• kattengustav
    Snuttjulla skrev 2011-03-01 10:26:28 följande:
    229 eller 279, gav vi i höstas för en modell som är kapbar, jättebra, finns dock bara i träfärgat.
    Ok, tack. Fanns det andra sorter också?
  • kattengustav
    JennieLind skrev 2011-03-01 12:27:41 följande:
    någon som har erfarenhet av deras "shoppingvagn" till barn? den är ju i plast, hur är kvaliten? Funderar på att köpa en så¨dan till sonen nu när han fyller år. vet någon pris? :)
    I höstas kostade dom 149 kr ca, dottern fick en till julklapp, men den höll inte länge. Den föll isär ganska fort, så den var inte så populär här.
    auroura skrev 2011-03-01 15:45:10 följande:
    Jag undrar om det är någon som vet hur deras barnvagnar är i kvalitén??
    Köpte våran för ca 3 år sedan och den ska vi använda till våran kommande bebis. Jag tycker dom är kanon, nu vet jag ju inte hur de modellerna som dom har nu är, men den jag köpte har varit kanon.
  • kattengustav
    Snuttjulla skrev 2011-03-02 18:17:19 följande:
    ja, tre eller 4 andra tror jag. vi är jättenöjda med vår gringd. Vårt trapphål är bredare än vanligt så för oss hade det kostat en förmögenhet att köpa en annan grind som passade oss! :)

En fråga, är det sant att skal/regn-overallerna från pickaboo är tillbaka? Min pappa är där just nu, (om typ 10 min, åker förbi och jag har lyckats få honom att gå in och handla) Så jag behöver snabbt svar. Nåt annat supertips just nu för barn?
    Ok, tack. Vi har en i stål som vi är jätte nöjda med från gekås och hoppas på att den finns kvar, då vi inte bara ska ha den för att stoppa barnen utan även hundar, så vi kan inte ha en i trä, för då tuggar dom sönder den och den på ikea är för klen till våra hundar. Får väl åka ner och kolla läget.
  • kattengustav
    jessica1979 skrev 2011-03-07 19:52:36 följande:
    Nån som vet om de har någon Glassmaskin? Och hur är det med grillar, har de det?
    Grillar har dom. Köpte den lite större webergrillen där förra våren och tror inte den kostade över 1000 lappen i alla fall.
  • kattengustav

Det är inte bara på tradera som gekås kläder säljs. När jag var där nere en gång så var den en man som hade slänt i massor av vantar och halsdukar i sin vagn och då menar jag massor, när han packade ner dom la han dom i vanliga svarta sopsäckar. Fick höra sen att det är många som köper där och sedan säljer i sina affärer eller på marknader.
    Finns en affär inte långt ifrån där jag bor som säljer kläder där ifrån, fast han har gekås pirslapp kvar också och bara sätter över sitt pris.

• kattengustav
    vallakra skrev 2011-03-09 11:33:54 följande:
    Tänkte åka till Gekås nästa fredag 18/3. Har de fått in vår/sommarkläder till dess tror ni?
    Vad jag förstått så har dom redan vår och sommarkläder inne. Har väl haft ca 1 månad nu.
  • kattengustav
    Aint Your Fairytale skrev 2011-03-09 12:32:29 följande:

Någon som vet vad denna barnjacka kostar? Tacksam för svar!

Tror någon sa 50 kr tidigare i tråden, men inte helt säker. Det var visst andrasortering på dem. Men som sagt inte helt säker.
  • kattengustav

Åkbrädan tror jag är deras egna märke bogaboo eller vad det heter. Har för mig att den kostar 199 kr, vet ej vilka vagnar den passar till. Våran ska vi ha till gekås egna vagn.

• kattengustav
    Tullemi skrev 2011-03-10 08:06:58 följande:
    Är det Buggy Board du menar?
    Nä, babyboomen är det jag menar:), inte lätt att komma ihåg namnen på allt:)
Svar på tråden Gekås vol 14