• kattengustav

Gekås vol 14

passau skrev 2011-02-10 07:16:07 följande:
    Fanns det billiga jordgubbs-Lisa igår? *funderar på om jag ska tvinga maken att åka med idag*
    Om ni åker idag, tänk på snön som dom varnar för, det har redan börjat komma snö.
  • kattengustav

Någon som ska ner nu snart som kan kolla priset på dom vita gardinerna med svart tryck på som dom har i bloggen nu? Är mycket intresserade utav dem.

• kattengustav
    firepuzz skrev 2011-02-17 10:34:42 följande:
    Hur är kombi vagnen som finns på gekås?

Vad kostar dom 3 bodies som är på gekås bloggen  idag?
    Kombivagnen är vi supernöjda med. I och för sig så var det 3 år sedan vi köpte våran, så det kanske inte är lika nu, men bra vagn och billig. Har varit jätte nöjd med våran och bebisen som ska komma nu ska få använda den också.
  • kattengustav
    78Misan skrev 2011-02-17 15:55:31 följande:
    du har ingenbild att slänga in.... funderar på om det är samma som de har nu......

Här har vi haft sulkyn till sonen men nu kommer det en bebis till i april så behöver ju en barnvagn igen. 
    Sitter inte vid min dator, så på några dagar har jag tyvärr inte det. Men våran är med mjuklift som är fleasfodrad och sen är det sittdel under mjukliften med sele och allt. Vissa delar kan man byta färg på, fanns med så man kunde sätta fast med tryckknappar olika detaljer.
  • kattengustav
    78Misan skrev 2011-02-17 21:09:09 följande:
    då är det den äldre modellen den de hade nu tror jag man klickade fast liften eller sittdelen för sig. Tror jag gillade den gamla modellen bättre faktiskt. men har inte sett någon på blocket heller.
    Ja, jag har inte kollat på hur dom ser ut nu, har bara sett att dom har och att dom är lite dyrare än den jag köpte. Nej, jag har inte heller sett någon på blocket och tyvärr ska jag ha kvar min ett tag till:). Hoppas du hittar någon eller om du köper den på Gekås att du blir nöjd med den.
  • kattengustav
    Sians skrev 2011-02-20 14:53:59 följande:
    Någon som vet vad deras vagnar kostar?
    Tror kombivagnen ligger på runt 1900 kr. Men är inte 100 % säker.
  • kattengustav

Någon som ska ner snart och kan kolla om det finns barngrindar och vad dom kostar inkl. förlängning, så bredden blir ca 1 meter bred.

• kattengustav
    Tullemi skrev 2011-02-20 22:07:35 följande:

Jag fick plötsligt för mig att jag vill åka till Gekås imorgon, men......sen tänkte jag.....är det så att det är sportlov för vissa delar/kommuner med start imorgon? Jag vet att det just varit sportlov här iaf, men alla har ju inte samtidigt.
    Och sen kom jag på att barnbidraget kommit......så nu vet jag inte om jag ska åka. Vad tror ni? Är det en dålig dag imorgon?
    Jag är aningen "känslig" om det är föööör mkt folk, blä. Jag har inte så långt att åka, men vill inte behöva vända på parkeringen

.
    I morgon börjar sportlovet i varbergs komun plus en del andra komuner, så det kan ju vara endel folk, men dom sa att den här veckan som varit har varit väldigt lugn, fast mycket urplockat.
Svar på tråden Gekås vol 14