Mini- vad skönt att ha ul rätt tätt inpå så man inte behöver gå allt för länge och oroas. Jag tycker det låter väldgt bra att du kan ta hjälp av angelsound! Himla skönt för de stunder man är riktigt nervös och orolig och inte kan få hjälp från annat håll. Jag tycker det är dåligt att du inte får mer stöd med tanke på hur nyligen ni miste er lilla tjej. Kan du inte be om att få en psykologkontakt, de är ju betydligt mer kunniga än kuratorer (är själv socionom så ingen tar illa vid sig

)? Förhoppningsvis träffar du någon bra som det klickar med som du kan få höra av dig till när det är som svårast. Tyvärr måste man ju orka vara lite tjatig och påstridig själv, vilket är svårt när man dels mår dåligt men sen är ovan vid att be om hjälp.

Vi finns ju här om du behöver ventilera eller om vi kan stötta eller hjälpa på något annat sätt. Förhoppningsvis kan du få vara inne i bra period läääääänge och inte oroa dig för mycket. Antar att det kan bli lättare när man både känner och ser miraklet på ett annat sätt. Kram!!
Mini och Juni- jag har tagit mig ur gropen och är så fokuserad på nästa försök. Var på vul idag och det såg fint ut så nu är det bara att invänta äl.

Jag är fortfarande lite känslig och kraschar lite lättare än vanligt, men för det mesta är mer än bara näsan ur den där gropen.