• kattengustav

Gekås vol 14

Solvår H skrev 2010-11-14 17:01:06 följande:
    Hej alla Ullaredsproffs! Vi funderar på att åka i veckan som kommer men måste tyvärr ta med våra två barn. Någon sa att det finns ett Lek och buslandet precis bredvid Gekås, stämmer det? Någon som varit där och vet om det är bra och vad det kostar?

Tack på förhand.
    Det ligger på nedervåningen i det huset som HM låg i tidigare. Har bara varit där nere och köpt godis, men det verkar vara väldigt roligt där inne. Tror att det står lite om det på gekås hemsida, men är inte säker.
    FrökenFreja skrev 2010-11-14 17:07:33 följande:

Någon här som har koll på vad pippi-utklädningskläder kostar och vad som ingår (ex peruk etc..)

När vi var nere så fick man köpa peruken för sig och den kostade 80 kr ca. Tyvärr kollade jag inte på vad kläderna kostade.
  • kattengustav

Ni som ska till Ullared idag, kör försiktigt för det ska komma 10 cm snö här neråt under dagen.

• kattengustav
    jeeri74 skrev 2010-11-24 10:22:52 följande:
    Vi ska iväg till nästa helg och hoppas hitta alla julklappar som förrförra året -förra året var det så mycket folk så vi ledsnade.. Vi kommer komma dit lördag mitt på dagen och åker måndag lunch, så förhoppningsvis kommer det finnas någon tidpunkt där det är lite mindre folk..

Till min fråga, någon som vet om det finns tillbehör till Zhu-Zhu hamstrarna? Dvs banor (eller vad man kallar de). Dottern önskar sig det men de är så dyra i vanliga leksaksaffärer.
    Dom har inte haft det tidigare i alla fall. Ett tag hade dom liknande Zhu-Zhu pets, men det var ett annat märke och inte alls som dom som finns i leksaksaffären. Men nu när vi var nere såg jag inget sånt alls, tyvärr.
  • kattengustav
    Bumblebina skrev 2010-11-28 16:51:31 följande:
    Nån som vet vad dockskåpsmöbler ligger på i pris jämfört med vanliga leksaksaffärer? Till det klassiska Lundby Dockskåpet alltså...
    Jag vet inte vad dom kostar i vanliga leksaksaffärer, men på Gekås kostar dom runt 170 kr per set. Tycker inte det var så jätte billigt.
  • kattengustav
    DecemberBebis skrev 2010-11-28 18:06:11 följande:
    imorgon bär det av mot det gula varuhuset =) längtar som en tok !!!
    Kör försiktigt, för här neråt är det snökaos. Har kommit ca 10 cm på bara några timmar. Så räkna med dåliga vägar och mycket snö.
  • kattengustav
    lolo21 skrev 2010-12-02 11:18:22 följande:
    HN79 skrev 2010-12-01 09:43:01 följande:
    Barngitarr i trå kostar 69:- det finns typ elgitarrer också, lite dyrare men minns tyvärr inte pris.
    Tack för era svar:) Det är en gitarr i trä vi har tänkt oss, och set med maracas tamburin och munspel låter ju hur bra som helst:)

Nån som har vart på det nya fiket inne på gekås, är det bra eller bara fullständigt kaos? En tisdag ska vi dit..
    Vi var på fiket för någon månad sedan. Väldigt litet, väldigt få sittplatser. Bra priser men som sagt väldigt få sittplatser, så man får vara glad om man hittar någonstans att sitta. Där kunde dom tänkt till lite bättre tycker jag.
  • kattengustav
    Lysmasken skrev 2010-12-13 17:03:02 följande:
    Doktorsväska vad kostar en sådan på ge-kås, någon som vet???
    Väldigt olika. Dom har flera olika sorter, så det är allt från ca 20 kr- 100 kr, beror lite på hur stor väskan ska vara, hur mycket saker som ska vara med.
  • kattengustav
    molnen skrev 2010-12-15 10:59:24 följande:
    Tack då vet jag var den är köpt ,någon som vet om den går att få tag i någon vanligleksaksaffär ? bor i Umeå så det är lite långt till Gekås men dottern älskar Pingu...
    Ring till dom på Gekås, för dom kan kanske skicka upp den till dig. Så gjorde dom förr om man bodde långt ifrån i alla fall.
  • kattengustav
    sokie skrev 2010-12-15 17:18:09 följande:
    ngn som vet om dom säljer zhu zhu hamster med banor/kläder mm?
    Dom som dom haft tidigare är inte dom rediga zhu zhu pets som finns på BR, det är någon billigare variant av dem. Men inga banor vad jag har sett.
Svar på tråden Gekås vol 14