• Smultronhjärta

Gekås vol 14

elinile skrev 2010-03-31 14:21:04 följande:
    Vet att regn/skaloverallerna i stort sett är slut om det nu inte kommer in nya, men är det någon som varit nyligen och som vet hur det ser ut med de tvådelade seten från samma märke? De som fanns i samma färger som overallerna?
    I går fanns det många lila och rosa tvådelade set, mindre med gröna och minst med turkosa.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • elinile
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 15:03:58 följande:
    I går fanns det många lila och rosa tvådelade set, mindre med gröna och minst med turkosa.
    Ok, vill helst ha tag i ett grönt, så då måste jag bara hitta ett bud åt mig.
  • Smileycat

hur är byxorna i det tvådelade setet? Hängslen/ midjeknyt..osv..?

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Coursell

Nu är det bestämt Imorgon drar vi iväg mot gekås/Ullared...Blir att shoppa långfredag och/eller Påskafton.  Hittade bloggen och såg att det inte brukar vara så mycket folk påsk och jag hoppas det stämmer Hatar att trängas

Hoppas hitta regnkläder, helst tvådelade med fleecefoder förstås Verkar inte finnas nåt sånt kvar, men det finns ju mer man behöver.

http://bettanspysselblogg.blogspot.com/
  • Bambusa

kom på att vi behöver fler dregglisar, sånna man har över kläderna på barn som dregglar mkt, tex pippi har en varian, och nameit en liknande, är d nått som finns på gekås nu?? vi åker om 19dagar... annars lär ja ut på stan snart och köpa fler.. tror hundarna äter upp dom eller nå, hittar aldrig nån i bra färg när jag vill,ananrs får ja byta tröja/body minst tre gånger om dan... å  så kul är de inte att tvätta.. {#lang_emotions_smile}

• evani

längar sååå till tisdag, då åker jag o mamma igen. Måste ha ett regnställ till Nea, o jacka till mig, fast listan är lååång på saker jag ska kolla på.

Linnéa föddes 090127
  • passau

vilka stl fanns regnoverallerna i? skulle behöva 74-80...

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    passau skrev 2010-03-31 20:29:00 följande:
    vilka stl fanns regnoverallerna i? skulle behöva 74-80...
    74-104
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Pigelinen

Hej! Hemkommen frånen dag på GeKås... har lagt in bilder i bildtråden och i mitt galleri ligger alla priser. Hittade massa annat kul också men jag orkade inte ta kort på allt...

Något som dock var lite irriterande var att de chinos som jag köpte i februari som ligger i mitt galler o som jag köpte för 99 nu kostade 19.95... men men man överlever väl

Andra bra saker somjag köpte men inte fotade var engångssaker o då bland annat bestiki lite hårdare plast så att man inte bryter av dem så lätt... 50pack för 19.95:-
    En Vispskål i härlig turkosfärg 2,25l 19.95, Barbapapa äggkopp 15kr, Toalettrullshållare (inte en pinne utan en cyliner som man fyller) 40kr, Mini lövräfsa 15kr.

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Hemi21

Någon som vet om Gekås har babyskydd? Något som är bra,kostar?

Svar på tråden Gekås vol 14