• Champagne77

30+ som planerar syskon, del 4

30+ planerar andra barnet del 4
    Hej!
    Är det dags för fler barn? Här kan vi 30+are med barn, snacka planering av syskon. Alla är välkomna, oavsett var i planeringsstadiet man är! 
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}

30+ som fått första barnet:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m50570540.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-20 21:11
    Ny 30+ syskontråd: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m51493295.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-24 20:16
    Ny tråd för 30+ som arbetar på första barnet: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m55751622.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-20 19:47
    Temp-tråden för de som tempar: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m54226857.html
  • Svar på tråden 30+ som planerar syskon, del 4
  • IdaVi

Sparken: Jag är livrädd för ett minus, det är väl därför Men nu när jag känner efter så blir jag lite sugen på att testa imorgon.

johlinn: Tack, du kan släppa lite på dom så du inte tappar känseln!

~ Ida 21/10-08 ~
  • Pysslig

Hej hopp! Brukar inte läsa här men idag smet jag in för att se vilka trevliga tjejer som hänger här! {#lang_emotions_laughing} 

Lena, ååå har ni gjort en ny FET, jag har helt missat det! Håller tummarna benhårt för att det blir ett plus. {#lang_emotions_kiss}

Sparken, kramar till dig. {#lang_emotions_kiss}

Jag sållar mig till skaran som planerar för ett syskon! {#lang_emotions_laughing} Vi hade hoppats göra en FET i mars men jag ammar så pass mycket att jag inte har fått tillbaka mensen ännu. Men jag har pratat med kliniken och det är ingen väntetid för FET så när jag har haft ett par cykler och trappat ner drastiskt på amningen så kunde jag ringa! Känns skönt att veta. Vill gärna hinna med åtminstone 1 FET innan sommarstängningarna! Så det var min story! {#lang_emotions_cool}

Önskar alla en trevlig fredagkväll, nu ska jag byta en bajsblöja!

• asap

minimalla - jag kan inte så mycket om det hela, men nog är det väl så att en kurator lyssnar och hjälper till att vrida och vända på problemen, medan en psykolog dessutom kan/har rätt att ställa diagnoser, skriva ut lm och planera behandling (typ kbt) på ett annat sätt?

Sparken - Det kan inte vara något som petats till i samband med KUBet? Och som nu gör att det blöder lite? (Jag har ingen aning om hur undersökningen går till....  är det bara vanligt ul och blodprov så faller ju min teori...*nollkoll som vanligt*)

Lena - Spännande helg framför dig!

• Resande
    Pysslig- välkommen! Vad kul att ni också kör igång snart! Då blir vi många som plussar samtidigt.
  • Älgen
    Sparken, hoppas det inte kommer mer blod. Kram.

Pysslig, kul att se dig här! Vad bra att du talat med kliniken så du har koll på vad hur det blir.

Lena, håller tummen!

Jag ringde SH idag och har nu fått tid! Oh så glad jag blev, fick tid i slutet av mars istället för maj som de sa förut. Så nu kör vi på det. Men förstås, jag ska nog göra en Noi innan{#lang_emotions_dreamer}!
  • Resande

Persefone vad spännande!! Klart ni kör en Noi men bra att ha en tid att se fram emot ändå ju.

• Pysslig
    Fiji, ja denna gång hoppas jag på att få ett plus ungefär samtidigt som er igen! {#lang_emotions_laughing}

Persefone, gud så skönt att ni har fått en tid i Mars, så blir det försök innan sommaren! Jippie! Men som du säger detta är ju bara reserven för ni gör ju en Noi (och vem tänkte inte göra det...)! {#lang_emotions_laughing}

Lena, har du vågat testa????????!!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_kiss}
  • Sparken

Lena - du sa söndag men har du kunnit hålla dig?!

Assar - tack för teorin men nej det är inget VUL utan UL.

Pysslig - Tack!

Jag har inte blödit mera bara pytteblödningen i torsdagskväll som medförde bruna flytningar i går och beiga idag.

Klart ni ska göra en Noi!

• Pysslig
    Sparken, vad skönt att det inte kom något mer blod! Jag har inte läst bakåt så jag är inte helt med vilka alla är och vad "statusen" är, när har du BF?!! {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden 30+ som planerar syskon, del 4