• väntar4an 2010

Gekås vol 14

men tuvär inte på bild man kan fixa

Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
  • väntar4an 2010
    Bubblan2 skrev 2010-03-31 22:40:49 följande:
    Är det någon som har koll på vilken största storlek är på Findus-body? Den var ju för söt... :)
    80/86 tror jag
    Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
  • Elins mamma 2010

frågar igen- brukar det vara hyfsat lite folk på gekås på söndagar? Förstår att det beror mycket på säsong, vi hade tänkt åka i maj. Nån som vet?

BF 100904 - Längtar!
  • Kalla mig X

Har sett flera som köpt skötbädden som är tygklädd, är dem bra?
    Stod och funderade på att köpa en sådan när jag var där sist men blev osäker, om bebis kissar eller bajsar på skötbordet och det kommer på tyget, är det lätt att tvätta bort ifrån tyget?

http://ammies.blogg.se
  • Kaerleksbarn
    Kalla mig X skrev 2010-04-01 10:29:28 följande:
    Har sett flera som köpt skötbädden som är tygklädd, är dem bra? Stod och funderade på att köpa en sådan när jag var där sist men blev osäker, om bebis kissar eller bajsar på skötbordet och det kommer på tyget, är det lätt att tvätta bort ifrån tyget?
    Vi hade vanlig uppblåsbar från början men katterna tog sönder den^^
    När vi gjort oss av med katterna i januari köpte vi den i tyg på Gekås..
    men vet inte om jag tycker det är så mycket fräschare.
    Den är finare och tydligen tvättbar (inte haft den så länge) men kommer nog köpa vanlig uppblåsbar igen när vi åker dit nästa gång. Dessutom passar den inte helt hundra på vårt skötbord så den ligger ovanför kanten och till skillnad från den uppblåsbara som har uppblåst kudde uppe vid huvudet så har den i tyg ingen kant alls...
  • jessica1979
    Har sett flera som köpt skötbädden som är tygklädd, är dem bra?Stod och funderade på att köpa en sådan när jag var där sist men blev osäker, om bebis kissar eller bajsar på skötbordet och det kommer på tyget, är det lätt att tvätta bort ifrån tyget?
    Ett tips är att lägga en fin handduk på som man också kan torka barnet med och som ju är lättare att tvätta.
  • AochJsMamma
    Har sett flera som köpt skötbädden som är tygklädd, är dem bra?Stod och funderade på att köpa en sådan när jag var där sist men blev osäker, om bebis kissar eller bajsar på skötbordet och det kommer på tyget, är det lätt att tvätta bort ifrån tyget?
    vi har en sån, TOPPEN! Har plastad frotté på, samt en liten handduk som byts ofta. Snyggare än tex IKEAS gräsliga i vit uppblåsbar plast.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Kalla mig X
    Kaerleksbarn, jessica1979, EllieGBG:

Tack för svaren, står fortfarande och velar, tycker den ser bekvämare ut för bebis att ligga på än IKEAs uppblåsbara... Det med plastad frotte på var ju smart och en handuk har man ju givetvis på.. Får övertala sambon om en ny tur till Gekås ;) Måste ju byta en jacka som jag köpte till sonen med som var för liten.
    http://ammies.blogg.se
  • MiaÅRoger

kul att se vad ni köpt och vad det kostat. ni får gärna länka till blogginlägg eller liknande där man kan se era fynd

• Kaerleksbarn
    Kalla mig X skrev 2010-04-01 12:13:49 följande:
    Kaerleksbarn, jessica1979, EllieGBG: Tack för svaren, står fortfarande och velar, tycker den ser bekvämare ut för bebis att ligga på än IKEAs uppblåsbara... Det med plastad frotte på var ju smart och en handuk har man ju givetvis på.. Får övertala sambon om en ny tur till Gekås ;) Måste ju byta en jacka som jag köpte till sonen med som var för liten.
    Ja den är ju absolut snyggare, måste jag hålla med om!
    Men inte särskilt mycket mer praktisk.. men handduk på är ju ett måste såklart
Svar på tråden Gekås vol 14