• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Nyfiken86

Någon här inne som använder Ullaredskortet?
    För man över pengar till det kortet fredag den 25 kommer de då in lördag den 26,
    eller flyttar inte pengar på en fredag-lördag?
    Någon som vet hur länge de tar?
    Från Swedbank. 

• Eivla
    Nyfiken86 skrev 2011-11-19 17:37:43 följande:
    Någon här inne som använder Ullaredskortet?
    För man över pengar till det kortet fredag den 25 kommer de då in lördag den 26,
    eller flyttar inte pengar på en fredag-lördag?
    Någon som vet hur länge de tar?
    Från Swedbank. 

På informationssidan för det nya shoppingkortet står det att det tar flera dagar att sätta in pengarna på kortet.
    Jag har nyss skaffat det och inte hunnit sätta in pengar in, bara handlat på kredit en gång hittills. 
  • Bluestar

Det finns en tine k kopia lampa på gekås vet någon vilken jag menar?

någon som vet nå pris på den?

• Nyfiken86
    Eivla skrev 2011-11-19 20:21:27 följande:
    På informationssidan för det nya shoppingkortet står det att det tar flera dagar att sätta in pengarna på kortet.
    Jag har nyss skaffat det och inte hunnit sätta in pengar in, bara handlat på kredit en gång hittills. 
    Hur många dagar kan de röra sig om? Satt in pengar idag då borde de väl finnas på kortet till på fredag??
  • TheLove

Jag drömde en mardröm inatt! 

Jag drömde att jag var på gekås och att jag bara hann med att köpa några leksaker och väl hemma kom jag på att jag hade glömt allt på min inköpslista!!

Vi åker nästa söndag =) 

• Eivla
    Nyfiken86 skrev 2011-11-20 14:54:29 följande:
    Hur många dagar kan de röra sig om? Satt in pengar idag då borde de väl finnas på kortet till på fredag??

3-4 dagar stod det på sidan tror jag. Lätt att logga in och kolla med bank-id om de kommit in dock, åtminstone om det är det nya Shoppingkortet.
  • mama no1
    Loppan boppan skrev 2011-11-19 14:37:52 följande:
    Rapunzel saker??
    Rapunzel trosor finns iaf
  • FridaKarin

Jag och min mamma var på Gekås den 10 nov.. Inte alls så mycket folk och jätte mycket fint hitta vi.. MEN.... 45 min innan vi var tvungna att gå till kassorna för vår buss skulle gå så är min mammas vagn bort.. Någon hade tagit fel vagn.. Tårar och spring till kund tjänst.. Men ingen vagn där. Letade efter vagnen i 10 min sen beslutade vi oss för att tok shoppa det som mamma hade i vagnen. Jag sprang åt ena hållet och mamma åt andra.. Fick nästa ihop allt. På bussen somnade vi innan vi rullat ut från Gekås ;)