• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Skulle så gärna känna min varje dag med. Men nu tror jag nästan säkert att det är den jag känner.

Pregga skrev 2010-03-02 12:24:35 följande:
    hehe jag känner min lilla nästan dagligen, men jag e så liten å späd i min kropp så min bm sa att det e därför jag känner så tydligt :)
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 13:02:55 följande:
    Skulle så gärna känna min varje dag med. Men nu tror jag nästan säkert att det är den jag känner.
    hehe men det e det säkert med, men man e ju löite osäker i början om det e tarmar osv....idag har jag inte kännt ngt alls..än..men det kommer väl =)
  • den kära leken

Säkert lagom tills du ska sova. =)

Pregga skrev 2010-03-02 13:55:21 följande:
    hehe men det e det säkert med, men man e ju löite osäker i början om det e tarmar osv....idag har jag inte kännt ngt alls..än..men det kommer väl =)
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 14:05:38 följande:
    Säkert lagom tills du ska sova. =)
    haha hur visste du att sängen lockade nu? vem har tjallat?? hahaha
    asså det e kul, i vissa trådar så lovordas man å e en underbar pers, i en annan så e man galen...hahahahhhhaha
  • den kära leken

Det är härligt att folk är olika och att man inte går ihop med alla men med vissa. Hellre lite galen en helt vanlig!

Pregga skrev 2010-03-02 14:09:02 följande:
    haha hur visste du att sängen lockade nu? vem har tjallat?? hahaha asså det e kul, i vissa trådar så lovordas man å e en underbar pers, i en annan så e man galen...hahahahhhhaha
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 14:10:38 följande:
    Det är härligt att folk är olika och att man inte går ihop med alla men med vissa. Hellre lite galen en helt vanlig!
    haha aa eller hur? varför vara som alla andra :)
    det e en som stör ihjäl sig på att jag e orolig för liten å tycker jag ska ut å promenera , dona å fixa trots att jag får sd av det, å enl henne så e man lat annars.
    Men det får hon tycke, jag kunde inte bry mig mindre...

du...öh...gömman, jag tror...att vi är
    ENSAMMA PÅ TRÅDEN IGEN! HAHAHAHAHAHAHAHA
  • den kära leken

Haha, vad sysslar alla med egentligen? Ute och promenerar i det vackra vårvädret kanske? hahahhahaha, se så ut med dig. Skit i att du riskerar missfall här ska du inte visa dig lat iaf! Hahahaah

Pregga skrev 2010-03-02 14:14:55 följande:
    haha aa eller hur? varför vara som alla andra :) det e en som stör ihjäl sig på att jag e orolig för liten å tycker jag ska ut å promenera , dona å fixa trots att jag får sd av det, å enl henne så e man lat annars. Men det får hon tycke, jag kunde inte bry mig mindre... du...öh...gömman, jag tror...att vi är ENSAMMA PÅ TRÅDEN IGEN! HAHAHAHAHAHAHAHA
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 14:20:36 följande:
    Haha, vad sysslar alla med egentligen? Ute och promenerar i det vackra vårvädret kanske? hahahhahaha, se så ut med dig. Skit i att du riskerar missfall här ska du inte visa dig lat iaf! Hahahaah
    haha aa eller hur, jag skrev det...åå jag ska bara ligga här å ta det lungt, äta å njuta av min lathet =) men det ska bli skönt å f träffa läkaren imon....
    ja vette sjutton var folk är...haha satt just å läste upp en tråd för morsan, vi skrattade å vi skrek i varsin ände på tel, men vi har lite sjuk humor med...
    tårarna bara rann här, hade först svårt å läsa för henne.....ska laga tacos här snart :)
  • den kära leken

Vad skönt det låter. Vill också ligga på soffan och bara göra ingenting. Ska bli spännande att höra vad läkaren har att säga. Vilken tid ska du dit?

Gott med tacos. Hemma blir det nog järnkick med nässelsoppa. Får det en gång i veckan nu. Inte mig emot. Det är riktigt gott!

Pregga skrev 2010-03-02 14:42:45 följande:
    haha aa eller hur, jag skrev det...åå jag ska bara ligga här å ta det lungt, äta å njuta av min lathet =) men det ska bli skönt å f träffa läkaren imon.... ja vette sjutton var folk är...haha satt just å läste upp en tråd för morsan, vi skrattade å vi skrek i varsin ände på tel, men vi har lite sjuk humor med... tårarna bara rann här, hade först svårt å läsa för henne.....ska laga tacos här snart :)
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10