• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Pregga: Nä jag kan hålla med om att det inte lockar att gå dit igen men verkligen spännande att fått uppleva det nån gång.

BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 07:47:32 följande:
    Pregga: Nä jag kan hålla med om att det inte lockar att gå dit igen men verkligen spännande att fått uppleva det nån gång.
    hihi jo men det va det, var flera transor där som va såå elaganta, haha man fick sig ett leende på läpparna om man säjer så...sitter å läser en annan tråd å döör  av skratt....haha folk här inne asså....gu va glad jag e ör vår tråd..{#lang_emotions_smile}
  • den kära leken

Ja transor kan verkligen vara helt otroliga på att klä upp sig. Det är så man inte kan sluta titta ibland.

Jag är också glad över våran tråd.

Pregga skrev 2010-03-02 07:54:29 följande:
    hihi jo men det va det, var flera transor där som va såå elaganta, haha man fick sig ett leende på läpparna om man säjer så...sitter å läser en annan tråd å döör  av skratt....haha folk här inne asså....gu va glad jag e ör vår tråd..
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 07:59:01 följande:
    Ja transor kan verkligen vara helt otroliga på att klä upp sig. Det är så man inte kan sluta titta ibland. Jag är också glad över våran tråd.
    haha jo en spiciellt gled fram som en gala drottning med släp å allt...jag kunde inte sluta stirra heller, haha till slut så tittade han på mig....log stort, å bockade med huvet i en hälsning...hahah jag va helt facinerad...
    ja vår tråd e ju underbar asså.....
    läser så mkt skit på andra att tom jag baxnar....
  • den kära leken

Jaha pregga och alla andra, Vad ska ni hitta på idag?

BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 08:07:27 följande:
    Jaha pregga och alla andra, Vad ska ni hitta på idag?
    hahaha alla  andra, du gumman...jag tror vi är själva på tråden, hahahahaah
    mja jag ska ta det så lungt som möjligt. bara fixa tacos innan lillan kommer hem fr skolan :)
  • den kära leken

Det låter ju som en lagom ambition för dagen ;)

Jag tänkte om nån annan loggar in så har de nåt att svara på. Kan va lite svårt att komma in i en diskussion som redan pågår liksom.

Pregga skrev 2010-03-02 08:15:37 följande:
    hahaha alla  andra, du gumman...jag tror vi är själva på tråden, hahahahaah mja jag ska ta det så lungt som möjligt. bara fixa tacos innan lillan kommer hem fr skolan :)
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 08:19:49 följande:
    Det låter ju som en lagom ambition för dagen ;) Jag tänkte om nån annan loggar in så har de nåt att svara på. Kan va lite svårt att komma in i en diskussion som redan pågår liksom.
    hahaha va söt du e gumman :) javisst e det en ambition, jisses jag tvättade igår, handlade...å ida blir det soft fram tills jag vart hos läkaren imon :)
  • den kära leken

Ja just det, imon ska det mätas livmoderhals!

Usch det kan väl inte vara så stor risk nu att det inte finns nåt där. Har ju massa symtom samt att jag inte blött en droppe. Fattar inte varför tankarna kommer titt som tätt ändå. Jag har ju bestämt mig att hålla dem borta med.

Pregga skrev 2010-03-02 08:23:28 följande:
    hahaha va söt du e gumman :) javisst e det en ambition, jisses jag tvättade igår, handlade...å ida blir det soft fram tills jag vart hos läkaren imon :)
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 08:31:11 följande:
    Ja just det, imon ska det mätas livmoderhals! Usch det kan väl inte vara så stor risk nu att det inte finns nåt där. Har ju massa symtom samt att jag inte blött en droppe. Fattar inte varför tankarna kommer titt som tätt ändå. Jag har ju bestämt mig att hålla dem borta med.
    japp det e vad som väntar imon, gumman..det är fullt normalt att vara orolig, å det e man nog fram tills den vecka då man vet att liten skulle klara sig om det skulle sätta igång...jag har inte heller blött en droppe, å jag känner min lilla titt som tätt....jag har åxå bestämt mig för att hålla oron borta...önskar det vore lika lätt.

Nu bjuder den kära leken å Pregga in flera på tråden, hahahaahaaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10