• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 19:23:25 följande:
    Nej, jag menade inget illa Elinnn, klart vi alla e glada å det räcker ju mer å blir över bara barnet e friskt. Men vissa kan ju ha en önskan ...tänkte bara ¨då du va så säker....
    Ja ja... men vi har ju jätte kul här inne ju. Folk som inte varit här vet inte vad dem går miste om alltså{#lang_emotions_tongue_out}.

Ställd till en sen här hemma i dag å gjorde en höna av en fjäder, vad d handlade om vet jag inte, men nått positivt måste d ha varit, för jag slapp gå till affären. D gjorde sambon å han tog med dottern. Dem handlade fiskgratäng, hello kitty glass å cola. Måste försöka minnas vad jag sa (vill ju göra om det. Kan d ha varit att jag sa att jag var trött, att jag föreslog att han skulle städa medan jag gick eller var d tårar som kom när han vägrade göra det? Ingen aning{#lang_emotions_undecided} Hjälp mig att förstå d obegripliga{#lang_emotions_wink}
  • knyzzel
    Malinski79 skrev 2010-03-02 19:19:52 följande:
    Hej hej tjejer!! Ser att ni "efterlyser" andra på dagarna...Själv så JOBBAR jag 100% måndag till fredag Så hinner aldrig sitta här på dagarna om inte dottern är sjuk då!! Här är allt kanon (hoppas jag iaf) känner ju inte heller nåt,tror ju iaf att jag känt mini ett par ggr + att magen vuxit massor
    Samma här är stor som om jag väntar en elefantkalv.  Omkrets= ekvartorn, men jag vet inte om junior har sparkat. jag har sätt det på UL, men som sagt vet inte om jag känt det.
  • Malinski79
    knyzzel skrev 2010-03-02 19:39:00 följande:
    Samma här är stor som om jag väntar en elefantkalv.  Omkrets= ekvartorn, men jag vet inte om junior har sparkat. jag har sätt det på UL, men som sagt vet inte om jag känt det.
    Jag har ju inte sett på UL heller,så lite oviss är man såklart!!!!
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-03-02 19:19:52 följande:
    Hej hej tjejer!!Ser att ni "efterlyser" andra på dagarna...Själv så JOBBAR jag 100% måndag till fredag Så hinner aldrig sitta här på dagarna om inte dottern är sjuk då!!Här är allt kanon (hoppas jag iaf) känner ju inte heller nåt,tror ju iaf att jag känt mini ett par ggr + att magen vuxit massor
    hey =)

jaa vissa jobbar ju åxå...hahahaha skämt åsido....kul att du skriver :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 19:34:45 följande:
    Ja ja... men vi har ju jätte kul här inne ju. Folk som inte varit här vet inte vad dem går miste om alltså.Ställd till en sen här hemma i dag å gjorde en höna av en fjäder, vad d handlade om vet jag inte, men nått positivt måste d ha varit, för jag slapp gå till affären. D gjorde sambon å han tog med dottern. Dem handlade fiskgratäng, hello kitty glass å cola. Måste försöka minnas vad jag sa (vill ju göra om det. Kan d ha varit att jag sa att jag var trött, att jag föreslog att han skulle städa medan jag gick eller var d tårar som kom när han vägrade göra det? Ingen aning Hjälp mig att förstå d obegripliga
    haha jo jag hittade en tråd igår, å jag skek av skratt..lilla vaknade å frågade-mamma varför skrattar du? sen hade jag Carohl i luren å skulle förklara för henne men jag tror inte hon hörde så mkt, jag va hysterisk.
    det var egenteligen en fruktansvärd tråd, riktigt hemsk...å jag tyckte inte det hemska va kul i sig såklart utan mer hur hon berättade å uttryckte sig...skrattar här igen bara vid tanken..hahahahahahah

vad du än sa eller gjorde så funkade det ju ;) haha fortsätt så....hahaahha
  • Bubbis10

jag tror jag befinner mig i FAS 2....fr oro till ren HYSTERI! hahahaha
    blir la vadderad cell snart, å skyddshjälm....

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-03-02 20:08:45 följande:
    hey =)jaa vissa jobbar ju åxå...hahahaha skämt åsido....kul att du skriver :)
    Haha..Ja man får ju passa på när man är ledig
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-03-02 20:16:48 följande:
    Haha..Ja man får ju passa på när man är ledig
    haha jo det e klart, enl en annan på en annan tråd så e man en latmask om man inte jobbar när man e gravid, å kämpar å står i....haha jag svarade-guu va skönt det e å ligga på soffan å bara lata mig, äta gott å bara få vara, å mer njuter jag när jag ser att det stör andra! hahahahhaha
    nu e det ju inte riktigt så, har vart hemma fr kursen pga förskylning samt sd, ska till läkaren imon å kolla upp det......
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 20:13:14 följande:
    jag tror jag befinner mig i FAS 2....fr oro till ren HYSTERI! hahahaha blir la vadderad cell snart, å skyddshjälm....
    Hahahhaha. då vet du ju vad du har att se framemot ju. Nä, usch så får man nog inte skämta. Vi alla här inne håller tummarna för dej i morron, så klart. Hoppas verkligen att d går vägen. Själv ska jag tillbaka till studierna imorron å sen direkt till jobbet. Så tradigt!!!!!!!!!!!!! Men man vill ju ha pengar typ. Nått kul på tv i kväll?
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-03-02 20:21:05 följande:
    haha jo det e klart, enl en annan på en annan tråd så e man en latmask om man inte jobbar när man e gravid, å kämpar å står i....haha jag svarade-guu va skönt det e å ligga på soffan å bara lata mig, äta gott å bara få vara, å mer njuter jag när jag ser att det stör andra! hahahahhahanu e det ju inte riktigt så, har vart hemma fr kursen pga förskylning samt sd, ska till läkaren imon å kolla upp det......
    Haha,ja alltid retar det någon =)

Önskar faktiskt ibland att man kunde va lite "ledig" mitt i veckan..Nu är jag ju väldigt tacksam att jag sällan jobbar kväll å aldrig jobbar helg,å inte sambon heller..Så vi har tur faktiskt...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10