• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • TheStar
    2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2012-08-05 10:25:39 följande:
    Lite frågor.. Hoppas någon har svar.

Hur ligger playmobil i pris!!??  
    Säljer dom fortfarande inte blöjor & välling??
    har dom anatomiska esska nappar i latex?
    Vet ni om dom har "babyfoot" i år oxå (fotbehandling som tar bort förhårdnader)..
     Förra sommaren hade dom lite kläder från bla Esprit & SVEA. Har dom märkeskläder till dam i år också!?

ska dit inom 2-3veckor. Lovar såklart att lägga upp bilder på bloggen efteråt.. (precis som i fjol)
    Var där för några veckor sen och då fanns det en hylla med barnmat, om än väldigt lite. Några burkar (typ 2 sorter) och något som antingen kan ha varit välling eller gröt (eller både och) - kollade inte så noga.
    Babyfoot fanns i alla fall.
    Fodrade fleeceställ fanns också, i minst två varianter. Ofodrat i stl. 116 kollade jag också efter, men främst bara byxor, så jag minns inte om jag inte hittade något eller om jag tyckte det var för dyrt att köpa ett helt set Har dock för mig att det var rätt dåligt med ofodrat över lag.
  • Msson

Har sett på Gekåsbloggen att dom har välling och barnmat men vet dock inte pris.

• Myapocalypse
    rebmetpes skrev 2012-08-04 22:55:17 följande:
    ska till Ullared på torsdag,
    någon som varit där nu som vet hur läget är, är det mycket folk? 
    Va där igår och det va inte alls mycket folk, flera kassor som det bara va någon eller ett par personer innan  och absolut ingen kö in, plats i restaurangen osv :) Precis lagom mycket för en som är höggravid ;) Dock så håller de på att filma för en ny säsong av Ullared.

Hur det är på vardagar vet jag faktiskt inte då jag har hört att det är lugnare på helgerna. 
  • majbebbe

ni som verkar vara vana gekåsbesökare vilket av föjande tillfällen skulle ni välja, helgen v.33 (precis före skolstart) eller första helgen i september?

• Hannajo
    majbebbe skrev 2012-08-06 11:51:04 följande:
    ni som verkar vara vana gekåsbesökare vilket av föjande tillfällen skulle ni välja, helgen v.33 (precis före skolstart) eller första helgen i september?
    Det skulle kunna vara mindre folk helgen i v 33 men första helgen i september har de kanske fått in mer julsaker och vinterkläder.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • jj81
    Snartfrueriksson skrev 2012-08-06 10:39:56 följande:
    Hej!
    Är det någon som har bokat stuga via internet den senaste veckan? Jag försöker boka men sidan där man bokar funkar inte
    Jag gick in och provade så långt jag kunde och för mig funkade det. 
  • jajja81

Dockvagnar, nån som vet priser på dom? Vad har dom för utbud av dom nu? Nån som har bild?

Isac 21/9-05 & Filip 31/8-10