag kunde knappt läsa...bara skrek av skratt, tårarna rann...å först sa båda 2, jag hör inte vad du säjer när du skrattar så.....hahaha till slut fick jag läst vad som stod, å bägge 2 ska regga sig här på Fl..hahahaha
    elinnnnn skrev 2010-03-02 16:57:44 följande:
    Sanningen är faktiskt att jag i början var helsäker på att det var en flicka, men sen hade jag en dröm om att det var en pojke så nu känns det mer som det. Men som sagt, det spelar absolut ingen roll. Det gör det nog inte för någon härinne....
    Nej, jag menade inget illa Elinnn, klart vi alla e glada å det räcker ju mer å blir över bara barnet e friskt. Men vissa kan ju ha en önskan ...tänkte bara ¨då du va så säker....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10