• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Summermom11
    ullabella sekreterare skrev 2012-11-02 09:02:38 följande:
    Någon som vet priset på dessa duplo askar?

Brandstation 6168
    Zoo 5635

Tack!

Är ganska säker på att jag såg brandstationen, tror inte att de hade just det zoo du skriver däremot hade dem det allra största zoo (6157)
    Melvin <3 110603 Mini 130108 <3
  • Minnie7

Var i Ullared vid 8 när de öppnade och det var helt ok. Nu däremot är det väldigt mkt folk. Har köpt alla julklappar, kläder mm så jag är nöjd. Kollade inget duplo tyvärr men Fischer garage (stort) betalade jag 479 kr för. Det är nästan 1 m högt och innehåller två bilar, cd/DVD mm.

• AnnelieW

Tror ni där är mycket folk den 19 november? tänkte det är ju innan barnbidrag och lön

• slemtorsk i din bralla
    AnnelieW skrev 2012-11-02 13:24:48 följande:
    Tror ni där är mycket folk den 19 november? tänkte det är ju innan barnbidrag och lön
    AnnelieW skrev 2012-11-02 13:24:48 följande:

jag tror det är rätt lugnt.. jag ska dit 13:e en tisdag och mina "kontakter" som är där ofta säger att den veckan är den bästa..en dag mitt i veckan, en vecka före barnbidrag och två veckor före lön. 19:e borde vara ungefär lika bra eftersom det ju är dagen före barnbidrag som du säger. ALlra bäst lär fredag-kväll vara men vem fasen vill åka o shoppa då??? inte jag iaf
  • AnnelieW

Försöker övertala maken att vi ska åka dit har ordnat barnvakt till barnen men han vägrar om det är för mycket folk

• slemtorsk i din bralla
    AnnelieW skrev 2012-11-02 13:37:42 följande:
    Försöker övertala maken att vi ska åka dit har ordnat barnvakt till barnen men han vägrar om det är för mycket folk
    jag har fått med min man dit EN gång i sommras eftersom vi skulle köpa den första omgången bebisprylar.. men trots att det var lite folk så gillade han det inte.. men han sitter i rullstol så det blir liksom jobbigt även om det är lite folk för allt han se är magar och rövar liksom haha...

SÅ han blev sååå glad när vi märkte att det gick SWEBUSS från Göteborg, gubben jobbar ju i Götet så jag åker med honom på morgonen och tar bussen, sen hämtar han upp mig på vägen hem sen så får jag shoppa och han kan jobba.. dessutom blev det billigare på det viset än om man skulle köra bilen hemifrån och till Ullared.

Men du.. OM det är mycket folk kan han ju hänga i den nyinvigda Sportsbaren
  • adsf

Ni som varit där nyligen, har ni sett om de har såna där adventskalendrar med t.ex lego å sånt i?? ngn som kanske har sett vad de isf kostar oxå?

ska inte dit förrän i slutet av november och finns de inte där 'måste' jag ju hinna köpa ngn annanstans

• slemtorsk i din bralla
    adsf skrev 2012-11-02 13:46:44 följande:
    Ni som varit där nyligen, har ni sett om de har såna där adventskalendrar med t.ex lego å sånt i?? ngn som kanske har sett vad de isf kostar oxå?

ska inte dit förrän i slutet av november och finns de inte där 'måste' jag ju hinna köpa ngn annanstans
    enligt deras blogg har de iaf haft det.. men det är ju svårt att säga om de har dem kvar.
  • AnnelieW

Vi har varit där innan men alltid lyckats pricka in när det är mycket folk, så trots att jag sagt att dem gjort om så det är bättre plats är han tveksam,  sportbaran kan ju va en ide att locka med

• Summermom11
    adsf skrev 2012-11-02 13:46:44 följande:

Såg massor av såna olika sorter, dock vet jag inte pris då jag inte kollade

Melvin <3 110603 Mini 130108 <3