• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Zorba1980

Okej tack :(

Lycklig och stolt mamma till älskade Viggo 061128, Tilde 090718 & Melvin 111116.
  • rebmetpes

va där i torsdags och tyckte det va ganska lite folk.

men en sak jag störde mej på, uppgången till restaurangen är vid leksakerna, det betyder att alla måste gå via leksakerna för att komma dit, och där är det redan massa folk, bättre att ha haft uppgången vid herrkläderna eller någon annan avd där det är lite folk.

sen när man kommer upp till vån 2 med sin vagn så går folk som kommer ner från vån 3 i rulltrappan precis framför där man kommer upp, så man måste stanna till vilket resulterar i att personen bakom i "rullgången" kör på en, inte helt smart det heller.

annars så gjorde jag många bra inköp och är nöjd med dagen
    längtar redan till nästa gång  

• winters

någon som vet vad utbudet på piratskepp är nu? och kostar pippis hoppetossa ff 399 kr?

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • New mum

Är det nån som kan säga mig hur kvaliteten på gekås overaller är? Tänkte köpa till en 41/2 åring som älskar att rulla sig i snön. Håller dem värmen och vattentäta? Vet nån vad dem kostar och vilket märke det är? Vattenpelare?

• UnDeuxTrois
    New mum skrev 2012-08-17 21:29:50 följande:
    Är det nån som kan säga mig hur kvaliteten på gekås overaller är? Tänkte köpa till en 41/2 åring som älskar att rulla sig i snön. Håller dem värmen och vattentäta? Vet nån vad dem kostar och vilket märke det är? Vattenpelare?
    Gekås har ett eget märke som heter On the Peak. Har för mig att det tillverkas i Sverige och ska vara som Everest i kvaliteten, som säljs sportaffärerna.

Vi har haft jackor av det märket, det har varit bra, inget att klaga på. En overall går på typ 3-400. 
  • Miah21
    UnDeuxTrois skrev 2012-08-17 23:18:50 följande:
    Gekås har ett eget märke som heter On the Peak. Har för mig att det tillverkas i Sverige och ska vara som Everest i kvaliteten, som säljs sportaffärerna.

Vi har haft jackor av det märket, det har varit bra, inget att klaga på. En overall går på typ 3-400. 

Köpte två on the peak overaller igår, den ena kostade 299kr och den andra 349kr. Har själv haft kläder i de märket och kan inte klaga. Jackan höll i 7år. Nu tyckte jag att de var dags att byta
    Mamma till Julia, 100126