• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • New mum

Är dem overallerna bra? Håller dem barnen varma och mest av allt torra? Mina barn älskar att rulla i snön...

• Bambusa

just värmen i overallerna är ja intresserad av, då min dotter är en riktig fryslort, och har kallare väder här utanför gävle..  finns de skaloveraller ? dom från pick a boo va ju kanon, och så pass stor att hon hade den i nästan 2år.. nu är hon stor nog att ha skalkläder tvådelat, men en kompis ville ha overaller till sina 2åringar som älskar å leka med vatten.. 

ja, jag letar efter ett lekbord till bilstolen, är de nån som sett ett sånt?? tänkte annars köpa ett innan, så hon kan rita lite å så på vägen, 65mil är lågnt när man är 3½ år.. inte ett sånt man hänger på framsätet, hon sitter bakåtvänd så dom funkar inte, de ska vara så de ligger i hennes knä.. och kan spännas fast så de inte hamnar i ansiktet på henne vid ev krock..

• Lisa1976

Skulle bara vilja skvallra lite om att  märkena SKILL (som säljs på Gekås)  och ESPRIT verkar tillverkas i samma fabrik. Min svåger har en Esprit-skjorta som han sedan hittade på Gekås. EXAKT likadan med sömmar, tags och allt. Bara annat märke och liiiiite billigare.
    Så kan det va! 

• Bambusa

ingen som sett nå sorts bord till bilstolar inne på gekås?? har hittat ett på ebay, men osäker på om ja ska köpa de..

• wildlife

Någon som vet pris på, On the Peak thermobyxa i stl 152-158, Vinterjacka (samma märke) stl 134, Vinteroverall (även där OTP) om det finns i stl 134?

• elinile

Någon som har bilder på fina 2-delade set (jacka o termobyxor) till tjej stl 110? Nyfiken på vad som finns nu!

• 2 ska bli 3 är nu 4
    Lisa1976 skrev 2012-08-19 15:49:09 följande:
    Skulle bara vilja skvallra lite om att  märkena SKILL (som säljs på Gekås)  och ESPRIT verkar tillverkas i samma fabrik. Min svåger har en Esprit-skjorta som han sedan hittade på Gekås. EXAKT likadan med sömmar, tags och allt. Bara annat märke och liiiiite billigare.
    Så kan det va! 

Skulle inte förvåna mig... SKILL är ett grymt bra märke. Köpte ett linne i fjol so jag använt flitigt men det är fortf som nytt. Köpte därför på mig 5st i olika färger i somras!! Likaså tights till barnen.
    Rekommenderar iaf deras linne varmt!! 
  • emtfb

Älskar också deras SKILL linnen!! Vilken kvalité till ett sånt super pris!