• maggan75

Gekås vol 14

Hannajo skrev 2010-03-29 17:37:22 följande:
    Min kompis son satt på sin tripp trapp tills han var tio, min 5-åring använder den fortfarande!
    och jag sitter på vår tripp trapp ibland  ....talar dock inte om ngn ålder men äldre än 10 är jag
  • Pigelinen
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-29 17:17:05 följande:
    Gekås Tripp Trapp är 83½cm från ryggstödets kant och ner till golvet...från översta sittbrädan och ner till golvet är den 58½cm
    Och "orginalet" från övre kanten på ryggstödet, mäter den 78 cm ner till golvet och från översta sittbrädan ner till golvet mäter den 57cm.

Det innebär ju att GeKås är Högre och inte lägre.
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • snigelinan
    maggan75 skrev 2010-03-29 20:08:45 följande:
    och jag sitter på vår tripp trapp ibland  ....talar dock inte om ngn ålder men äldre än 10 är jag
    haha, jag satt på dagis tripp trapp idag 31 år gammal och 92 kg tung
  • Turvann
    Lantani skrev 2010-03-29 08:36:36 följande:
    Nej de rummet finns inte längre. Vagnarna står på gaveln 2 hyllor höger om napparna som är kvar där de varit innan) om du fårstår var jag menar, vid bebisleksakerna ungefär.Vi köpte en spindelmannan dräckt nu när vi var där och jag tror inte den kommer bli för varm. Tror att sonen mest kommer bada i den (och då är det ju inte så varmt) och sen direkt ta av den blöta dräkten.
    Köpte spindelman soldräkt förra året. Den var toppen. Han var jättesval i den att han till och med hade på sig den på förskolan de varmaste dagarna. Mycke vattenlek blev det och den torkade hur snabbt som helst.+Att de var mer svalkande än vanliga kläder.
  • maggan75
    snigelinan skrev 2010-03-29 20:32:15 följande:
    haha, jag satt på dagis tripp trapp idag 31 år gammal och 92 kg tung
    Ja du ser  det funkar det med   tycker de är ganska sköna  att sitta på
  • Bubblan2
    Turvann skrev 2010-03-29 20:32:49 följande:
    Köpte spindelman soldräkt förra året. Den var toppen. Han var jättesval i den att han till och med hade på sig den på förskolan de varmaste dagarna. Mycke vattenlek blev det och den torkade hur snabbt som helst.+Att de var mer svalkande än vanliga kläder.
    Ok, tack! Jag köper två då... :)
  • emmafriden

Ska till Ullred imorgon Är det påsklov nu för några? Är det någon som vet om skaloverallen finns kvar. Det är den och en ståbräda jag är ute efter.

• Coursell

Hej! Smyger mig in i tråden trots att jag inte är nåt direkt gekåsfan Funderar dock på att åka dit nu i påskhelgen, men vill veta om det är risk för mycket folk och köer då. (då är det liksom inte så aktuellt)

Nån som varit där nån påsk och vet hur det brukar vara?

http://bettanspysselblogg.blogspot.com/
Svar på tråden Gekås vol 14