-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Har lyckats fästa mjukliften nu! Kanske inte stenhård och jätte safe. Men så där lagom att det känns lite tryggt iaf. Köpte barnvagnskrokar (add stroller) med kabinhake i ena änden som jag fäster i "ögglorna" under mjukliften. Alltså de ögglor som är mot fotändan. Och så på andra sidan kabinhake finns karborrefästen som jag spänner hårt kring chassit. Sitter riktigt bra!!!!
barndesign.se/se/art/barnvagnskrok.php -
Add baby hette de visst
-
Så är det ändå bara att "klicka av" när storebror ska åka. Om du lillasyster behagar att komma ut. Bf idag..
Tittade på ståbrädor också. Men upplevde att buggyboard mini maxi inte fungerade? Rätt inkompetent personal i den butiken också visseligen. Men passar mini??? -
Tant P
Ingen av mina + har hasar ner. De finns väl inga "hack" men mina sitter uppe ändå? -
hmmm.... typiskt... min hasar neråt hela J*vla tiden !!!Joddan skrev 2011-04-20 10:47:50 följande:Tant P
Ingen av mina + har hasar ner. De finns väl inga "hack" men mina sitter uppe ändå? -
Prus, har posten kommit än? blir lite orolig... har aldrig råkat ut för att posten tappat bort nåt, och hoppas verkligen inte denna kommit bort..
Hur menar du hasar...? -
den glider ner till lägsta nivån, fast jag drar upp den hela tiden - irreterande - lyxproblem !bohusbebis skrev 2011-04-20 11:17:38 följande:Prus, har posten kommit än? blir lite orolig... har aldrig råkat ut för att posten tappat bort nåt, och hoppas verkligen inte denna kommit bort..
Hur menar du hasar...?
Ingen post än, kommer runt 13tiden tror jag så jag ska kolla lådan i samband med dagishämtning och förhoppbingsvis ligger det en avi där och leer mot mig
-
men så ska det ju inte vara, på min liksom hakar det i, inte klickar direkt men ändå nånslags hack så att den liksom fastnar till lite. Det sitter en liten svart plastgrej på varje sida, som en "hake" ungefär... Är nån av dem skadad?Tant Pruselius skrev 2011-04-20 11:29:31 följande:den glider ner till lägsta nivån, fast jag drar upp den hela tiden - irreterande - lyxproblem !Tant Pruselius skrev 2011-04-20 11:29:31 följande:den glider ner till lägsta nivån, fast jag drar upp den hela tiden - irreterande - lyxproblem !
Ingen post än, kommer runt 13tiden tror jag så jag ska kolla lådan i samband med dagishämtning och förhoppbingsvis ligger det en avi där och leer mot mig
-
På vilket sätt funkade inte buggyboarden? Hm,,,jag hade den på min bee,Joddan skrev 2011-04-20 10:43:42 följande:Så är det ändå bara att "klicka av" när storebror ska åka. Om du lillasyster behagar att komma ut. Bf idag..
Tittade på ståbrädor också. Men upplevde att buggyboard mini maxi inte fungerade? Rätt inkompetent personal i den butiken också visseligen. Men passar mini???
Det var ifs gamla Bee men det ska ju inte göra nån skillnad. -
Kajsan
Det var som att bromspinnarna var i vägen... ? De där silvriga som regleras när man har i bromsen eller inte... Så de kanske borde passa ändå? Fick ingen hjälp så jag kan ju ha gjort fel också. Baby"proffsen" hornsg.