• kattengustav

Gekås vol 14

Jag vet att många frågat detta tidigare, men då har jag inte tänkt köpa det, men nu undrar jag vad lego eller Duplo lego kostar på Gekås? Det vanliga legot ska bara vara bitar inte några bilar eller nått sånt. Tacksam för snabbt svar.

• kattengustav
    Trolovade skrev 2010-03-15 08:34:32 följande:
    Såg i en tråd att gekås säljer liknande tripp trapp stol, någon som vet var dom kostar? Och finns det barnvagnar på gekås? Antar inte, men kan ju alltid fråga!
    Vi köpte liggvagnen förra året och gav runt 1500 kr för den och det är både sitt och mjuklift till den. Den har varit jättebra, som en vanlig vagn inga problem alls. Den är svart, sen kan man byta vissa ditaljer så att den blir röd, grön, grå eller blå.

Någon som vet vad Duplo kostar?
  • kattengustav
    Ruso skrev 2010-03-16 11:08:04 följande:
    De lådor jag har köpt kostar ca 25-30% lägre än normalpris. Vissa mer.
    ok, tack så mycket. Kollar runt lite på nätet efter begagnat också, men det är ju inte billigt det heller.
  • kattengustav
    älvanpurjo skrev 2010-04-17 16:24:15 följande:
    ska till ullared i mitten av maj..hur är det med sommar kläder då?har dom bra urval på kläder för lite större kvinnor.
    Dom hade utökat för lite större kvinnor, så jag tyckte det var kanon. Vissa mamma tröjor kan man ju också ha, för det är ju inte någon större skillnad.
    Barnavdelningen blev jag lite besviken på. Fanns inte mycket shorts till barn och thigts var väldigt urplockat. Så det blev mest kläder till mig.
  • kattengustav
    Joona skrev 2010-04-18 02:08:11 följande:
    Har någon lust att bekräfta priset och kanske visa en bild? Tycker det låter lite dyrt för att vara ullared?
    Jag har för mig att jag gav runt 150 kr för en när jag köpte en där i höstas.
  • kattengustav
    PeGw skrev 2010-04-17 23:19:57 följande:
    Hej! Någon som varit på Gekås nyligen och vet om dom säljer vagnar där? Vilket märke isf!? Säljer dom syskonvagnar också?
    Jag var där i torsdags. Och dom hade olika vagnar. En ligg/sittvagn för ca 1800 kr inkl. skötväska. Vet ej vilket märke, kollade bara eftersom att vi köpt en vagn där ifrån tidigare och är jätte nöjd med den.
  • kattengustav

Någon som vet vad bilbarnstolen som har hög rygg kostar och hur den ser ut? Någon som har en bild?

• kattengustav

Jag ställde en fråga här om dagen om bilbarnstol med hög rygg. Min mamma köpte en sådan och den är kanon, min dotter sitter jätte bra i den och den är ställbar i höjden. Tror den kostade 385 kr eller något sånt.

Svar på tråden Gekås vol 14