• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Ruso skrev 2010-03-30 11:36:08 följande:
    En är både vattenTÄT och har tejpade sömmar!! Så man skall inte behöva ha andra regnkläder över! Enda fallet jag skulle välja andra regnkläder är när det är väldigt geggigt ute, men då mer för att den blir så skitig och svår att få riktig snygg igen...  Annars är ju fördelen med dessa funktionskläder att man skall kunna ha samma kläder ovansett väder, och barnen slippa täta galonkläder ovanpå.
    Stämmer bra
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/php4uk3ph.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Ruso
    kobebis skrev 2010-03-30 12:08:35 följande:
    Där ser man min är ju från förra året så de kan ju vara omgjorda så klart. Ja men då ska det ju funka
    Men nog var den vattentät förra året med, det är jag helt säker på, för jag köpte tvådelade settet i samma märke och även en overall, och jag skulle nog inte köpt om de inte var vattentäta. Däremot kanske det inte var tjejpade sömmar... lite osäker där...
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-03-30 11:58:35 följande:
    Hemma från Gekås och kan rapportera att de omtalade regnoverallerna är så gott som slut-fanns några lila och rosa kvar..I övrigt så fanns det massa roligt idag eller så är det jag som börjar vakna till liv av att det är VÅR i luften
    Men, vad var det för roligt där då - berätta!!!
  • kobebis
    Ruso skrev 2010-03-30 12:14:15 följande:
    Men nog var den vattentät förra året med, det är jag helt säker på, för jag köpte tvådelade settet i samma märke och även en overall, och jag skulle nog inte köpt om de inte var vattentäta. Däremot kanske det inte var tjejpade sömmar... lite osäker där...
    J nu blev jag oxå osäker....hmmmm har starkt för mig att det inte var tejpade sömmar, overallen är såld nu.Men mne strunt samma är ju årets modell som gäller!
  • Smultronhjärta
    Ruso skrev 2010-03-30 12:14:49 följande:
    Men, vad var det för roligt där då - berätta!!!
    Fanns mycket fint "lull-lull" till trädgård t ex cementäpplen som var fina,massa "nya" lampor(eftersom jag är där så ofta så är det alltid roligt när mkt nytt kommit in),massa fint bland damkläderna-jag ville för en gångs skull köpa något där men eftersom projekt beach 2010 gäller så får jag avvakta..Men det fanns många fina tunikor,klänningar och linnen i härliga färger.
    På barn trotsade jag mina egna principer och köpte ett galonställ att hänga på dagis för de allra lerigaste dagarna-köpte ett knallturkost med Cars på ryggen. Fanns många Abeko också men sonen älskar Bilar och jag slipper se stället eftersom det är förpassat till dagis
    Underbara "lammfilten" till barn fanns nu inne igen och Mamflaskor i nya färger-ja, sånt gör mig glad

Fanns en hel del Shabbygrejer såsom gardiner,dukar,klockor,plåttavlor
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-30 12:26:27 följande:
    Fanns mycket fint "lull-lull" till trädgård t ex cementäpplen som var fina,massa "nya" lampor(eftersom jag är där så ofta så är det alltid roligt när mkt nytt kommit in),massa fint bland damkläderna-jag ville för en gångs skull köpa något där men eftersom projekt beach 2010 gäller så får jag avvakta..Men det fanns många fina tunikor,klänningar och linnen i härliga färger. På barn trotsade jag mina egna principer och köpte ett galonställ att hänga på dagis för de allra lerigaste dagarna-köpte ett knallturkost med Cars på ryggen. Fanns många Abeko också men sonen älskar Bilar och jag slipper se stället eftersom det är förpassat till dagis Underbara "lammfilten" till barn fanns nu inne igen och Mamflaskor i nya färger-ja, sånt gör mig glad Fanns en hel del Shabbygrejer såsom gardiner,dukar,klockor,plåttavlor
    GAH smultronen fanns det abeko idag =S................ vad gick galonställen på de ofodrade? maxen e behov av ett ofodrat så snart det blir vår/sommarväder typ....

skönt att "jag" hann ta en sådan overall till maxen då{#lang_emotions_wink}....

ska bli kul å få testa den på han snart.... å HOPPAS att armarna e ok... du ville inte mäta en arm =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-03-30 12:31:39 följande:
    GAH smultronen fanns det abeko idag =S................ vad gick galonställen på de ofodrade? maxen e behov av ett ofodrat så snart det blir vår/sommarväder typ.... skönt att "jag" hann ta en sådan overall till maxen då.... ska bli kul å få testa den på han snart.... å HOPPAS att armarna e ok... du ville inte mäta en arm =P
    269 kostar Abekoställen

92ans innerärm mäter 23cm
  • Greksmurfen
    {#lang_emotions_surprised} oj oj oj... hoppas verligen den passar maxen =S........han arm från armålan å ut var typ 24 =S.......men blir vella annprlunda när man tar på dem HOPPAS jag.....

helt ok pris på abekoställen juh =)...
    Smultronhjärta skrev 2010-03-30 12:34:25 följande:
    269 kostar Abekoställen 92ans innerärm mäter 23cm
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-03-30 12:47:15 följande:
    oj oj oj... hoppas verligen den passar maxen =S........han arm från armålan å ut var typ 24 =S.......men blir vella annprlunda när man tar på dem HOPPAS jag..... helt ok pris på abekoställen juh =)...
    Ja det får vi hoppas men som du har sett så upplever flera i tråden dem som stora i storleken..även om jag inte håller med
    Har han någon Katvigoverall?
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-30 12:49:47 följande:
    Ja det får vi hoppas men som du har sett så upplever flera i tråden dem som stora i storleken..även om jag inte håller med Har han någon Katvigoverall?
    jo han har en 86 katvig å den e fortfarande lång i armanra på han. kosntrigt nog =P
Svar på tråden Gekås vol 14