• Bambusa

Gekås vol 14

eller en stolsförhöjjar-kudde.. ja hade en sån när ja va liten, nå skumfyllning och avtorkbart tyg utanpå... {#lang_emotions_laughing}

Lantani skrev 2010-03-29 09:22:53 följande:
    Till en 3-åring skulle jag köpte en lite högre vanlig stol istället, finns på ikea bla.
  • maggan75
    Maria222 skrev 2010-03-29 09:12:50 följande:
    Hur länge kan barnet sitta på en tripp trapp stol? Vi har en snart 3 åring hemma och han känns lite för stor för barnstolen, samtidigt som han inte når upp bra till maten från en vanlig stol.
    min 4-åring sitter på Tripp trapp
  • Lisa1976
    Equus skrev 2010-03-29 08:38:41 följande:
    Ang. tripp trapp-stolarna, när vi var på ullared sist tittade vi på de men tyckte att de såg så låga ut... Var det bara en synvilla? Någon som har en som har någon synpunkt på detta? Någon som vet vad sitshöjden är? Vill ju egentligen ha en...
    Detta är ju ingen äkta Tripp-Trapp från Stocke utan ett danskt märke (Lumi eller lami eller nåt). Den ser lite låg ut men min 2-åring sitter utmärkt i den. Sen sänker man ju bara sittbrädan när han växer. Hoppas att han kan sitta i den längre än till 3 år!
  • Nallepuhmamma
    hannis00 skrev 2010-03-29 10:31:28 följande:
    var där för kanpt 2 v sedan och då fanns det lite olika påskgardiner
  • Maria222
    Lantani skrev 2010-03-29 09:22:53 följande:
    Till en 3-åring skulle jag köpte en lite högre vanlig stol istället, finns på ikea bla.
    Jaha, det hade jag ingen aning om. Tack för tipset! :)
    Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • hannis00
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 10:34:10 följande:
    var där för kanpt 2 v sedan och då fanns det lite olika påskgardiner
    vet du ungefär vad det kostade? typ gula/rutiga kanallängder?
  • Pigelinen

mätt nu en "Riktig" tripp trapp stol.. och från övre kanten på ryggstödet, mäter den 78 cm ner till golvet och från översta sittbrädan ner till golvet mäter den 57cm. Någon som kan mäta sin GeKås stol?

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Bubblan2

Lantani och EllieGBG,
    tack för svaren! :)

EllieGBG,
    ja jag hoppas på en sväng förbi på vägen hem. Familjen ska följa med och det är väl egentligen ingen mer än jag som är intresserad av att gå in på Gekås...

När det blev klart att familjen följer med sa sambon: -Ja men då blir det vägen över västkusten ner för in där och handla ska vi inte...

Han anade oråd när jag stödde västkusten fullt ut och kom på var Ullared låg... Attans!

Men jag får väl helt enkelt köra hem...då går bilen dit jag vill! :D

• tiger85

Finns det kläder för omsorgen på Ullared? Vet att jag hört någon säga det innan men det e några år sen... jobbar på äldreboende o tänkte köpa kläder, avvaktar dock om de finns på ullared..

*Josefine 050314 & Denise 081112*
Svar på tråden Gekås vol 14